Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja "modige" NRK som tør være kritiske til store slemme FrP.

Som om ikke 90% av befolkningen allerede er kritiske til dem.

 

 

Er vel ca. like modig som å støtte homofiles rettigheter i 2019.

det er velkjent at TV2 brukte Frp for å skape såkalte "konfliktfylte debatter" som ville tiltrekke seerne. og da trenger man ekstreme meninger samt polariserte debatter.

 

slik ble meninger som egentlig ikke var husrene plutselig aksepterte. vi ser dette i dagens behandling av såkalt "reality-tv" også. Oppførsel som vanligvis ikke var tillatt blir det, som en følge av det er kontroversielt og trekker seerne. slik blir grensen trukket et hakk for hver gang. 

 

Innvandring er ikke et problem i nasjoner som Norge, Finland og Danmark. I Sverige er det problem, men det er en annen situasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det er velkjent at TV2 brukte Frp for å skape såkalte "konfliktfylte debatter" som ville tiltrekke seerne. og da trenger man ekstreme meninger samt polariserte debatter.

 

slik ble meninger som egentlig ikke var husrene plutselig aksepterte. vi ser dette i dagens behandling av såkalt "reality-tv" også. Oppførsel som vanligvis ikke var tillatt blir det, som en følge av det er kontroversielt og trekker seerne. slik blir grensen trukket et hakk for hver gang. 

 

Innvandring er ikke et problem i nasjoner som Norge, Finland og Danmark. I Sverige er det problem, men det er en annen situasjon. 

 

Hvorfor tror du det ble et Frp og det ble et TV 2 som ble sånn?

Egentlig Ap sin skyld som presset det fram, ved å drive en skitten avgiftspolitikk og utvikle en skitten statsmakt, som de brukte til å kue folk og menneskemeninger med.

 

Men ellers er jeg enig i at NRK har vært best, men de er blitt ganske tullete de også etterhvert.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du det ble et Frp og det ble et TV 2 som ble sånn?

Egentlig Ap sin skyld som presset det fram, ved å drive en skitten avgiftspolitikk og utvikle en skitten statsmakt, som de brukte til å kue folk og menneskemeninger med.

 

Men ellers er jeg enig i at NRK har vært best, men de er blitt ganske tullete de også etterhvert.

 

er klar over Frps rolle som et historisk protestparti. det betyr likevel ikke at de har rett i alle saker. spesielt ettersom de har gjort seg til representant mot "makta" i nesten alle saker. 

 

når det gjelder forskjellen på TV2 og NRK, så vil jeg si at TV2 drev med spekulativt spill hvor de rett og slett bare ønsket seere. De ble anklaget for dette av mange andre også, men enden på visa var de ga Frp en plattform hvor de kunne fremstå som det eneste partiet som skilte seg ut og talte "mannen på gatas" sak. 

 

NRK drev mye mer objektivt. Spesielt på slutten av 90-tallet. Om det er noe parti som bør føle seg undertrykt av NRK, så er det Rødt f.eks som ikke fikk slippe til i debatter og slikt. 

 

Jeg mener da at denne spekulative tendensen skaper problemer for Norge som ikke eksisterer. Nordmenn trenger ikke å sitte å bekymre seg for at muslimer tar over landet om 50 år eller at gjenger tar over Oslo og slike ting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Delvis, hvorfor ga du deg på den? Våre to meninger er begge to like (u)verdige. Vi har begge blitt manipulerte i en tid før av noen.

 

Mennesket er lykkelig når det er preget av uvitenhet. Dets primærtilstand er glede, som i Edens Hage, når vi vet ingenting og kun fokuserer på de simple ting. 

 

Man må bare være bevisst på når man blir manipulert, når forskjellige følelser i deg har sin genesis og hvorfor du tror på ting i dag. Det hjelper deg til å forstå meningen med ditt liv. Slik jeg tenker i hvert fall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Forstår ikke hvorfor i helvete folk legger smågodtskeia inni selve boksen (med alskens bakterier på skaftet !)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor i helvete folk legger smågodtskeia inni selve boksen (med alskens bakterier på skaftet !)

Hæler ikke sånt godteri, samme med frukt som ligger framme

Bananer går an da de skal skrelles og pakket frukt

 

(Jeg googlet "hæler" og fant ikke ett bedre ord... hater norsk/trøndersk..)

Lenke til kommentar

Hæler ikke sånt godteri, samme med frukt som ligger framme

Bananer går an da de skal skrelles og pakket frukt

 

(Jeg googlet "hæler" og fant ikke ett bedre ord... hater norsk/trøndersk..)

i det minste brukte du ikke snavel for godteri.

 

da ville du ha virket skikkelig trønder. 

 

"Æ hæler itj snavel."

 

Nesten som et nytt språk egentlig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...