Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker om russ. Savner russetiden.

Nåtidens russ tror de er så drøye og lager mediaoppstyr. Sannheten er at russ når jeg var mindre, og når jeg var russ, var enda drøyere.

 

 

Under én måned til eksamen i Økonomi og virksomhetsstyring. Jeg har så vidt bladt i boken. Dette kommer til å gå dårlig. Faen, jeg som leverte gode karakterer de tidligere semesterne. Sånn går det når dette semesteret har gått ikke min vei.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ble slutt med damen for fire måneder siden. Hun ville heller være med en gammel flamme og sendte nudes til han.

 

Hun spurte meg nå om jeg har hooket med andre siden bruddet, jeg svarte ja, så svarte hun "da betyr det at det var riktig å slå opp❤️."

Er det faen mulig? Vet ikke om jeg skal le eller være pissed over at hun nå rettferdiggjør bruddet med en "bedre" grunn at hun var utro/lei - altså at jeg heller vil ha andre, eller hva hun faen mener med det.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Finnes det en eneste norsk nettavis som ikke driver med sensasjonsjournalistikk?

 

 

Johan Galtung er en artig skrue. I torp i går sa han at han leste kun En Norsk avis: Klassekampen:

spørsmål: Fordi den representer venstresiden?

Galtung: Nei! fordi alle andre aviser kun er avskriftsbyråer for Amerikansk presse.

Lenke til kommentar

Bare å ignorere det. Enten så er dette hennes måte å prøve å rettferdiggjøre det ovenfor seg selv og andre, eller så er det hennes måte å prøve å fiske litt og se om du er kommet over henne, hadde du sagt nei hadde jeg ikke vært overrasket om hun hadde sagt noe helt annet.

Hun spurte i går om vi ikke kunne snakke sammen igjen. Jeg spurte "om hva". Fikk ikke svar og nå skrev hun det med bra det ble slutt.

Det er helt sikkert hennes måte å rettferdiggjøre det på, for det virker jævlig klart at hun har følelser for meg fortsatt og angrer. Hun skrev så fint i går og at hun og har hooket, men det var nok løgn.

 

Sykt fristet til å svare men jeg skal ignorere det, håper jeg.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

 

Finnes det en eneste norsk nettavis som ikke driver med sensasjonsjournalistikk?

Johan Galtung er en artig skrue. I torp i går sa han at han leste kun En Norsk avis: Klassekampen:

spørsmål: Fordi den representer venstresiden?

Galtung: Nei! fordi alle andre aviser kun er avskriftsbyråer for Amerikansk presse.

Selv liker jeg NRK sin nettside godt. Eneste jeg misliker er snikreklamen for egne programmer. Ellers er det ikke så mye "se og hør" artikler som VG og Dagbladet har.

 

Edit: og kanskje det aller beste. Det har ikke et kommentarfelt. Så da slipper man all oppgulpen fra de som har gått livets skole og har tilgang til Internett.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Kollega på jobben hadde vært innom en eller annen matbutikk, som hadde sjokoladeplater på tilbud av typen "kjøp fire eller fem plater, for en eller annen pris"

 

Sjokoladeplatene lå i ryggsekken hans, men glidelåsen var litt åpen. så en annen kollega fikk øye på de sjokoladeplatene. Hunn nærmest forlangte at han som hadde kjøpt de sjokoladeplatene, skulle dele med alle sammen som var på arbeid den dagen. Når han som hadde kjøpt de greiene ikke hadde lyst til å gi bort alt sammen, så ble hun snurt - og kalte ham for en "gnien gammel gjerrigknark, som ikke ville dele!" :/

 

Jeg ville jo selvfølgelig ikke ha takket nei, dersom noen hadde tilbydd meg en liten sjokoladebit. Men hvis han ikke ønsket å dele, så var jo det egentlig helt greit. Det var jo tross alt han som hadde kjøpt de greiene, derrmed burde han få bestemme hva han ønsket å gjøre med godsakene sine også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...