Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voksne mennesker som gleder seg til den nyeste superhelt- eller "The Fast and the Furious"-filmen. De snakker om den hele tiden, og spør meg om jeg har sett den nyeste traileren enda, for den " jeg bare se!".

 

Blir direkte flau på deres vegne. Bare synd jeg er for feig til å fortelle dem hva jeg faktisk synes om den typen film. Vil ikke at de skal føle seg dumme og barnslige, for de er jo faktisk hygggelige mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voksne mennesker som gleder seg til den nyeste superhelt- eller "The Fast and the Furious"-filmen. De snakker om den hele tiden, og spør meg om jeg har sett den nyeste traileren enda, for den " jeg bare se!".

 

Blir direkte flau på deres vegne. Bare synd jeg er for feig til å fortelle dem hva jeg faktisk synes om den typen film. Vil ikke at de skal føle seg dumme og barnslige, for de er jo faktisk hygggelige mennesker.

Blir du flau over at noen voskne menesker har ekstrem intresse for enkelt tvserier ?

 

Da høres det ut som du har den insttilingen om at når man er voksen så skal må være kjedelig å grå .

men tenk no på hva alle de forskjelige vosknen mennensekene gjør i verdagen sin .

 

Det er veldig mange som driver med lek og morro ( inkludert sport )

Lenke til kommentar

Ølsalget i Norge, det viser bare på hvilket barnehagenivå vi er på. Idag så stenger de da ølsalget klokka 18, hvorfor i svarte granskauen har vi slike regler?

 

Eksisterer det en rapport som viser at å stenge ølsalget før butikken stenger, fører noe som helst positivt med seg?

 

Hørte på radioen for et par uker siden at om vi økte alkoholprosenten i butikkene fra 4.7 til 5,5 så kom det sannsynligvis til å føre til negative konsekvenser. Yeah right!!!

Endret av Simkin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da jeg dro på ferie til Norge i fjor og prøvde å kjøpe øl etter klokken 20:00 på en hverdag, så begynte jeg nesten å le når jeg ble nektet det i kassen. Tenkte ikke engang over at jeg måtte se på klokken før jeg kjøpte alkohol, og jeg syntes loven var komisk idiotisk.

 

I min mening burde det være salg av alkohol døgnet rundt, året rundt, og man burde heller ikke trenge skjenkebevilgning. Jeg burde kunne få en kebab og en flaske sprit levert på døra klokka 05 om morgenen, om jeg har lyst på det.

 

Tåpelige lover irriterer.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ølsalget i Norge, det viser bare på hvilket barnehagenivå vi er på. Idag så stenger de da ølsalget klokka 18, hvorfor i svarte granskauen har vi slike regler?

 

Eksisterer det en rapport som viser at å stenge ølsalget før butikken stenger, fører noe som helst positivt med seg?

 

Hørte på radioen for et par uker siden at om vi økte alkoholprosenten i butikkene fra 4.7 til 5,5 så kom det sannsynligvis til å føre til negative konsekvenser. Yeah right!!!

 

Her problemet at også mange av de som drikker dette oppfører seg så barnslig

hvorfor klarer da dere ikke å handle inn alcoholen tidligerere ?

 

Men det er vel slik mange er.

 

kommer rett før stengtid og klager på at de ikke rekeker å kjøpe det de skal ha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Voksne mennesker som gleder seg til den nyeste superhelt- eller "The Fast and the Furious"-filmen. De snakker om den hele tiden, og spør meg om jeg har sett den nyeste traileren enda, for den " jeg bare se!".

 

Blir direkte flau på deres vegne. Bare synd jeg er for feig til å fortelle dem hva jeg faktisk synes om den typen film. Vil ikke at de skal føle seg dumme og barnslige, for de er jo faktisk hygggelige mennesker.

https://www.youtube.com/watch?v=DUi-eA8uDfU

 

Bruce Lee VAR spesialeffekten !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Da jeg dro på ferie til Norge i fjor og prøvde å kjøpe øl etter klokken 20:00 på en hverdag, så begynte jeg nesten å le når jeg ble nektet det i kassen. Tenkte ikke engang over at jeg måtte se på klokken før jeg kjøpte alkohol, og jeg syntes loven var komisk idiotisk.

 

I min mening burde det være salg av alkohol døgnet rundt, året rundt, og man burde heller ikke trenge skjenkebevilgning. Jeg burde kunne få en kebab og en flaske sprit levert på døra klokka 05 om morgenen, om jeg har lyst på det.

 

Tåpelige lover irriterer.

Er vel noe kristenfundamentlistisk tull som henger igjen fra 50-tallet :(

Lenke til kommentar

Ølsalget i Norge, det viser bare på hvilket barnehagenivå vi er på. Idag så stenger de da ølsalget klokka 18, hvorfor i svarte granskauen har vi slike regler?

 

Eksisterer det en rapport som viser at å stenge ølsalget før butikken stenger, fører noe som helst positivt med seg?

 

Hørte på radioen for et par uker siden at om vi økte alkoholprosenten i butikkene fra 4.7 til 5,5 så kom det sannsynligvis til å føre til negative konsekvenser. Yeah right!!!

 

Jævlig teit, overformynderi. I andre land kan folk kjøpe øl til langt på natt eller 24 timer i døgnet. Vin også, og sprit. På butikk ja.

 

Subsidiering av overpriset øl gjennom puber og nattklubber osv?

 

Apropos irriterende ting. Drikkekulturen i Norge er irriterende.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...