Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært forkjølet i to uker nå, denne siste uken nå fikk jeg i tillegg forferdelig hoste som river i brystet, hoster opp grønt slim og er slapp og tungpustet.

 

Gjett hva? Nå er jeg blitt verre. Det virker som om jeg har blitt syk for tredje gang på rad. Har mistet smakssansen og fått feber. HELVETE!

Lenke til kommentar

Folk som truer med selvmord hvis kjæresten slår opp. Hvor egoistisk kan man bli? Har h*n ikke følelser lenger, så har h*n ikke følelser lenger. Leser gang på gang på nettet at: "Hjelp! Kjæresten truer med selvmord hvis jeg slår opp". To av mine ekser truet med selvmord, men på mirakuløst vis lever de ennå.

 

Jeg kunne aldri vært sammen med ei og tenkt: "Hun er sammen med meg BARE fordi jeg truet med selvmord da hun forsøkte å slå opp, og ikke fordi hun faktisk har følelser for meg".

Lenke til kommentar

Folk som truer med selvmord hvis kjæresten slår opp. Hvor egoistisk kan man bli? Har h*n ikke følelser lenger, så har h*n ikke følelser lenger. Leser gang på gang på nettet at: "Hjelp! Kjæresten truer med selvmord hvis jeg slår opp". To av mine ekser truet med selvmord, men på mirakuløst vis lever de ennå.

 

Jeg kunne aldri vært sammen med ei og tenkt: "Hun er sammen med meg BARE fordi jeg truet med selvmord da hun forsøkte å slå opp, og ikke fordi hun faktisk har følelser for meg".

Det er fordi de ikke egentlig bryr seg om personen eller forholdet, men er egoistiske og desperate og tyr til forsøk på manipulasjon.

 

Om eksen dreper seg selv så er det helt og holdent på eksen, og er ikke noe personen som slo opp burde føle ansvar over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...