Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Voksne mennesker som gleder seg til den nyeste superhelt- eller "The Fast and the Furious"-filmen. De snakker om den hele tiden, og spør meg om jeg har sett den nyeste traileren enda, for den " jeg bare se!".

 

Blir direkte flau på deres vegne. Bare synd jeg er for feig til å fortelle dem hva jeg faktisk synes om den typen film. Vil ikke at de skal føle seg dumme og barnslige, for de er jo faktisk hygggelige mennesker.

 

Hva med voksne mennesker som har bestemt hva alle andre bør og ikke bør glede seg til?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Voksne mennesker som gleder seg til den nyeste superhelt- eller "The Fast and the Furious"-filmen. De snakker om den hele tiden, og spør meg om jeg har sett den nyeste traileren enda, for den " jeg bare se!".

 

Blir direkte flau på deres vegne. Bare synd jeg er for feig til å fortelle dem hva jeg faktisk synes om den typen film. Vil ikke at de skal føle seg dumme og barnslige, for de er jo faktisk hygggelige mennesker.

Voksne folk som ser på anime/tegnefilmer. Blir flau på deres vegne, men velger å ikke si noe så de ikke skal føle seg dum og barnslig. ;) Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

 

Voksne mennesker som gleder seg til den nyeste superhelt- eller "The Fast and the Furious"-filmen. De snakker om den hele tiden, og spør meg om jeg har sett den nyeste traileren enda, for den " jeg bare se!".

 

Blir direkte flau på deres vegne. Bare synd jeg er for feig til å fortelle dem hva jeg faktisk synes om den typen film. Vil ikke at de skal føle seg dumme og barnslige, for de er jo faktisk hygggelige mennesker.

 

Hva med voksne mennesker som har bestemt hva alle andre bør og ikke bør glede seg til?

 

 

Men sånn helt seriøst, hva slags filmer bør voksne mennesker se på? Er det bare blodseriøst drama og kunstfilmer som er tillatt? Alt som kan oppfattes som lettbeint underholdning for massene er fyfy?

Endret av Kjøleskap
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Beklager for posten min her om dagen, den traff tydeligvis en nerve. Det var ikke mitt mål å få frem så mye følelser.

 

Om du skal bruke hersketeknikker så bør du gjøre det på en litt mer elegant måte. Dette her ser bare ut som en trassig fjortenåring.

 

Holdningene du viser sier ganske mye om deg som person. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Beklager for posten min her om dagen, den traff tydeligvis en nerve. Det var ikke mitt mål å få frem så mye følelser.

 

Om du skal bruke hersketeknikker så bør du gjøre det på en litt mer elegant måte. Dette her ser bare ut som en trassig fjortenåring.

 

Holdningene du viser sier ganske mye om deg som person.

 

*Ser ned på herseteknikk*

*Bruker herseteknikk*

 

 

Nei, men jeg er seriøs. Det var ingen herseteknikk. Jeg liker heller ikke elitistiske folk, men så viser det seg at jeg er en selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...