Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Jeg er mer fornøyd med min iPad Mini enn mitt gamle Samsung Tab Pro 9.7''. Har en Android telefon jeg er fornøyd med, er faktisk fornøyd med Windows 10.

 

Poenget mitt er at jeg irriterer meg over folk at hvis man f.eks har kjøpt en iPad eller en iPhone (eller fra andre merker), så er man automatisk blodfan at av det selskapet spesielt.

Lenke til kommentar

 

 

Alt å alle som skal ut å gå så fort det er fint vær.

Ser ingen de dagene regne å vinden står på.

Du syns det er rart eller? Legg govilja til så skjønner du hvorfor.

 

Men hva er poenger med å påstå at det er så fint vær , når det iskald ute

man får ikke gjort så mye ut av det uansett

 

 

Kan varme litt om man setter seg ned i sola selv om det er kaldt ellers. Og mange steder i Norge har vi to årstider så når sola titter fram er det klart folk blir euforiske.

Lenke til kommentar

Agressive vektere. Ro dere for faen ned. ''HEI!!!! :nei:  DEN DER SKAL DU IKKE DRIKKE DER!!! HEI!!!!! HVA FAEN ER DET DU DRIVER MED!!! BLI MED HER NÅ! HEI!!!!!! IKKE KOM INN PÅ DELI DE LUCA HER FOR FAEN MED EI DRIKKEFLASKE I HÅNDA DI! HEI!!!!!! :nei: ''

Endret av Utah
Lenke til kommentar

Agressive vektere. Ro dere for faen ned. ''HEI!!!! :nei:  DEN DER SKAL DU IKKE DRIKKE DER!!! HEI!!!!! HVA FAEN ER DET DU DRIVER MED!!! BLI MED HER NÅ! HEI!!!!!! IKKE KOM INN PÅ DELI DE LUCA HER FOR FAEN MED EI DRIKKEFLASKE I HÅNDA DI! HEI!!!!!! :nei: ''

Har en teori om aggressive vektere. En gruppe av dem var brede som låvedører før og har nå trent seg store og skal "ta igjen". En annen gruppe overkompenserer med aggressiv holdning fordi de selv er usikre på innsiden og tror dette beviser noe. Og siste gruppa er beint fram douchebags.

 

Også har du selvfølgelig de vekterne som er rolig og bare gjør jobben sin på et helt greit strengt nivå. Stakkars dem, for det er de det går utover når bajasvekterne er på jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, man er sektmedlem når man har gått for ett spesifikt merke.

 

I guess jeg er et Rema1000-sektmedlem også da. Makes alotta sense.

Har du et religiøst forhold til Rema1000? Bruker du dagen lang på Rema1000? Var det "lederen" for Rema1000 som fikk deg til å gå der?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Ja, man er sektmedlem når man har gått for ett spesifikt merke.

 

I guess jeg er et Rema1000-sektmedlem også da. Makes alotta sense.

Har du et religiøst forhold til Rema1000? Bruker du dagen lang på Rema1000? Var det "lederen" for Rema1000 som fikk deg til å gå der?

 

 

Tror ikke iPhone-eiere bruker hele dagen på sin iPhone, og tviler på at Steve Jobs fikk folk til å kjøpe iPhone. Så jo, å kalle iPhonebrukere for "sektmedlemmer" er fortsatt idiotisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kollega som tror hun er sjef, selv om hun bare er vikar (sammen med meg).

Henter jeg esker med varer i som jeg skal fylle på, sier hun: "Fyll på disse varene du". Tenker inni meg: "Ser du ikke at jeg er på vei?". Når jeg er ferdig med å fylle på, sier hun: "Ta gjerne og fyll på dette også du", før jeg i det hele tatt rekker å hente varene jeg hadde tenkt å fylle.

 

En dag da det var stille i butikken sa hun: "Det er så stille nå, så du kan godt dra hjem du. Jeg kan kjøre sjappa alene siden det er så få kunder her".

 

Var lang kø, så jeg åpnet en kasse og sa "ledig kasse". Da sa hun: "Du må åpne kassen først da". Det tar 5 sek å åpne en kasse, og kundene må få tiden til å flytte seg over til den andre kassen. Enten tror hun at jeg er inkompetent, ellers elsker hun å leke sjef selvom hun er vikar på lik linje som meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kollega som tror hun er sjef, selv om hun bare er vikar (sammen med meg).

Henter jeg esker med varer i som jeg skal fylle på, sier hun: "Fyll på disse varene du". Tenker inni meg: "Ser du ikke at jeg er på vei?". Når jeg er ferdig med å fylle på, sier hun: "Ta gjerne og fyll på dette også du", før jeg i det hele tatt rekker å hente varene jeg hadde tenkt å fylle.

 

En dag da det var stille i butikken sa hun: "Det er så stille nå, så du kan godt dra hjem du. Jeg kan kjøre sjappa alene siden det er så få kunder her".

 

Var lang kø, så jeg åpnet en kasse og sa "ledig kasse". Da sa hun: "Du må åpne kassen først da". Det tar 5 sek å åpne en kasse, og kundene må få tiden til å flytte seg over til den andre kassen. Enten tror hun at jeg er inkompetent, ellers elsker hun å leke sjef selvom hun er vikar på lik linje som meg.

Har du sagt dette til henne?

Lenke til kommentar

Sånne folk ødela mye i arbeidslivet for meg, det er mange av den sorten altså det kan jeg si.
Kjenner på sånne hendelser i årevis etterpå.

 

Var litt overraskende at hun forslo at du kunne gå hjem da, normalt ville det være motsatt: At hun ville du skulle stå igjen.

 

Sånne folk tror jeg rett og slett ikke skjønner hvor xxxx de gjør livet for andre. 
Er ikke lett å si noe til dem eller til sjefen, for da er det du som "sutrer" liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...