Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hun villig til å gjøre det med deg, så er hun villig til å gjøre det mot deg. Sånne folk kan man aldri stole på.

 

 

Can confirm.

Eksen hadde seg med meg (ONS) og dumpa fyren påfølgende morgen. (Jeg visste ikke noe om at hun hadde type...)

Uansett, forholdet var visst skralt, lot det passere osv.

Vi var sammen i 2 år.

 

3 uker siden ble jeg plutselig dumpa lørdags morgen mens hun var bortreist. Ganske tydelig hva som hadde skjedd vil jeg si.

Hun hadde allerede vært utro en gang mot meg i sommer, men det kom vi oss gjennom. Tenkte jeg da.

 

Alt man gjør for dat ass

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Posten brukte 2,5 timer på frakte pakken min fra terminalen til butikken. Denne strekninger er akkurat 1km.

 

Posten og deres monopol<33

Tirsdag forrige uke, klokken 06:00 "Sendingen ankommet terminal (Hamar) og vil bli videresendt."

Torsdag forrike uke, klokken 16:00 "Sending ankommet utleveringssted (Lillehammer)."

(Tidspunktene er ca tid når jeg fikk meldingene, som kom som notifikasjon, sms og mail)

 

58 timer på Hamar - Lillehammer. Dette er en 50 min kjøretur med trafikk, 30 min på nattetid. Jeg er nå overbevist om at Posten transporterer brevpakker til fots.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, slutt å kritisere posten. De er IKKE irriterende og jobben de gjør er faktisk veldig komplisert. Det er ikke bare noen få pakker og brev de leverer til noen få addresser.

 

Jeg skal fortelle dere hva som er plagsomt. Et privat selskap som skulle levere en pakke til meg. Jeg var hjemme de forventede dagene, men ingen ringte på. Til slutt fant jeg en lapp i postkassen om at de hadde forsøkt å levere pakken til meg. Det hadde de ikke!!!

 

Iallefall stod det på lappen at jeg måtte hente pakken 15 kilometer fra der jeg bor, i en utkantsby. Det var ikke bare bare, for stedet de hadde på den plassen lå langt ute i gokk, langt utenfor den "byen" de har som postnummeraddresse.

 

Iallefall så var jeg på sykkel og brukte GPS, men stedet vaar forbanna vanskelig å finne. Sykkelturen var grei nok, jeg liker å sykle. Men ærlig talt, hente en pakke så langt borte? Påstå de har forsøkt å levere når jeg var hjemme og ikke har hørt et eneste ring på ringeklokken.

 

Det er irriterende det.

 

Der jeg bor finnes det også tilsvarende "Posten" og de er MYE flinkere til å levere pakker enn de private selskapene. Foruten det ikke navngitte selskapet, leverer også selskaper som UPC og Fedex der jeg bor, men erfaringen med disse er generelt dårlig i forhold til "posten".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Åja ja. For Posten leverer jo alltid på døren og når de har lagt lapp i kassen om at de har prøvd å levere men ingen hjemme, så har de faktisk prøvd ....... not. Never ever happend.

 

Posten er boss. Synd de har monopol. Større drittselskap skal du lete lenge etter. "Oi er pakken din borte, i dont fucking care."

"Oi haster pakken? Idc." "Skal du sende dette lille brevet under 10g, ja da blir det 100kr takk."

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Posten suger. De rotet bort flere pakker for meg før jeg dro til Filippinene, og ikke ville de stå til ansvar heller. En pakke sendte de tilbake FØR fristen på å hente den, så jeg måtte betale for frakt en gang til, og det ville heller ikke posten ta ansvar for.

 

Kan godt hende jeg kunne gjort mer enn å klage til kundeservice på telefon, men jeg hadde det litt travelt med å få gjort alt som skulle gjøres før jeg dro hit.

Lenke til kommentar

Tidligere så fikk jeg pakken samme dag hvis den ankom sentralen på Hamar før 13. Da kunne jeg hente den rundt 16tiden på postkontoret.

Nå er jeg heldig hvis de bruker under 60 timer på samme strekning. Og hvis jeg vil på postkontor, så må jeg til Gjøvik.

 

Hvis jeg vil utføre banktjenester, sånn som veksling av valuta, så må jeg til Gjøvik. Da også innom postkontor. Skal jeg ta ut mer enn 5000 kr, så må jeg ringe minst 3 virkedager i forveien, fordi postkontoret ikke har nok penger til slikt. Tror faktisk at det ikke finnes bank i en 2 timers omkrets fra Lillehammer.

Lenke til kommentar

Posten brukte 2,5 timer på frakte pakken min fra terminalen til butikken. Denne strekninger er akkurat 1km.

 

Posten og deres monopol<33

Switch å zelda ble sendt den 2.3 nå om torsdagen å jeg fikk det den nå 3.3 nå om fredagen. 1 dag fra gamezone til meg. er posten di brukte da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...