Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal de pedofile ha sin revolusjon hvor de blir godtatt i samfunnet på lik linje med homofile? Det er jo bare en legning. Overgrep er ulovlig uansett hvilken legning man har. Det at så mange mennesker ser på "pedofil" og "overgriper" nærmest som synonymer trur jeg bare fører til en verre situasjon.

 

Samfunnet burde ta denne diskusjonen snart.

Vel... Sex med barn uansett hvor "frivillig" det er så heter det "voldtekt av barn" i den norske straffeloven. Så jeg forstår godt hvorfor pedofil og overgrep går hånd i hånd... Og i mine øyne er det helt rett også. Praktiserende pedofili er overgrep (og det er slik straffeloven ser på det). Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Men praktiserer du pedofili hvis du har sex med en dukke?? Det blir som å fengsle en kar for voldtekt etter å ha brukt lommefitta si!

Vel, nok en gang har du allerede artikulert bedre enn meg hva jeg ville si.

 

Hvis noen har et behov for å pule småbarn, er det ikke bedre de bruker en dukke? Jeg vet ikke om det er nok for de, men jeg vet lommefitta mi holder for meg når dama ikke er i nærheten.

 

(Slik at det ikke er noe misforståelse, hvis jeg hadde hatt urges til å voldta eller noe slikt så hadde jeg kastrert meg selv.)

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Finnes det ikke allerede ett par tråder her på forumet, som handler om de sexdukkene?

 

Hva med å holde seg i de trådene, hvis dere ønsker å diskutere slike dukker og pedofili?

 

Og kanskje vi kan ha denne tråden, for ting og tang som kan virke irriterende...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var nettopp på ferie i Paris. Offentlige toaletter over alt, og de var gratis.

Helt utrolig at slikt ikke fins her i Norge.

Det er selvsagt gratis dass på rasteplasser og sånt, men jeg snakker om midt i byen, tom. rett ved Eiffeltårnet og Champs Elllyses. Gratis, offentlige toaletter midt i byen. Fantastisk!

 

Her i Norge må du ha PIN-kode for å komme inn på dassen til McDonald´s. Håpløst.

 

Lol. Folk skal ikke få lov til å pisse! Iallefall ikke i byer. Menn skal tvinges til å pisse på gatehjørner mens kvinner skal påføres urinveisinfeksjon.

 

Men, det er ikke bare i Norge! Paris som du sier er her et bra eksempel på hvordan det burde være, men i flertallet av Europeiske byer jeg har vært i er det jævlig slitsomt å måtte pisse når man ikke er hjemme eller ute i bushen.

 

Byer må da ha tilgjengelige toalleter for normale folk, uten at man skal stå og trippe mens man famler etter mynter man sannsynligvis ikke har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Byråkrati og "rubberstamp" avgjørelser er jævlig irriterende. Rettslige overgrep og misbruk av rettstaten mot folk som ikke har gjort noe annet enn å ikke være byråkrat eller evne å følge byråkratiets merkelige forelegg på riktig måte.

 

:grumpy:

 

:wallbash:

 

:realmad:

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

En av tjenestene på jobb som er integrert med vårt system, lagrer passord i plain-text i databasen.

Disse aktørene får betalt ufattelig mye penger for tjenesten de tilbyr.

 

Jeg og en annen utvikler på jobb får bare vanlig timelønn for systemet som vi lager, men det følger hvertfall alle standarder når det gjelder sikkerhet og brukervennlighet.

Lenke til kommentar

Når man er klønete rundt damer og mot alle oddstreffer tvillingsjelen sin på dansegulvet av alle steder, helt ut av det blå.

Begynner å prate og le, finner ut at man liker alle de samme tingene, har samme interesser, samme humor, alt stemmer, og man føler at man står og prater med den kvinnelige utgaven av deg selv.

 

Man trenger ikke å ta mot til seg en gang, for dette er så perfekt, alt faller naturlig, og man spør: "Det er nå jeg spør om nummeret ditt"

 

... Og hun smiler forsiktig og hvisker i øret ditt: "... det er nå jeg forteller deg at jeg har type..."

 

Whyyyyyy?

 

Hvorfor drar man ut og sjekker opp folk da?

Hun kom bort til meg etterpå og ga meg nummeret sitt.

En del av meg har lyst til å ringe henne, en annen sier at det er fullstendig uaktuelt å være mannen hun bedrar typen sin med.

Jeg ville trolig ikke vært den eneste heller.

 

Bah!

Lenke til kommentar

Når man er klønete rundt damer og mot alle oddstreffer tvillingsjelen sin på dansegulvet av alle steder, helt ut av det blå.

Begynner å prate og le, finner ut at man liker alle de samme tingene, har samme interesser, samme humor, alt stemmer, og man føler at man står og prater med den kvinnelige utgaven av deg selv.

 

Man trenger ikke å ta mot til seg en gang, for dette er så perfekt, alt faller naturlig, og man spør: "Det er nå jeg spør om nummeret ditt"

 

... Og hun smiler forsiktig og hvisker i øret ditt: "... det er nå jeg forteller deg at jeg har type..."

 

Whyyyyyy?

 

Hvorfor drar man ut og sjekker opp folk da?

Hun kom bort til meg etterpå og ga meg nummeret sitt.

En del av meg har lyst til å ringe henne, en annen sier at det er fullstendig uaktuelt å være mannen hun bedrar typen sin med.

Jeg ville trolig ikke vært den eneste heller.

 

Bah!

Er hun villig til å gjøre det med deg, så er hun villig til å gjøre det mot deg. Sånne folk kan man aldri stole på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...