Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

Ja jo, men den forb'''a staten må jo skjønne at en vil ha pengene sjæl!

Pengene som du har tjent med din utdannelse som du har fått gratis av staten?

 

Ja det er sant. Man blir født gratis og få mye gratis både av utdannelse og andre goder i samfunnet. Men en tar dette for gitt, fordi det bare alltid har vært sånn. Merkelig hva en tar for gitt :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle kjøpe noe på finn.no som var lagt ut til 3000kr. I annonsen står det pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

Sier jeg tar den for 2800kr, men det godtar ikke vedkommende. Så sa jeg 3000kr da med norgespakken med. Svar: "jeg synes 170kr blir for mye så du må gi 3k pluss fraktkostnad."

 

EH OKAY JA DET VAR MYE PRISDISKUSJON VED HURTIG AVGJØRELSE ... Har jeg tolket feil i alle år at "pris kan diskuteres" betyr at man går ned i pris fremfor at man diskuterer "nei selger ikke billigere"? Er det mulig.

Kjøpte du da?

Etter min mening var det nok 'svik' til at jeg anser selgeren som upålitelig, les; holdt ikke ord.

 

Lenke til kommentar

Tørkefunksjonen på oppvaskmaskinen

Hører tikkingen av uret og hele funksjonen er ubrukelig da vasken tørker ved å bare åpne døra og la den stå og tørke

Bortkastet strøm er det også

 

Neste gang jeg kjøper maskin så skal jeg ha en som det går an å slå av tørkefunksjonen

Lenke til kommentar

Jeg er medlem på ett annet debatt-forum på internett. Men jeg er ikke aktiv der så veldig ofte, så jeg har huket av for at jeg skal motta en e-post fra det forumet, dersom en eller annen komenterer noe som jeg har skrevet.

 

Problemet er at det tullete nettstedet kan finne på å sende meg tre-fire prikk like eposter på en gang, for å informere meg om at ett annet medlem viss nok har lagt igjen en kommentar til noe jeg har skrevet. Men når jeg logger meg inn på det nettstedet, så viser det seg at det egentlig ikke har vært noen der som har kommentert mine skriverier!

 

Selv om nettstedet påstår at "noen har lagt igjen en kommentar, angående ett eller annet som jeg har skrevet"

Lenke til kommentar

hotmail/outlook har blitt forbanna irriterende. Så fort man beveger seg over en grense i Europa blokkerer de eposten og krever haugevis av personlig informasjon for at du skal få tilgang til din egen epost igjen.

 

Her er det ikke snakk om reiser til Nigeria eller Asia, men f.eks å reise fra Frankrike til Norge, eller Norge til Sverige.

 

Ikke går det an å stille inn noe i forhold til dette heller. Det er et rent phishing system fra Microsoft som skal fiske så mye privat informasjon som mulig og gi deg en så dårlig epost opplevelse som mulig. Kan dere ikke bare la epost være epost? Jeg har tross alt passord på den epost kontoen, la meg nå for faen få bruke den som jeg vil.

 

Ikke rart jeg har byttet til en skikkelig epost tjeneste for seriøs bruk og kun bruker hotmail kontoen til spam og signup dritt.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Offentlige toaletter med lufttørker er fryktelig irriterende. De funker rett og slett dårlig.

 

Enda mer irriterende er det med offentlige toalettdører som ikke åpnes automatisk, slik at man må ta på dørhåndtak på offentlig toalettutgang etter man har vasket hendene, når man vet at mange ikke vasker hendene og tar på samme håndtak.

 

Bonus, Ekstra ekkelt når dørhåndtaket er fuktig fordi noen har forsøkt å tørke hendene med lufttørker, men ikke har tørket dem helt.

Lenke til kommentar

Passe kleint å sitte på et offentlig toalett i utgangspunktet synes jeg.

 

Har i utgangspunktet ikke så ille intimgrenser, men det å sitte og drite med en tynn respateksplate mellom meg selv og sidemannen i samme ærend, med 30 cm glippe ved gulvet, vel vitende om at det står folk på utsiden av båsen og venter på sin tur...

 

Dessuten er det alltid piss på både dosetet og gulvet rundt, dritt i skåla og vissheten om den allerede nevnte, heller tvilsomme håndvask/tørk som venter med påfølgende klassing på dørhåndtak.

 

Det ække morro!

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...