Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

I gamle dager var det vanlig  med middag midt på dagen. Kl 12 eller 13. Sikert derfor.

Det har vi ikke gjort siden lyspæra ble funnet opp. Og de som er eldre i dag jobbet til 16, som de fleste av oss gjør i dag. Middag var vanlig i 17/18-tiden etter WWII i følge mine besteforeldre.

 

At eldre legger seg tidlig er en myte. Eldre har et mindre søvnbehov enn yngre folk, så de står opp tidlig. Men de legger seg generelt ikke tidligere enn folk flest.

 

Døgnet til eldre består ofte av stå opp 06, frokost 09, lunsj 11, middag 13, og kanskje kveldsmat 17 hvis de har oppført seg pent.

 

Tar heller ei kule i tinninga enn å leve slik.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er Norges største NRK-fan, og hater VG intenst, men når det gjelder sjakk så ser jeg helst på VGTV. Føler meg nesten litt skitten.

 

NRK har hentet folk som allerede jobber i NRK, mens VG har hentet noen av Norges fremste sjakk- og sjakkhistorie-eksperter. Bravo!

jeg syns det beste er å switche mellom sendingene! Agdestein kan bli en smule for pessimistisk til tider...
Lenke til kommentar

 

Norsk alkohol-kultur.

 

Kullturen er endret de siste 5 år i retning craft beer, så du bør spesifisere hva du mener.

 

 

Savner når generasjonen min drakk billig vodka og pokal øl. Nå sitter de og gnurer innpå et svindyrt mikrobryggeri og hiver i seg IPA.

Jeg tjener rett over gjennomsnittet for min generasjon men føler likevel at jeg ikke har råd til sånt.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...