Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man får beskjed om å slå av adblock for å se innholdet, gjør det, og man likevel ikke får sett innholdet, fordi sida ikke virker.

Enkel du slår ikke  av adblock, ber siden meg å slå av adblock så la jeg være, fines ikke noe være en det reklame tullet da, ps jeg bruker 

uBlock Origin å det er stor takk til BuffyAnneSummers.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Hva i helvette er det som skjer i et av verdens beste land å bo i? 

Nav som er mere firkantet enn blokkene i minecraft som gjør det vanskelig å jobbe

Sykehus som bryter regelverk & protokoller og gir helt FAEN, eneste de kommer med er en "beklagelse" samt "vi skal se gjennom hva vi kan gjøre for å ikke gjøre samme feil igjen"... WTF 

Virker som ansatte på sykehus kan drikke under operasjon, kutte av strupen på pasienten og fortsette i sin jobb fordi h** er så forbanna beskytta, hva i helvette (ikke en ekte sak, men sikkert fult realistisk)

 

Men dog så lenge dere forbanna oslo borgere får vekk biler og får trikker i hue og ræva så gir vel dere faen?!! 

 

(Veldig mye raseri, men hey, det er vel derfor man har denne tråden)

Lenke til kommentar

 

Når jeg må bæsje, men ender opp med å bare prompe ut luft.

Eller når man må presse ut halve Norge, for å finne ut at det bare var et maiskorn som ville ut.

Eller når man har hatt rennediare hele dagen, går på butikken og kjenner du må slippe en liten en, og ender opp med gjørme i skoa i frukt og grønt avdelingen på Kiwi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...