Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tre pakker fra DHL sendt som Express. Budet ringer på hos meg, jeg åpner døren, han gir meg pakkene og går. Jeg spør; skal jeg ikke skrive under noen steder? Nei, det er ikke nødvendig svarer han.

 

Hva faen? Han kunne gått på feil dør og gitt pakkene til noen helt andre enn meg når han ikke engang skal ha signatur eller leg?! Utrolig dårlig.

Hater når på posten at de ikke spør om leg heller. Hvem som helst kan ta hentelapp fra en annens postkasse og gå og hente ut pakker fra andre. Jævla idioter. Rart pakker og shit forsvinner da, de gir totalt faen i hvem som henter pakkene fra andre.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Posten skal spørre om leg på pakker, men ikke på brev som utleveres på postkontoret fordi de er for store for kassa. Jeg regner med det er fordi brevet uansett var ment for postkassa. Jeg har aldri vært ute for å ikke bli spurt om leg på pakker.

10% av gangene spør de om leg. Ellers kunne Osama bin Laden gått på postkontoret og hentet ut for meg og fått det til.

PostNord pakker spør de om leg. Noen som har skjønt det. Posten gir vel faen i at andre tar andres pakker på postkontoret. Tenkte å sende en mail til Posten og be de ta seg sammen. Siste jeg vil er at en random fyr skal få buttplugen min eller en dyr forsendelse.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 "Ellers kunne Osama bin Laden gått på postkontoret og hentet ut for meg"

 

Posten : Here you are.

 

Elvis Presley : Thank you , thank ya very much. Sorry but ah forgot my ID !

 

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Posten fraskriver seg alt ansvar uansett og det blir da opp til selger å finne ut hvor pakken "forsvant"

De er noen bæsjehuer....samme med "De grønne" og :p

 

Helvetes bæsje-Parat > : (

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...