Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk på finn som byr "1000kr" tilbud på iPhone 6 annonsen min hvor jeg skriver :

"SKAMBUD IGNORERES OG HENGES OPP PÅ OFFENTLIGE BYGG"

 

Og selvsagt dem personene på finn som svindler meg, sivile saker tar så lang tid. Blir like irritert hver gang. Fra nå av skal jeg få adressen til dem jeg kjøper ting av dersom produktet aldri dukker opp når jeg forhåndsbetaler. Blir vel plutselig en liten roadtripp med ettpar venner og ettpar balltre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjensidige. Takstmann så på bilen min etter to ukers venting. En mnd etter takstmann var hos meg ringte jeg de da jeg ikke hadde hørt et pip, saksbehandler hadde fått saken dagen før jeg ringte.. En mnd etterpå?! Etter det hadde gått enda en mnd siden sist jeg snakket med de sendte jeg mail, hvor jeg lurte på hvordan saken ligger ann. Nå, over 2 uker etterpå, ikke fått svar.

 

3 mnd har gått siden jeg inn meldte skade på bilen. Greit det er en spesiel sak, men faen heller!!

 

Skal også sies at de først avviste saken, før takstmann eller noen som helst hadde vært å sett på bilen, før de hadde fått skademeldingen til og med (hadde kun forklart meg muntlig over tlf). Aplaus!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

 

 

Norsk senter for informasjonssikring (NORSIS) kommer det frem at så mange som 72,1 prosent tror at de eksponeres for en risiko når de er på nett.

Flest frykter at PC-en deres vil bli infisert av virus (56,7 prosent), og nesten halvparten av de spurte er bekymret for at digitale dokumenter eller bilder vil bli slettet eller ødelagt.

 

Folk er så teite.

 

"ånei nå er jeg på nett da kan jeg få virus selv om jeg bare er på finn.no med en moderne nettleser"

 

"pcen er litt treg har jeg VIRUS!!!!!!"

Lenke til kommentar

Folk som motsier seg selv.

"Fy faen, denne personen fortjener dødsstraff." - "jeg er glad jeg bor I Norge da vi ikke er som usa. Hurra for våres rettstat"

"Folk som mobber burde bli hengt ut med fult navn" - "du ser ut som en stygg ugle ass"

 

 

Øøh, bestem deg? Enten så aksepter du mobbing uansett om man liker det eller ikke, eller så er du imot alt som har noe med mobbing inkl at du selv ikke mobber. Det samme gjelder dødsstraff, uthenging av personer osv.. Hvor vanskelig kan det være? Jeez.

Endret av Laffe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ordet startup. Startup blablabla, overalt i Trondheim. Super hipt å starte firma nå, tøft med masse gjeld og konkurs for ingen forteller at man må være flink og jobbe hardt. Og alt omhandler enten gaming, webutvikling eller noe slags teknologi. Det er jo ikke så jævlig lett som å knote rundt med kode og sitte dagen lang med et early access alpha-produkt som ikke blir ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...