Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Har du råd til å eie og bruke bil i Norge, så har du strengt tatt råd til å kjøpe et DAB+-adapter.

 

Ikke poenget da det er miljøkriminalitet å stenge FM nettet

I dag så koster det rundt 6k å få montert DAB i min bil, men ble ikke gjort da forhandler anbefalte meg å vente

DAB+ har mye dårligere dekning enn FM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At folk rakker ned på de som jobber i butikk. "Ja, skal du sitte bak kassa på Rema 1000 resten av livet du eller?"

 

Trives man i jobben og ikke bryr seg om store lønninger, hvorfor ikke?

Tror de er ganske bra lønnet

Kanskje lav startlønn, men hvilke bransjer som ikke krever utdanning har høy startlønn..

Lenke til kommentar

Ligger vel på rundt 150kr timen. Kjæresten jobber i matbutikk. Hennes lønn stiger 2kr per år. Jeg har ikke utdanning innen det jeg har deltidsjobb i og tjener 174kr timen. Min lønn har steget med 4kr to ganger på 2 år. Dessverre er det noen som lever av dette, i steden for å få seg utdanning.

Lenke til kommentar

At folk rakker ned på de som jobber i butikk. "Ja, skal du sitte bak kassa på Rema 1000 resten av livet du eller?"

 

Trives man i jobben og ikke bryr seg om store lønninger, hvorfor ikke?

Det gjelder alle typer arbeid. Hater folk som ser ned på andre menneskers valg i livet. Det er ikke alle som ser verdien i et liv fylt med arbeid, for å kjøpe bolig, bil, og hytte på fjellet.

Lenke til kommentar

Det gjelder alle typer arbeid. Hater folk som ser ned på andre menneskers valg i livet. Det er ikke alle som ser verdien i et liv fylt med arbeid, for å kjøpe bolig, bil, og hytte på fjellet.

Det verste er når stat og kommune rakker ned på menneskers yrker på den måten. Administrasjonen skal ha utdanning og lønn, men de på gulvet i sliteryrker er det ikke så farlig med. Ta bort pensjonsrettigheter og nye tariffavtaler under påskudd av kostnadsbesparende anbud. Fuck dere.

 

Hei Oslo kommune/Vestfold og VeiReno. Hei Bergen kommune og Orange. Osv.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
$js .= '$("[id^=\'funksjon_navn_osv_osv

Det er helt umulig å lese starten og slutten på alt det her, jeg gir opp.

 

Ser gjerne sånn ut på slutten:

});';

Og alt javascript-dritt skal jo såklart inni både paranteser og brackets og til og med sånne firkanta brackets samt at apostrof skal ha backslash foran seg ettersom vi outputter det fra php...

\']").on("click", function() {
Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Folk som kaster mat!

 

For eksempel dersom man har igjen flere poteter, fra en middag. Så gidder man aldri å ta vare på disse potetene, frem til middag neste dag. Selv om maten fremdeles er brukbar, og holder seg greit i kjøleslap i ett par dager...

 

Det blir maten rett i søppel uansett, og så steke noen nye "ferske" poteter dagen etter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...