Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tråkket selvfølgelig på en spiker da jeg skulle ut i fjæra for å fiske...

 

Blødde som en sil og nå svir det som f.... :-P

Jeg håper du kontrollerte at denne spikeren var uten rust? Husker jeg tråkka på en som var litt rusta på en leir engang, og lederne ringte legevakten for å høre om jeg skulle komme til sjekk. Betennelse kan fort komme, og etterhvert utvikle seg til blodforgifting har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Tråkket selvfølgelig på en spiker da jeg skulle ut i fjæra for å fiske...

 

Blødde som en sil og nå svir det som f.... :-P

Jeg håper du kontrollerte at denne spikeren var uten rust? Husker jeg tråkka på en som var litt rusta på en leir engang, og lederne ringte legevakten for å høre om jeg skulle komme til sjekk. Betennelse kan fort komme, og etterhvert utvikle seg til blodforgifting har jeg hørt...

Har renset godt. Og spikeren var ikke rusten. Tok også stivkrampesprøyte for ikke så lenge siden heller. Så tror det skal gå bra.

 

Skal selvsagt følge med på det :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kundebehandling i dette drittlandet.

 

Ble overfakturert på internettregningen min. Ringe de og ber de fikse det. De sier de skal fikse det, og ber meg ringe tilbake om 48 timer for å bekrefte hva den nye regningen er på, slik at jeg kan betale det beløpet. Venter 48 timer, ringer tilbake og de sier det samme en gang til. Ingenting ble gjort første gangen.

 

Så venter jeg 48 nye timer og ringer på nytt. Får da bedskjed om at jeg må fakse (!!!) kopi av ID og regning. Spør om jeg kan ta bilde med mobilen og sende bildene på mail, men det går ikke. Jeg må bruke faks-maskin.

 

Fakser kopi av ID og regning. Venter 24 timer og ringer de igjen. Får nå bedskjed om at jeg må skrive et brev hvor jeg gjør det klart at jeg ønsker å reduserer fakturaen min ned til det originale beløpet, signere det brevet og så fakse det inn.

 

Enda er ikke prosessen ferdig. Alt dette gjør jeg for å slippe å betale 300 kroner. Jeg trur de gjør det tungvint med vilje, med et håp om at jeg gir opp og bare betaler de 300 kronene. Men ikke faen om jeg gir meg.

 

Minner meg om problemet jeg hadde med Get dengang de het UPC. Hadde hatt abo på tv 1000 canaler en periode og ville si de opp.

Si de opp var greit, men ikke pokkern om de fikk det vekk fra fakturaen. Det bare fortsatte å komme gang på gang. Jeg trakk det fra på fakturaen, men det bare lagt til på nytt neste gang.

 

Fikk beskjed at det ikke holdt å ringe, jeg måtte skrive brev med underskrift at jeg ble feil fakturert. Kanalene  var tatt bort. 

Skrev brev to ganger uten at noenting hjalp. Til slutt fant jeg en epost adresse et sted, sendte mail på mail til de reagerte. Etter en masse rot og "goodag mann økseskaft" fikk de endelig plyndret seg til å ordne opp. Ble så stresset av den affæren at jeg ble helt dårlig. Er ikke kommet over det enda, som jeg hater sånt! Skjønner ikke at de kan mobbe kunder på den måten der, det er mange som gjør det. Hvertfall før.

Har ikke turt bestille ekstra kanaler etter den tid, i tilfelle det samme skjer igjen hvis jeg vil si de opp.   

Lenke til kommentar

Aargh, alle disse nettavisene med sine jævla "+"-abonnementer! Skjønner ikke hvorfor enkelte saker er mer viktig enn andre at de fortjener å bli betalt for å lese dem!!

 

Men det er altså snakk om en kvinne fra Peru som går gikk på voksenopplæring og ble tvunget til islamske skikker fordi en gjeng somaliere har tatt (??!!) over skolen. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Eller jo, sånn går det når man gir ny-innvandrere helt frie hender til å gjøre som de vil.

 

http://www.rights.no/2015/08/kommandert-til-a-bruke-hijab-og-burka/

Lenke til kommentar

 

 

Tråkket selvfølgelig på en spiker da jeg skulle ut i fjæra for å fiske...

 

Blødde som en sil og nå svir det som f.... :-P

Jeg håper du kontrollerte at denne spikeren var uten rust? Husker jeg tråkka på en som var litt rusta på en leir engang, og lederne ringte legevakten for å høre om jeg skulle komme til sjekk. Betennelse kan fort komme, og etterhvert utvikle seg til blodforgifting har jeg hørt...

Har renset godt. Og spikeren var ikke rusten. Tok også stivkrampesprøyte for ikke så lenge siden heller. Så tror det skal gå bra.

 

Skal selvsagt følge med på det :-P

 

lærte på byggfag at galvaniserte spikere kan være verre enn rustene. jeg ville nok oppsøkt lege uansett. 

Lenke til kommentar

lærte på byggfag at galvaniserte spikere kan være verre enn rustene. jeg ville nok oppsøkt lege uansett.

Mtp. Hvor mye det blødde og at det ser og kjennes helt fint ut i dag så dropper jeg turen til legen. Men hadde selvsagt tatt turen om det var rødt og dunket i dag.

 

Pluss at jeg er på hytta med ei erfaren sykepleier som har jobbet på legevakta. Hun mente at så lenge jeg hadde stivkrampesprøyta og har rensa såret så får ikke legen gjort noe mer. Da var det bare å følge med dersom det skulle bli infeksjon.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Irriterer meg så grønnj*vlig over trender. "Nå er dette supertrendy", "Årets trender", trend ditt og trend datt.

 

Folk kaster seg på trendbølgen og gjør ting de kanskje vanligvis driter i, bare fordi de MÅ være med på alt som er trendy.

 

 

Jeg gir da vel F**N i trender, jeg kunne ikke brydd meg mindre!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

^^Du mener å klikke deg inn på netonnet.no, klikke Data og Nettbrett og klikke på Ekstern lagring ble for vanskelig? :hmm: Eller prøvde å finne et spesifikt produkt? Funker greit å navigere seg ellers der inne syns jeg. 

Endret av Myst
Lenke til kommentar

^^Du mener å klikke deg inn på netonnet.no, klikke Data og Nettbrett og klikke på Ekstern lagring ble for vanskelig? :hmm: Eller prøvde å finne et spesifikt produkt? Funker greit å navigere seg ellers der inne syns jeg. 

 

Obs. Trekker tilbake om netonnet. Så under datakomponenter/hardisk jeg. Gikk feil vei der, sorry og takk for opplysningen 

Lenke til kommentar

 

Skal gjøre en test jeg. Tok og delte et nytt ferskt brød i to, og har et halvt i kjøleskap og et ute på benken. Begge i papirpose.

 

Så skal jeg teste ved visse mellomrom skive for skive fra begge over lang tid, og se hva som skjer. Hvilket som holder seg best

og er best å spise.  

Jeg bruker alltid plastpose.

 

 

 

http://www.vg.no/forbruker/helse-og-medisin/fhi-forsker-unngaar-mat-innpakket-i-plast/a/23499700/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...