Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flyttet inn nye folk under nå. Stått ledig siden jul og før det bodde det en rolig familie med små barn. Nå ligger det allerede ølbokser på balkongen deres og de har tydeligvis basshøytalere på anlegget sitt. Sukk.

 Den er lei, hater selv å bo rundt slike festfolk som støyer i helgene.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Den evige glorifiseringen av bedritne mennesker som de i programmer som geordie shore, Jersey shore eller hva faen. Som tjener seg rike på å drite ut forfedrene sine så kolossalt, på verdensdekkende tv.

 

Samtidig folk som kardashian-barna, som er født med en så stor sølvskje i kjeften at de må ha en dobbelgarasje for å få plass til den, som aldri har måttet løfte en finger for å få noe i verden, men fremdeles føler de må dokumentere deres flotte hverdag for de som utrolig nok er interessert i det. Lurer på hva faren tenker som kom til landet som en lus og jobbet seg opp til å bli millionær.

 

Dette irriterer meg ikke direkte, det som irriterer meg er den evige hyllesten av slike folk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg stresser alt for mye over alt for lite. Skulle forte meg å handle mat etter trening i sta. Så på 10 minutter så klarte jeg å stresse meg opp så mye at jeg enda har vondt i brystet, snart 3 timer etterpå.

Dette skjer i forskjellige situasjoner omtrent hver eneste dag i arbeidsuker (47 uker i året). Jeg kommer til og dø tidlig av stress, uten noe å stresse over. Jeg klarer ikke unngå det heller. Alt skal gjøres så jævla fort hele tiden. Uff!

Lenke til kommentar

Magic the Gathering Online.

 

Tapte første kamp i samme draft 0-2 fordi motstanderen hadde Chandra's Ignition og dro den i begge kampene. Vanskelig å spille mot når jeg selv også er i rødt.

 

Edit: Mana fucked *2 i runde 2...

 

Oooog, fikk en "bye" i runde tre, noe som betyr at jeg ikke får spille kampen, men vinner den. Jeg vil jo bare spille og øve meg. :(

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Kundebehandling i dette drittlandet.

 

Ble overfakturert på internettregningen min. Ringe de og ber de fikse det. De sier de skal fikse det, og ber meg ringe tilbake om 48 timer for å bekrefte hva den nye regningen er på, slik at jeg kan betale det beløpet. Venter 48 timer, ringer tilbake og de sier det samme en gang til. Ingenting ble gjort første gangen.

 

Så venter jeg 48 nye timer og ringer på nytt. Får da bedskjed om at jeg må fakse (!!!) kopi av ID og regning. Spør om jeg kan ta bilde med mobilen og sende bildene på mail, men det går ikke. Jeg må bruke faks-maskin.

 

Fakser kopi av ID og regning. Venter 24 timer og ringer de igjen. Får nå bedskjed om at jeg må skrive et brev hvor jeg gjør det klart at jeg ønsker å reduserer fakturaen min ned til det originale beløpet, signere det brevet og så fakse det inn.

 

Enda er ikke prosessen ferdig. Alt dette gjør jeg for å slippe å betale 300 kroner. Jeg trur de gjør det tungvint med vilje, med et håp om at jeg gir opp og bare betaler de 300 kronene. Men ikke faen om jeg gir meg.

Endret av Skurupu
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...