Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statens Innkrevingssentral kan dra så langt til hælvette som de får dratt!

 

Fikk bot på 4900 i fjor, gadd ikke betale alt i en sleng så jeg fikk delt den opp til 1050kr mnd.

Har fått purring en gang da jeg glemte å betale for en mnd, men jeg har nå betalt ned så jeg skulle mangle ca 2000kr.

Har nå fått inkassovarsel, enda jeg betalte dagen før frist forige mnd. Regningen er nå på 3040kr som de vil ha utbetalt denne mnd.

 

"renter og gebyrer 1290kr" SUG KUKK! Skal ringe de i morgen, jeg nekter å betale 3k på en mnd når vi har avtalt at jeg skal betale 1050 kr i mnd. Satans innkrevningssentral!

En bot på 5k har nå kostet meg over 7000.. Blir kvalm.

 

"NETTGIRO M/KID PÅ FORFALLSREG.: Nettgiro til: STATENS INNKREV Betalt: 10.02.12" Fra nettbank.

Forfallsdato 10.02.2012. Var vist ikke dagen før forfall, men samme dag. Det burde da uansett ikke ha noe å si. Hvertfall ikke 1290kr ekstra..

 

EDIT: Googlet litt, å der var det noen som sa at så lenge faktura er betalt før man får purring så kan man se bort ifra purringen.

Håper det er sant. Ringer for å dobbeltsjekke uansett, da det sikkert er egne regler for den kronekåte staten.

 

De har forøvrig ett purregebyr på 50% av sum som skulle blitt betalt, imens private bedrifter kun har 50kr + 10% av sum som skulle blitt betalt(om jeg ikke driter meg ut her). Rart det der..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Desverre funnet ut at jeg kommer med mere negative ting en positive.

Jeg som bor i Norge burde jo vært kjempeglad for at jeg kan gå på skole og bor trygdt forhold til andre steder i verden..

Men så har jeg litt mellom ørene :O

Så ser man nyheter om helsesystemet som failer igjenn og igjenn..

Hva i helsikke er det pengene blir brukt til i Norge, iPad til regjeringen?

Fly som går utenfor budskjettet?...

Norge kommmer til å gå under, pga vi invisterer i "dødsdømte" land.

Millioner/milliarder blir sendt ut av landet, til muligens fult av terrorist organisasjoner eller "betalte" regjeringsledere.

Kjempeflott hvis det "pene" oljefondet forsvinner, noe som er stor sjangse for i denne tiden, med bare innsparinger.

Kjøper du en miljøvenlig bil må du jo nesten betaler mere i skatter enn en med disel/bensin..

 

Nei, huff, gruer meg til da jeg blir gammel.

Man må jo nesten havne i fengsel for å få et OK sted å "bo", MYE bedre enn gamlehjem.

 

Dagens lille klage..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...