Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikre fotgjengere. :mad:

Når de ikke klarer å bestemme seg for om de skal gå over forgjengerfeltet før eller etter jeg har kjørt selv om jeg slakker farten eller bremser, opplever dette alt for ofte.

 

Jeg klikker snart.

 

Hahaha, her en dag skulle jeg over et gangfelt.

Stod i ro fordi jeg trodde bilen skulle til å kjøre, og da sjåføren faktisk skulle til å kjøre tenker den trege hjernen min "Aaah nå må jeg over!!!".

Så jeg begynner å gå da bilen plutselig bråstopper.

Min usedvanlig kvikke hjerne tenker nå "loool snu og gå tilbake!!"

Går kjapt bakover og merker at sjåføren nå venter på meg.

Da tenker jeg "FUCK THIS", snur 90 grader, spurter alt jeg har BAK bilen, navigerer meg gjennom bilkøa og kommer meg endelig over veien.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Usikre fotgjengere. :mad:

Når de ikke klarer å bestemme seg for om de skal gå over forgjengerfeltet før eller etter jeg har kjørt selv om jeg slakker farten eller bremser, opplever dette alt for ofte.

 

Jeg klikker snart.

Verre med usikre sjåførar, som kun sakkar ned akkurat nok til å KANSKJE stoppe. Kan aldri vite om sjåføren vil vere høfleg, og stoppe litt før slik at ein får gå over, eller om han har tenkt å kjøre forbi. Syns sjølv det er greiast om han ikkje stoppar, føler meg så brysom når ein bil stoppar for meg når eg er 5 meter unna overgangen.

Dette problemet er vanskelig for begge partar.

Lenke til kommentar

For mange dumme bar eiere på Barhjelpen (MAX)

 

Ord delings feil er mitt favoritt irritasjons moment. Daglig livs irritasjons momenter som det er så sinn sykt plag somt. Hvor for er det nød vendig å skrive feil på mors målet sitt? Huske regel: der som du tenker på èn bestemt gjen stand, så skal det være ett ord.

 

Eksempel:

Bar eiere. (Her beskriver du TO separate objekter, bar og eier. Det blir feil).

Bareiere. (Her beskriver du ET object, en som eier en bar.)

 

Eksempel 2:

Ananasbiter. (Her beskriver du en gjenstand, altså ananasbiter, biter av ananas.)

Ananas biter. (Her beskriver du en gjenstand og et verb, en handling, nemlig en ananas som biter).

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så lær deg noe skikkelig i stedet. Problem solved.

 

Som hva?

Legger ikke så mye vekt på hva jeg bruker som administreringsverktøy, så jeg får leve med phpMyAdmin inntil videre.

Bare irriterende at noe som er så mye brukt verden over skal ha en så stor bug.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...