Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er imot tortur, men det finnes unntak for enhver regel. Å torturere et menneske som fortjener det er en ting, men en katt er helt forsvarsløs. Den har klør og tenner, men det hjelper fint lite mot et menneske som kun er ute etter å skade den så mye som mulig.

Det finnes unntak? Et menneske har klør og tenner det også. Hvorvidt du definerer at det er fortjent eller ikke, velger jeg ikke å definere. Men likevel så mener jeg at det er dobbeltmoralsk at det er fortjent å tro at den som tortuerer en katt, fortjener like mye straff som en som "torturerer menneske".

 

Joda, begge fortjener straff. Men ingen fortjener å bli torturert og trukket fra seg negler og tunge, og det som er. Samfunnet slik vi kjenner det i dag fungerer ikke på slik umenneskelig torturering. Slik er vi for gode for.

Lenke til kommentar
Joda, begge fortjener straff. Men ingen fortjener å bli torturert og trukket fra seg negler og tunge, og det som er. Samfunnet slik vi kjenner det i dag fungerer ikke på slik umenneskelig torturering. Slik er vi for gode for.

 

Joda, akkurat slik det fungerer. Bare se på militærstyrker og kjipe kriminelle miljøer. :)

 

Faktisk skal jeg banne på at akkurat nå er det en eller annen som blir torturert ett sted.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne overdrevne bilder på facebook med "X: what my friends think I do, what my parents think I do, what society thinks I do" osv.

Originalt var det slik: "X: What I think I do [bILDE], what I actually do [bILDE]"

Men folk overdriver og slenger på 6 overskrifter + bilder. Blir ikke noe morsomt når de ikke klarer å velge bra bilder heller. Forbanna artige.no sin skyld at 13-åringer nå bidrar til internettets innhold i større grad. 9gag er også noe herk.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sånne overdrevne bilder på facebook med "X: what my friends think I do, what my parents think I do, what society thinks I do" osv.

Originalt var det slik: "X: What I think I do [bILDE], what I actually do [bILDE]"

Men folk overdriver og slenger på 6 overskrifter + bilder. Blir ikke noe morsomt når de ikke klarer å velge bra bilder heller. Forbanna artige.no sin skyld at 13-åringer nå bidrar til internettets innhold i større grad. 9gag er også noe herk.

har helt sluttet å bruke de sidene etter den "yngre" generasjonen har tatt helt over med dårlige vitser og bilder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...