Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lønner seg å gå for grafikkort laget på 28nm prosess, feks 7850 / 7870. 90 W/ 120 W vs >=220 W på GTX 480. Lik ytelse med halv effektbruk.

 

Har vurdert det, men er sånn halveis Nvidia fanboy :innocent: Men blir det noe fra AMD siden så blir det nok 7970. Skal man først oppgradere så gjør man det skikkelig :w00t:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Det er jeg også men jeg vurderer å bytte ut GTX 480 for å få ned effektbruken. Må se hva NVIDIA lanserer først. Irriterende høy TDP på NIVIDA-kortene. :realmad: Høyest ytelse er ikke nødvendigvis best for 24/7-bruk for støy og høy effektbruk er en del av totalopplevelsen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Lønner seg å gå for grafikkort laget på 28nm prosess, feks 7850 / 7870. 90 W/ 120 W vs >=220 W på GTX 480. Lik ytelse med halv effektbruk.

 

Har vurdert det, men er sånn halveis Nvidia fanboy :innocent:

Etter 3 år med ATI skjønar eg lett kvifor. Flott ytelse og styr, men kun når det funkar. Kan ikkje spele visse spel 20 minutt før skjermdriveren blir fuck'd. Får også bluescreens om det er ekstra dust. Har også Win 7 og nyaste driver til alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter 3 år med ATI skjønar eg lett kvifor. Flott ytelse og styr, men kun når det funkar. Kan ikkje spele visse spel 20 minutt før skjermdriveren blir fuck'd. Får også bluescreens om det er ekstra dust. Har også Win 7 og nyaste driver til alt.

 

Ja, er litt derfor jeg har holdt meg unna så langt. Har ikke hatt ATI/AMD siden x1900 serien.

Lenke til kommentar

At fortelleren på Viasat 4 har fått mer frihet, noe som fører til ekstremt flaue vitser, før\etter programmene.

 

Meget irriterende stemme har han også.

 

Hehe, han har hatt noen gullkorn.

Husker selvsagt ingen av de nå. Det er så tørt at det blir morsomt.

"Bla bla bla hei du, er du våt bak ørene? Ikke? Da kan du skrive bak ørene at bla bla bla!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...