Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker du dem ikke?

 

Egentlig er jeg irritert over meg selv at jeg skal være så jævla prippen. Jeg skal alltid ha det jeg ikke kan få, og kan jeg få noe - så jeg vil ikke ha det.

 

Hadde ei på vorsjet idag som bare ville droppe byen å få det gjort, men neida - jævla deilig, men jævla skitten i mine øyne. På byen skjer det samme, men jeg vil ha venninna. Derfor ble det null.

 

Men det som VIRKELIG irriterte meg ikveld var at en jævla dude kommenterte hvor bra stil jeg hadde "jøss, takk liksom", så skal han gi meg nummeret sitt osv. HVIS EN HOMSE SNAKKER TIL MEG IGJEN SÅ BLIR DET DENG. Aldri opplevd det før.

Lenke til kommentar

At jeg faktisk begynner å skrive treigere med tiden, ikke raskere. Hva faen? Bommer masse på tastaturet, så tror jeg må bytte. Kanskje på tide å lære seg touch også..

 

Har merket det jeg også. Bare plutselig helt uten forvarsel har jeg blitt tregere, og skriver mye feil som må rettes på. Gjerne irriterende store feil som feks "Kanskje - knaskje":hmm:

Lenke til kommentar

Liker du dem ikke?

 

Egentlig er jeg irritert over meg selv at jeg skal være så jævla prippen. Jeg skal alltid ha det jeg ikke kan få, og kan jeg få noe - så jeg vil ikke ha det.

 

Hadde ei på vorsjet idag som bare ville droppe byen å få det gjort, men neida - jævla deilig, men jævla skitten i mine øyne. På byen skjer det samme, men jeg vil ha venninna. Derfor ble det null.

 

Men det som VIRKELIG irriterte meg ikveld var at en jævla dude kommenterte hvor bra stil jeg hadde "jøss, takk liksom", så skal han gi meg nummeret sitt osv. HVIS EN HOMSE SNAKKER TIL MEG IGJEN SÅ BLIR DET DENG. Aldri opplevd det før.

 

Det forsvinner med alderen!

Lenke til kommentar

At jeg faktisk begynner å skrive treigere med tiden, ikke raskere. Hva faen? Bommer masse på tastaturet, så tror jeg må bytte. Kanskje på tide å lære seg touch også..

 

Har merket det jeg også. Bare plutselig helt uten forvarsel har jeg blitt tregere, og skriver mye feil som må rettes på. Gjerne irriterende store feil som feks "Kanskje - knaskje":hmm:

Samme.. :dontgetit:

 

Kanskje på tide å lære seg noen metoder for å skrive skikkelig ja, og ikke bare Zodihax-touch-med-masse-skrivebom.

Lenke til kommentar

 

Men det som VIRKELIG irriterte meg ikveld var at en jævla dude kommenterte hvor bra stil jeg hadde "jøss, takk liksom", så skal han gi meg nummeret sitt osv. HVIS EN HOMSE SNAKKER TIL MEG IGJEN SÅ BLIR DET DENG. Aldri opplevd det før.

Vil du ha nummeret mitt? :love:

 

 

 

Du kan jo ta det som et kompliment, ikke bli fornærmet. De gangene jeg har blitt sjekket opp av homser har jeg blitt smigret, jeg er hot for begge kjønn :cool:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...