Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har spilt Miscreated?

 

Vurderer å kjøpe det. Har sett noen streame det og det ser bra ut. Jeg liker base-building og det er visstnok noe som skal gå ann der uten at jeg har sett det blitt gjort. (lest om det)

 

Tror det har potensiale til å bli et ganske bra spill så like greit å betale 52 kr nå istedet for 400 kr ++ når spillet er ferdig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vurderer å kjøpe det. Har sett noen streame det og det ser bra ut. Jeg liker base-building og det er visstnok noe som skal gå ann der uten at jeg har sett det blitt gjort. (lest om det)

 

Tror det har potensiale til å bli et ganske bra spill så like greit å betale 52 kr nå istedet for 400 kr ++ når spillet er ferdig

 

Jupp.. Kan da virkelig ikke være verre enn standalone... Tror dog jeg venter på at spillet er ferdig, da jeg har alt for mange spill alt.. 

Lenke til kommentar

 

Vurderer å kjøpe det. Har sett noen streame det og det ser bra ut. Jeg liker base-building og det er visstnok noe som skal gå ann der uten at jeg har sett det blitt gjort. (lest om det)

 

Tror det har potensiale til å bli et ganske bra spill så like greit å betale 52 kr nå istedet for 400 kr ++ når spillet er ferdig

 

Jupp.. Kan da virkelig ikke være verre enn standalone... Tror dog jeg venter på at spillet er ferdig, da jeg har alt for mange spill alt.. 

 

 

Nå synes jeg Standalone er verdt pengene iogmed at jeg har lagt 900 timer i det, men det er vel smak og behag :p Standalone er bygget på en gammel engine, så vil tro Miscreated har mindre bugs.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Ser Wolfenstein er på tilbud nå, frister litt, på samme måte som Metro, men de skal jo bli spilt også..

Kjøper kanskje Enslaved også, 35kr. Edit: kjøpte det.

 

Men jeg lurer på; vil spillene som kommer på tilbud være på tilbud hele salget? Eller går dagens tilbud ut når morgendagens tilbud blir aktivert?

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser Wolfenstein er på tilbud nå, frister litt, på samme måte som Metro, men de skal jo bli spilt også..

Kjøper kanskje Enslaved også, 35kr. Edit: kjøpte det.

 

Men jeg lurer på; vil spillene som kommer på tilbud være på tilbud hele salget? Eller går dagens tilbud ut når morgendagens tilbud blir aktivert?

 

De vil nok være tilgjengelige i 48 timer, hvis jeg ikke tar feil, men da er det bare snakk om det som er av daglig tilbud, og ikke flash. 

Lenke til kommentar

Finnes det en bedre søkemetode enn det som gjøres via programmet Steam? Er det en bedre ekstern søkemotor til Steam-butikken der ute liksom?

 

For å finne alle spill som selges under 50 kr så må jeg sitte å trykke "next page" 100 ganger før jeg kommer til spill som koster 50 kr og nedover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Finnes det en bedre søkemetode enn det som gjøres via programmet Steam? Er det en bedre ekstern søkemotor til Steam-butikken der ute liksom?

 

For å finne alle spill som selges under 50 kr så må jeg sitte å trykke "next page" 100 ganger før jeg kommer til spill som koster 50 kr og nedover.

 

 

Denne er da grei: https://steamdb.info/

 

Her er vel det du leter etter: https://steamdb.info/sales/?displayOnly=Game&category=0&cc=no&merged=true

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Sier meg ferdig for idag :) Ikke så mye som trigget min interesse da jeg både har Wolfenstein, Metro og GTA V fra før av.

 

Dagens kjøp:

 

CS:GO til 50,-

GTA: San Andreas til 25,-

Left 4 Dead 2 til 28,-

 

I tillegg fant jeg noen gratisspill som jeg ikke hadde. :p :

 

Heroes & Generals

Team Fortress 2

Lenke til kommentar

Hvilket spill er best GTA San Andreas eller GTA IV? Noen formeninger? Klarer ikke bestemme meg... :p

Du trenger et lengre og bedre begrunnet svar. GTA IV har selvfølgelig langt bedre grafikk. Kartet er totalt sett bedre; det finnes knapt noen områder som ikke er gjennomtenkt og kunstferdig utformet. I San Andreas er det først og fremst byen Los Santos. Omkring ligger flere byer, småbyer og litt større, og en hel del ødemark. Ingenting av dette er verdt å se på. Likevel: I Los Santos finner du skikkelige gjengmiljø, med venner, fiender, og noen mer nøytrale. I GTA IV er det stort sett fetteren din og et par andre individer. Det er en by med en del enkeltpersoner, stort sett innvandrere, mens San Andreas har et miljø. Slik er det også med musikken, der San Andreas hensetter deg til 90-tallet, mens IV virker mer tilfeldig sammenrasket.

 

Stemmeskuespillet i San Andreas er også antakelig det beste fra noe dataspill, og persongalleriet er mye morsommere enn i IV. Og også mye sprøere. San Andreas er et barnsligere spill, mer lekent, mer vellykket for sin tid. GTA IV er teknisk mye bedre. San Andreas er litt for langt. Begge er vel verdt å spille.

Lenke til kommentar

San Andreas hadde så mye teite missions at det var latterlig. Også store områder som liksom ikke hadde noe funksjon, som ødemark.

Vice City er nok det beste i serien, helt fantastisk steminng. Og mye gode missions da. Sammenhengen med en viss film er også meget bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vice City er nok det beste i serien, helt fantastisk steminng. Og mye gode missions da. Sammenhengen med en viss film er også meget bra.

 

Må si meg totalt enig. Vice City er det spillet jeg alltid også har kommet tilbake til, da jeg synes den holder seg godt, selv om det nå har gått over 10 år siden det ble utgitt. 

 

Tenker du forresten på Scarface? :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...