Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Vurderer å kjøpe Assassin's Creed Origins, men er litt skeptisk for de nye endringene i det. Er det god stealth i det som AC2 og AC4 (mine favoritt AC spill)? Er det som en blanding av AC og TW3?

 

Ja vil si det minner litt om en blanding mellom AC og TW3. Men er en irritabel ting og det er at du må hele tiden kjempe mot fiender i din level range. Møter du på fiender selv om det bare er ulver som er høy level så har du ingen sjans. Men fortsatt masse muligheter for stealth som tidligere.

Lenke til kommentar

Ja vil si det minner litt om en blanding mellom AC og TW3. Men er en irritabel ting og det er at du må hele tiden kjempe mot fiender i din level range. Møter du på fiender selv om det bare er ulver som er høy level så har du ingen sjans. Men fortsatt masse muligheter for stealth som tidligere.

Det er derfor jeg tviler litt. Er det mulig å skru av det systemet så de scaler med ditt level? Spillet ser jo ganske bra ut så det er mulig jeg gir det et forsøk.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! 

 

Jeg har lyst til å prøve mods på Skyrim, har forstått det slik at de fleste ikke fungerer på Special Edition? 

Har det originale spillet på steam også, så tenkte å installere det først. Fant en grei guide her på hvordan jeg skal installere mods: 

https://www.wikihow.com/Install-Skyrim-Mods

Den sier at jeg skal installere spillet i en egen mappe, så jeg ordna en ny mappe på C. 

 

Problemet er at jeg har kun en C disk.. Og den lar meg ikke legge til en ekstra biblioteksmappe. Får bare beskjeden "Valgt disk har allerede en biblioteksmappe for steam. Steam vil administrere flere spillinstallastasjoner i en enkelt mappe for deg."

 

Er dette eneste alternativet for å installere mods? Huff, er så mye enklere på ps4... 

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her jeg? Kan noen hjelpe meg litt?  :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei! 

 

Jeg har lyst til å prøve mods på Skyrim, har forstått det slik at de fleste ikke fungerer på Special Edition? 

Har det originale spillet på steam også, så tenkte å installere det først. Fant en grei guide her på hvordan jeg skal installere mods: 

https://www.wikihow.com/Install-Skyrim-Mods

Den sier at jeg skal installere spillet i en egen mappe, så jeg ordna en ny mappe på C. 

 

Problemet er at jeg har kun en C disk.. Og den lar meg ikke legge til en ekstra biblioteksmappe. Får bare beskjeden "Valgt disk har allerede en biblioteksmappe for steam. Steam vil administrere flere spillinstallastasjoner i en enkelt mappe for deg."

 

Er dette eneste alternativet for å installere mods? Huff, er så mye enklere på ps4... 

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her jeg? Kan noen hjelpe meg litt?  :dontgetit:

Last ned Nexus, så er det bare å huke av for hvilken mod du ønsker å ha aktiv. Jeg har ikke måtte lage noe egen mappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...