Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Huff ja, vanskelig å rettferdiggjøre kjøp med en backlog som min. Prosent regningen min er heller ikke mye å skryte av. :p Største rabatt historisk er jo 66% (Ikke 75 som jeg nettop sa  :blush: ). Og NiRaM har et godt poeng med "gamle dager". Tenkte jeg skulle sette meg ned å kose meg med "Kerbal Space Program" her forleden, men orket ikke sette meg inn i det. Så da ble det å legge inn et par timer til i Civ5 igjen i stedet, har nok ihvertfall 1000 timer der nå. Så hva skal jeg med nye spill da? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Divinity: Original Sin verdt det for noen som liker story-baserte spill, lage characters, customization og valg som betyr noe, men som alltid blir lei av grinding, inventory management, og tur-basert combat....? Jeg frykter kanskje at jeg håper dette spillet er noe det ikke er...

 

De fleste rollespill har noe grinding i seg.

Et spill som ikke var så ille er : Blackguards , jeg kosa meg med det i alle fall og krever litt taktisk tenking og planlegging av hvordan du utvikler karakterene dine.

Lenke til kommentar

Steam har nå lansert muligheten for å slette spill permanent fra biblioteket via help.steampowered.com.

 

Testet det nettopp med et søppelspill jeg hadde og det ble fjernet fra kontoen min i det jeg trykket OK. Ikke noe "approval" som trengs eller noe.

 

Merk at dette ikke gir deg pengene tilbake og ikke er det samme som "refund"-funksjonen.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har lest om det samme. Jeg har jo en haug med søppel selv, og jeg har tidligere etterlyst en slik funksjon- men nå som den er her tror jeg ikke at jeg kommer til å benytte meg av den.

 

Det jeg ønsker meg aller mest er muligheten til å selge spill fra kontoen, men jeg ser jo at det ikke er så veldig sannsynlig mtp at Steam og utgiverene lever av å selge oss spillene.

Lenke til kommentar

Er Divinity: Original Sin verdt det for noen som liker story-baserte spill, lage characters, customization og valg som betyr noe, men som alltid blir lei av grinding, inventory management, og tur-basert combat....? Jeg frykter kanskje at jeg håper dette spillet er noe det ikke er...

Jeg ville styrt unna om du ikke liker inventory management. Bra spill, det fikk meg til å stoppe midtveis i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...