Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ble kjøpt inn The Sun and Moon, samt alle de klassiske Tomb Raider spillene. Kjøpte 6 Tomb Raider spill for 10 kr, så det var en grei pris! 

Lenke til kommentar

Kjøpte The Wolf Among Us for en svimlende sum på hele 42kr. Vet ikke helt om sånn interaktiv film greier er helt min greie, men skader nå ikke å prøve det ut.

 

Det spillet er noe av det beste jeg har spilt siste årene når det kommer til atmosfære, karakterer og historie. Mulig det ikke er din greie, men for den summen er det verdt en potensiell kjempepositiv overraskelse.

Lenke til kommentar

Kjøpte The Wolf Among Us for en svimlende sum på hele 42kr. Vet ikke helt om sånn interaktiv film greier er helt min greie, men skader nå ikke å prøve det ut.

 

Personlig var jeg litt skuffet, er ikke noe dårlig spill, men jeg synes personlig det var en god del mindre spennden enn feks walking dead.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Personlig var jeg litt skuffet, er ikke noe dårlig spill, men jeg synes personlig det var en god del mindre spennden enn feks walking dead.

 

AtW

 

Wooot. Med så mange plot twists, hvordan kan du si noe sånt?  :omg:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har spilt Chivalry: Medieval Warfare? Er det verdt penga eller blir man fort lei av det? Koster bare 17 kr.. :o

 

Er ganske greit spill, men det kommer jo an på om du har venner som spiller det og. Synes det er ganske kjedelig uten å ha noen å spille med. 

Lenke til kommentar

 

Personlig var jeg litt skuffet, er ikke noe dårlig spill, men jeg synes personlig det var en god del mindre spennden enn feks walking dead.

 

AtW

 

Wooot. Med så mange plot twists, hvordan kan du si noe sånt?  :omg:

 

 

Er vel mer som gjør et plot spennende for meg enn kun hvor mange twists da :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Noen som har spilt Chivalry: Medieval Warfare? Er det verdt penga eller blir man fort lei av det? Koster bare 17 kr.. :o

 

Lenge siden jeg har spilt det nå, så vet ikke hvordan det er med player base osv, men jeg syntes det var gøy en ganske god stund. Føles veldig brutalt og "in your face", godt laget på mange måter. Kan feks være litt frustrerende når du føler du parerte riktig, men likevel ble drept osv, men hvis du synes brutal middelalderslåssing online høres interessant ut, ser jeg ikke noen grunn til å ikke spandere 17kr..

Lenke til kommentar

Midt i salget har Bundlestars sluppet en flott liten bundle. 3,49 USD blir rett under 30 Kr. "Frozen Synapse Prime" er på salg hos Steam med 80% rabatt nå, og koster da 34 Kr frem til 22. Normalpris 170Kr. "Drakensang" alene koster 140Kr på Steam, og så er det 8 spill til i bundelen som fleste scorer "Positive" og "Very Positive", bare 2 av dem er "Mixed" tror jeg sånn ca. Så det er ganske god kvalitet på disse spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...