Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått opp mange early access spill som forslag jeg kan kjøpe på salg. De virker interessante, men i endel tilfeller (av de jeg har kjøpt tidligere), så har utvikleren(e) stoppa utviklinga av spillet og bare "forduftet". Mange mener at de oppretter et nytt firma og legger ut nye early access spill under nytt navn.

 

Jeg har egentlig lyst til å kjøpe Trackday Manager på early access, men jeg er redd for at de kommer til å stoppe utviklinga hvis de går tom for penger, det er synd at mange norske spillselskaper går tom for penger før de er ferdig med prosjektet sitt. :/

 

Dette er det jeg har kjøpt foreløpelig:

 

Til meg selv:

  • Torchlight II

56,00 kr

------------------------------------------------------

  • Sniper Elite 3
  • Dreamfall Chapters
  • Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition + Cargo Crew + Dangerous Approaches Collection
  • TerraTech Deluxe Edition
  • RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack
  • ARMA 3

858,43 kr

------------------------------------------------------

915,43 kr

 

 

Til HyttePCn til meg og brodern (sofasamarbeid):

  • LEGO Marvel Super Heroes
  • LEGO Marvel Super Heroes DLC: Asgard Pack
  • LEGO Marvel Super Heroes DLC: Super Pack

86,00 kr

------------------------------------------------------

 

 

Til en kamerat som bursdagsgave, da han har begynt å like avslappende simulator spill, og blitt hekta på Euro Truck Simulator 2, også savna han et sånt spill som han kunne spille sammen med meg:

  • Farming Simulator 2013 Titanium Edition
  • Farming Simulator 15

173,80 kr

------------------------------------------------------

 

 

Brukt til sammen:

1174,23 kr

Lenke til kommentar

ARK er konge, til tross for EA, så er det fullt opp med content. Jeg spiller det flere timer i døgnet. Mye å gjøre, går sjelden lei. Litt så som så optimalisert, men har kommet seg kraftig siden lanseringen 3. juni.

 

Updates pushes tidvis flere ganger i døgnet, og vanligvis minst én gang. I tillegg er det folk med god og bred erfaring som har starta studioet, og de har 40 mann som jobber med det, og har kontakt med spillerne. Kan anbefales på det varmeste og sterkeste.

Lenke til kommentar

 

Totalt er det brukt ca 77 USD, så, si 640kr med dårlig vekslingskurs! :)

Lenke til kommentar

ARK er konge, til tross for EA, så er det fullt opp med content. Jeg spiller det flere timer i døgnet. Mye å gjøre, går sjelden lei. Litt så som så optimalisert, men har kommet seg kraftig siden lanseringen 3. juni.

 

Updates pushes tidvis flere ganger i døgnet, og vanligvis minst én gang. I tillegg er det folk med god og bred erfaring som har starta studioet, og de har 40 mann som jobber med det, og har kontakt med spillerne. Kan anbefales på det varmeste og sterkeste.

Konge. Da ble det et nytt spill på meg i dag også?

Lenke til kommentar

 

ARK er konge, til tross for EA, så er det fullt opp med content. Jeg spiller det flere timer i døgnet. Mye å gjøre, går sjelden lei. Litt så som så optimalisert, men har kommet seg kraftig siden lanseringen 3. juni.

 

Updates pushes tidvis flere ganger i døgnet, og vanligvis minst én gang. I tillegg er det folk med god og bred erfaring som har starta studioet, og de har 40 mann som jobber med det, og har kontakt med spillerne. Kan anbefales på det varmeste og sterkeste.

Konge. Da ble det et nytt spill på meg i dag også

 

Du bør ha god maskinvare for å klare å kjøre spillet pga elendig optimalisering. Med I5 3570K @ 4,5Ghz og GTX 980 så dyppet jeg helt ned i 10 fps enkelte steder. Kan være det har blitt litt bedre nå for jeg har ikke spilt det på en stund pga fps problemene som ødela litt av spill opplevelsen hos meg. Får de bare optimalisert spillet så tror jeg nok man får mange artige timer i dinosaurland :)

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Jeg har 20 - 30 FPS med et 560 Ti, Intel i7-2600K 3,4 GHz, ASUS P67 Sabertooth, Crucial DDR3 BallistiX Sport 16GB KIT og kjører det meste på low. Det fungerer utmerket. Jeg ser det jeg skal se, og screenshots ser ikke så ille ut de heller.

Jeg tror ikke din definisjon av utmerket er den samme som min, for 20-30 er alt annet enn utmerket ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

HumbleBundle har en ganske god bundle nå. Hvis du betaler seks dollar eller mer får du Payday 2. I tillegg får du blant annet Company of Heroes, Wildstar Standard edition (1 mnd gratis (før de går f2p) og flere andre spill.

 

Jeg kjøpte egentlig Payday 2 for 35,- kr via Steam i går, men fikk refundert kjøpet og kjøpte heller denne bundelen :)

Lenke til kommentar

Sliter med Steam om dagen. Håper noen kan hjelpe. 

Logger inn på steam, og blir bedt om å verifisere datamaskinen med kode sent på epost. Skriver inn koden, men får opp at det er feil, og bes om å prøve igjen/kontakte support. Har skrevet inn koden manuelt/kopiert direkte fra eposten, men får fortsatt opp at koden er feil.

Derimot, når jeg logger inn på steam gjennom nettleseren på samme pc med samme verifisering og ny kode, får jeg vellykket innlogging. Verifiseringen var også vellykket når jeg prøvde å logge inn på en kompis pc. 

Har formatert maskinen og installert steam på nytt uten hell. Siste mulighet blir vel å deaktivere steam guard fra en annen pc, men jeg vil ikke miste muligheten til å handle på salget. Noen som kan hjelpe?

 

Lenke til kommentar

Sliter med Steam om dagen. Håper noen kan hjelpe. 

 

 

Prøv å slette alle filer og mapper i Steam mappen bortsett fra:

Mappen steamapps

Og filen Steam.exe

 

Åpne så Steam og prøv å logge deg på igjen når alle filene er lastet ned på nytt.

Du vil ikke miste spillene du har lastet ned. Men det kan hende de er merket på samme måte som ikke-installerte spill. Bare start spillet en gang så fikser det seg selv.

 

Du kan anse dette som en "fresh install", bare at du slipper å laste ned spill på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...