Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtt og stadig er det noen som mener at engelsk fotball ikke er noe tyngre eller tøffere enn andre ligaer. Her er et lite utdrag fra Mesut Özils kommende biografi:

 

- "I England legger du ikke merke til hvor hardt spillet er og hvor mange dueller du er i. Du er så full av adrenalin at du ikke kjenner smerten, men i dusjen etter kampen oppdager du elendigheten. Etter noen kamper så det ut som noen hadde gått løs på leggene mine med hammer. De var dekket av blåmerker."

– "I Spania er fotball basert på elegant ballspill, selv når du møter lag fra lavere divisjoner. I England er det kloring, biting og kjemping, og det er den ene taklingen etter den andre. Det finnes knapt noe pusterom, mener han."

 

Jeg tror fremdeles at Engelsk liga er noen hakk råere enn andre!

Lenke til kommentar

Rart at spilleren med flest målpoeng, sanchez, ikke er med. Manè f.eks har ikke vært like bra som han. Som til tider har dratt hele laget alene.

Mané har vært en av årets spillere, han er selvskreven. Et Liverpool med og uten Mané er som dag og natt. Den konstante trusselen Mané har vært vises ikke alltid i målpoeng... De seneste kampene har jo også Sanchez sett ut som en spiller som dasser rundt uten vilje. Mané har vært helt uvurderlig i oppbygnings-spillet. Noen sammenlignet han med Suarez, og det er heller ikke rart! Hvis Sanchez skal med så skal det hvertfall ikke være på Mané's bekostning.

Lenke til kommentar

Uenig. Alexis har vært relativt elendig store deler av 2017. Skal jo åpenbart ikke på laget pga en grei høst. Akkurat samme som at Özil ikke var med i fjor. Elendig på våren.

 

Skal man med bør man være jevnt god hele året.

 

Når det er sagt synes jeg det er tidlig å ta ut sesongens lag så lenge før sesongen er ferdig

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...