Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

VifteKopp skrev (20 minutter siden):

Poch ble ikke sparket, han gikk, fordi Chelsea planlegger å selge en del spillere han vil beholde (Gallagher, Chalaboah, etc).

Det er i hvert fall det innsiderne sier

Kan de i det hele tatt gjøre det?

De to du nevner er jo britiske. Selge dem kan vel skape problematikk rundt homegrown kvoten?

Nå vet jeg ikke så mye om Chalobah, men Gallagher er etter mine mening en veldig viktig brikke på midtbanen.

Men for all del. Gjør ikke meg noe om de selger seg dårligere. Så kan de vake rundt på midten av tabellen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cappo skrev (1 time siden):

Kan de i det hele tatt gjøre det?

De to du nevner er jo britiske. Selge dem kan vel skape problematikk rundt homegrown kvoten?

Nå vet jeg ikke så mye om Chalobah, men Gallagher er etter mine mening en veldig viktig brikke på midtbanen.

Men for all del. Gjør ikke meg noe om de selger seg dårligere. Så kan de vake rundt på midten av tabellen. 

De må visst, er jo i trøbbel med FFP. Gallagher kan de få ganske mye for. 

Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (2 timer siden):

De må visst, er jo i trøbbel med FFP. Gallagher kan de få ganske mye for. 

Da vet vi jo hvem City kommer til å kjøpe.

Paqueta er jo under etterforskning igjen, så ser for meg City trekker seg der og heller kjøper Gallagher.

Slår to fluer i en smekk. God midtbane motor og er britisk. Win - Win for dem.

Selv om det kanskje er mer den røde delen av Manchester som virkelig kunne hatt bruk for en spiller som Gallagher. 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Cappo skrev (8 timer siden):

Da vet vi jo hvem City kommer til å kjøpe.

Paqueta er jo under etterforskning igjen, så ser for meg City trekker seg der og heller kjøper Gallagher.

Slår to fluer i en smekk. God midtbane motor og er britisk. Win - Win for dem.

Selv om det kanskje er mer den røde delen av Manchester som virkelig kunne hatt bruk for en spiller som Gallagher. 

Den røde delen har også utfordringer med FFP, så blir neppe noen Gallagher på oss. Og etter Mount-fiaskoen holder Man seg nok unna dyra Chelsea-prospekter

City gir mer mening ja, selv om jeg er usikker på om Gallagher har lyst til å slite benken der.

Endret av VifteKopp
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (8 timer siden):

Den røde delen har også utfordringer med FFP, så blir neppe noen Gallagher på oss. Og etter Mount-fiaskoen holder Man seg nok unna dyra Chelsea-prospekter

City gir mer mening ja, selv om jeg er usikker på om Gallagher har lyst til å slite benken der.

Ikke helt sammenlignbart etter min mening, da Gallagher spilte veldig bra også i Crystal Palace på lån. 

Slite benken i City ja, men har vel ikke stort til valg hvis Chelsea må selge.

For utenom City, hvem andre vil ha råd og trenger han i PL? Newcastle kanskje på grunn av Tonali situasjonen? Spørs jo på prisen selvsagt. Hvis vi snakker £50-60m så kan det vel hende noen flere klubber er interessert.

Lenke til kommentar

https://www.thefa.com/news/2024/may/23/lucas-paqueta-charged-230524

West Ham United’s Lucas Paqueta has been charged with misconduct in relation to alleged breaches of FA Rules E5 and F3. 
 
The player has been charged with four breaches of FA Rule E5.1 in relation to his conduct in the club’s Premier League fixtures against Leicester City on 12 November 2022; Aston Villa on 12 March 2023; Leeds United on 21 May 2023; and AFC Bournemouth on 12 August 2023. 
 
It’s alleged that he directly sought to influence the progress, conduct, or any other aspect of, or occurrence in these matches by intentionally seeking to receive a card from the referee for the improper purpose of affecting the betting market in order for one or more persons to profit from betting.
 
Lucas Paqueta has also been charged with two breaches of FA Rule F3 in respect of alleged failures to comply pursuant to FA Rule F2.
  
The player has until 03 June 2024 to provide a response to these charges subject to any request for an extension to this deadline. 
 
The FA will be making no further comment until the conclusion of this case.

 

https://arseblog.com/2024/05/maybe-find-a-different-keeper-paquetas-charge/

 

asically, they’re saying he deliberately got booked in a number of games to benefit those who had bet on such an eventuality.

Have a look:

 

 

Whether it was the player himself, people close to him, or other third parties, remains to be seen – but these are very, very serious charges. Quite distinct from the ones Ivan Toney was banned for, because he never bet on games in which he was playing. The potential ban for Paqueta if the charges are upheld could be up to a life-time ban, and you have to think the seriousness of that means there’s some pretty damning evidence to bring such charges in the first place.

Paqueta denies the charges. He was, of course, linked with a move to Man City last summer, and he’s probably full of regret today that the move didn’t go through. Given City’s ability to kick the can down the road when it comes to charges of wrongdoing, he’d have been retired a long time by the time they ever reached any kind of conclusion. Probably with a load of medals and suitcase full of asterisks, but he, like everyone else there, wouldn’t give a fish’s tit about any of that.
 

Høres ikke akkurat bra ut. 

 

Endret av skaftetryne32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Manchester City skal ha levert inn et dokument på 165 sider der de blant annet omtaler seg selv som ofre for diskriminering, og mener det er misunnelige rivaler som står bak regelendringen. 

Barf.🤢

 

Har visstnok en klubb til på sin side, de har nok hvite og svarte striper på sine drakter.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er sånn de faktisk kommer til å vinne. De peker også på diskriminering, så de drar det kortet også. City har tydeligvis ikke dårlig samvittighet og går heller for en «double down». Jeg håper inderlig FA greier å ta de men jeg tviler sterkt 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...