Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iTunes konverterer ikke automatisk (slik som man kanskje er vant til fra Nokia) men handbrake gjør jobben helt ypperlig i 99% av tilfellene :). Det finnes også en player eller to som spiller av div. formater direkte på iphone uten konvertering. *bla litt tilbake*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvilket abbonemang blir billigst med ihpone når jeg ikke kommer til å bruke data, eller om jeg skal bruke det må jeg gå for noe med unlimited tilgang. Ringer ikke så veldig mye, 3-4 samtaler max pr.dag. Max 10sms pr. dag.

 

Hva er best for meg? Har sett litt på noen telenor abb.

 

 

Chess iTouch!

Lenke til kommentar

Jeg ser nå at på lyse sine sider koster altiboks SMS 5700kr etter 12 mnd for 32gb. Det virker jo som en veldig grei pris om jeg bruker eget abbonement.

 

edit: Med Djuice Phone koster det 175kr mnd og du betaler 2300 for telefonen. Man får med to mnd data. Er jo en bra deal det om jeg bruker abbo et i to mnd og deretter går over til ludo. Noen innspill?

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvilket abbonemang blir billigst med ihpone når jeg ikke kommer til å bruke data, eller om jeg skal bruke det må jeg gå for noe med unlimited tilgang. Ringer ikke så veldig mye, 3-4 samtaler max pr.dag. Max 10sms pr. dag.

 

Hva er best for meg? Har sett litt på noen telenor abb.

 

 

Chess iTouch!

 

Chess iTouch har jo en minste totalpris på 6546,-* når man velger 16gb telefonen

Lenke til kommentar

jeg er veldig skeptisk til disse som skal monteres med sugekoppvakum i vinduer.

Svenske Brodit (www.brodit.se) produserer festeanordninger for et utall av dingser og biler, så du kan få noe som ser proft ut og er tilpasset din dings og din bil. (Du velger ett dashboard-klips og ett dingsefeste, og så setter du dem sammen.)

 

De har ingen nettbutikk - du må gå via forhandler. For et par år siden fikk jeg kjøpt GPS-feste gjennom TomTom Forum Norge, men jeg vet at også IdeData har hatt Brodit-produkter tidligere.

Lenke til kommentar

yx player. ser shitty og lite brukervennlig ut.. så da funker det sikkert fett

Hva var den appen på App Store som noen hadde nevnt her før, som kunne spille AVI og MKV filer osv. uten konvertering? Selv om det høres meget urealistisk ut at Apple hadde hatt en slik app på App Store, men mener fortsatt at jeg leste det her some time.

OPlayer Lite (gratis): http://itunes.apple.com/no/app/oplayer-lite/id385907472?mt=8

xyplayer2 Lite (gratis): http://itunes.apple.com/no/app/yxplayer2-lite/id382986174?mt=8

Begge finnes også i betalversjoner.

 

Tusen takk, folkens. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg har nå satt opp Google Sync med iPhonen og avtaler overføres fint. Men selv om jeg har ukenummer i google kalenderen på PC så dukker de ikke opp på telefonen. Er det noe spesielt man må gjøre? Ukenummerne dukker opp slik at de er synlig når man ser på en hel måned?

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at bilder tatt med kamera apps som camera+ etc mangler thumbnails?.

Sliter også med at mapper jeg overfører bilder til fryser.

 

Bilder tatt med apple sin kamera app funker fint.

 

i Camera Roll på "Bilder" appet? Nope, thumbs vises på cam+ bilder også for meg.

Nei, de vises fint på selve telefonen, men når jeg kobler den til pc'en så vises ikke thumbs på alle bildene plus at de fører til at utforsker krasjer.

Åpner jeg bildene i photoshop for så å lagre dem så går det fint.

Men, dette er jo litt tungvindt.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...