Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Så godt at man stadig vekk lærer *forsøke*.

 

EDIT:

Jøjje så morro.. hva jeg ikke vet om denne telefonen. Får sende de på mail til meg selv siden jeg ikke har noen kabel med meg.

 

Kan man enkelt velge flere bilder samtidig i en e-post sending fra bildebiblioteket?

*FANT*

 

 

EDIT:

Jeg fant ut at ting blir MMS fordi jeg skriver noe i "emne" feltet :). Gjør jeg ikke det så ser de ut som det holder seg som SMS. Får snart svar fra mottaker, men skal legge ut bildene her også.

 

Innstillinger -> Meldinger -> Vis Emnefelt AV, så slipper du å ha et fristende emnefelt i veien. :p

 

EDIT: Virker som om jeg løste problemet ditt, ja.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha takker, da vet jeg hvorfor det skjedde ja. *ler godt av "fristende emnefelt"*

 

EDIT:

Da er i det minste det MMS takserende emnefeltet borte. Men jeg må fortsatt skrive innenfor en tvangstrøye med en halv skjerm med luft over... merkelig tankegang i konstruksjon.

 

Tror faktisk ikke det var slik når jeg ikke hadde enablet MMS, men tør ikke disable den da det tok et døg før jeg mottok min første testMMS.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har et "problem" selv:

 

Når jeg skriver en melding/epost/whatever, og aktiverer tastaturet, får jeg veldig liten plass til å scrolle oppover. Dette gjør det tungvindt å se gjennom meldingen og gir dårlig oversikt. Spørsmålet er hvordan jeg får bort tastaturet mens jeg skriver en melding? Jepp, jeg har prøvd å trykke de logiske stedene. ;) Se bilder:

 

 

14aa9mw.jpg

 

Her ser man at det er god plass til å se over.

 

25h0g3d.jpg

 

Her er det ikke det.

 

b6zzn8.jpg

 

Og i liggende stilling blir det enda verre..

 

 

EDIT: Det at bildene blir såpass gigantiske ødelegger litt for poenget mitt, men på iPhonene er det virkelig dårlig plass..

 

EDIT2: Og jeg irriterer meg over at man ikke kan låse skjermen i liggende format.. Jeg nekter å tro at en slik funksjon er vanskelig å få til, når man likevel muliggjør å kunne låse den stående.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Hva var sarkastisk med det der da?

 

Jeg trykker alltid på Rediger knappen jeg når jeg trenger å lese noe i tidligere meldinger, ikke noe stort bryderi det.

 

Jepp, ser nå at det ikke var like tungvindt som det hørtes ut som. Trenger ikke å rote med kopiering/innliming heller.

Lenke til kommentar

Snakker om mottatte/sendte SMSer her, altså. Holder jeg fingeren på meldingen blir bare hele boksen blå og det dukker opp "Kopier" (som da kopierer hele boksen. Ingen forstørrelsesglass, ingen markeringsalternativer. Dobbelttrykking, tofingertrykking - hjelper ikke det heller.

Lenke til kommentar

Ser andre lager gode bilder, prøvde ta et nå, men var dårlig.. Hva gjør jeg feil?

 

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs134.ash2/40038_10150253147090401_650580400_13795988_827608_n.jpg

 

Her har du bildet.

 

Lurer også på om det finns apps som laster bilder fra telefon direkte opp på twitter?

 

Var blitzen skrudd av? Mulig telefonen automatisk bruker andre innstillinger selv om avstanden er altfor stor for blitz.

Var det så mørkt som det ser ut, forresten?

Lenke til kommentar

Ikke mulig å kopiere enkeltord/deler av SMSer? Fikk tilsendt en kode fra Telenor som jeg skulle bruke i en app, og det hadde vært veldig greit å bare copy/paste denne koden, men alt jeg får til er å kopiere hele SMSen.. noe som bare blir tull.

Det stemmer. Har irritert meg grønn over akkurat dette.

 

Noen som vet hva FaceTime koster? Er det vanlige priser pga det går over WiFi kanskje?

Gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...