Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det knappe tre dager til Apple skal sende iPhonen min. Gleder meg helt vilt. Den stygge SE skal knuses i biter når Iphonen er oppe og kjører. :D

 

Samme her, so long Xperia og WM! :D Håper den blir sendt litt før, orker ikke å lese reviews og se på flere unboxinger nå :p

Lenke til kommentar

Da er det knappe tre dager til Apple skal sende iPhonen min. Gleder meg helt vilt. Den stygge SE skal knuses i biter når Iphonen er oppe og kjører. :D

 

WORD! Håper så jævlig det blir sendt 20. august, hadde vært en så utrolig deilig følelse altså! :D

 

Den ekle treige iPhone 3G'en min kommer også til å bli kastet vekk et sted av meg, det skal bli herlig!

Lenke til kommentar

32GB her også.

 

edit: Det virker som om det finnes langt flere 16GB enn 32GB tilgjengelig, ja. Virker i allefall som om Telenors nettbutikk har sendt ut 16GB i bøtter og spann sammenliknet med 32GB-utgaven, basert på hva folk har skrevet i en bestillingstråd i iPod1-forumet.

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Jeg har nå satt opp Google Sync med iPhonen og avtaler overføres fint. Men selv om jeg har ukenummer i google kalenderen på PC så dukker de ikke opp på telefonen. Er det noe spesielt man må gjøre? Ukenummerne dukker opp slik at de er synlig når man ser på en hel måned?

Jeg tror du må velge hvilke kalendre du vil synce ved å logge inn via safari på m.google.com/sync, du vil få beskjed om at det ikke støttes på ditt språk, så velg endre språk, og velg engelsk. du får deretter opp alle kalendrene dine på Google,og kan velge hvem du vil ha syncet over til iphone.

Lenke til kommentar

jeg er veldig skeptisk til disse som skal monteres med sugekoppvakum i vinduer.

Svenske Brodit (www.brodit.se) produserer festeanordninger for et utall av dingser og biler, så du kan få noe som ser proft ut og er tilpasset din dings og din bil. (Du velger ett dashboard-klips og ett dingsefeste, og så setter du dem sammen.)

 

De har ingen nettbutikk - du må gå via forhandler. For et par år siden fikk jeg kjøpt GPS-feste gjennom TomTom Forum Norge, men jeg vet at også IdeData har hatt Brodit-produkter tidligere.

En liten oppfølger: thandel.no forhandler Brodit-produkter i Norge.

Lenke til kommentar

Har begynt med liste over hva jeg skal ha/prøve:

Apps

LED Light for iPhone 4 Free - Veldig enkel og grei lommelykt app

Opera Mini

Photoshop.com Mobile - Bilderedigering på telefonen

PhotoShare - Lar deg overføre bilder via Bluetooth

Camera+ - Kameraapp med flere gode muligheter

 

Spill

Gun Range

Angry Birds

Star Wars: Battle of Hoth

FlightControl

Plants vs Zombies

Real Racing

AC-130

Plunderland

Football Manager Mobile

House M.D

Talking Tom

Lenke til kommentar

Er det noen her som har 32gb? Virker som det er veldig få av den.

32GB her også, fikk den på posten dagen etter lansering.

 

jeg er veldig skeptisk til disse som skal monteres med sugekoppvakum i vinduer.

Svenske Brodit (www.brodit.se) produserer festeanordninger for et utall av dingser og biler, så du kan få noe som ser proft ut og er tilpasset din dings og din bil. (Du velger ett dashboard-klips og ett dingsefeste, og så setter du dem sammen.)

 

De har ingen nettbutikk - du må gå via forhandler. For et par år siden fikk jeg kjøpt GPS-feste gjennom TomTom Forum Norge, men jeg vet at også IdeData har hatt Brodit-produkter tidligere.

En liten oppfølger: thandel.no forhandler Brodit-produkter i Norge.

Gode tips :)

Lenke til kommentar

Jeg tror du må velge hvilke kalendre du vil synce ved å logge inn via safari på m.google.com/sync, du vil få beskjed om at det ikke støttes på ditt språk, så velg endre språk, og velg engelsk. du får deretter opp alle kalendrene dine på Google,og kan velge hvem du vil ha syncet over til iphone.

 

Genialt at du nevnte dette med språket! Jeg fikk bare opp "Enhet ikke støttet" og ga opp etter utallige forsøk i går, tenkte aldri på å endre språk! Tusen takk.

 

BTW, fin liste det der House :D

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...