Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Forøvrig, noe jeg håper og tror. Er tilkoblingen på iPhone bakover og fremoverkompatibel slik at jeg kan bruke kabler definert til 3G osv til 4? Porten ser jo slik ut at den er ment å være kompatibel med tidligere og nyere generasjoner.

Hva med billadere, vil de gi riktig strøm og spenning om de ikke er merket med "iPhone 4"? Har dere med tidligere telefoner testet dette?

 

Hvis de er kompatible kan jeg jo kjøpe en bunsj av disse

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34487

 

En annen ting er billadere som godt kan være avviktende i ladestrøm etc?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde flaks, lastet ned Camera+ dagen før det ble fjernet.

 

Etter det jeg hørte var det en slik en "informasjonsinnsamler" i den Camera+ saken.

Dvs det sender en himla masse informasjon tilbake til de som har laga det.

Om alt mulig rart.

Derfor tok jeg aldri sjansen på å installere det.

Lenke til kommentar

Hadde flaks, lastet ned Camera+ dagen før det ble fjernet.

 

Etter det jeg hørte var det en slik en "informasjonsinnsamler" i den Camera+ saken.

Dvs det sender en himla masse informasjon tilbake til de som har laga det.

Om alt mulig rart.

Derfor tok jeg aldri sjansen på å installere det.

 

Har hørt det om andre programmer, men det eneste jeg hørte om Camera+ var at det ble fjernet fordi volumknapp-shutter var en skjult funksjon og  liker ikke det. Sikker på at du ikke blander sammen med en annen app ? tap tap tap er noen seriøse utviklere med mange apps bak seg, tror ikke de driver med sånt.

Lenke til kommentar

Nei, for det ble opp mot lansering snakket mye om at "facetime ikke er nytt og tidligere har det vært for dårlig pga. mobilnettet". Det har alltid vært snakket om ift. mobilnettet i arikler etc. og ikke wifi der jeg har lest. At det er wifi basert hørte jeg først nå.

 

Jeepers:

Jeg kjøpte Camera Plus Pro og synes den er meget god både til video og bilder. Dvs. bruksfunksjonene virker veldig gode, om det blir noen bedre bilder vet jeg ikke. Minuset synes jeg er at den lagrer bilder og videoer et eget sted som ikke er tilgjengelig for resten av telefonen, vet ikke hvorfor.

 

Alle:

iTunes ga meg litt hodebry i dag da jeg har flere enheter fra apple som ser ut til å krangle om hva som skal skje.Slik jeg har forstått det kan man registrere flere enheter på sin iTunes.

2 uker før iPhone kjøpet registrerte jeg inn en nyinnkjøpt iPod Touch, synket, oppdaterte til iOS4 osv. Datteren har nå brukt den en stund og jeg skulle synce den inn igjen siden hun har mange spill og "savegames" osv. hentet via wifi i appstore.

 

Når jeg koblet den til viste den kun mine applikasjoner fra min iPhone for iPod enheten, "xxxx iPod".

Så tenkte jeg at den måtte synkes opp for å oppdateres og at det sikkert var en liten bug da iPoden ikke har vært synket på flere uker på min maskin.

Går forbi advarslene om at "alt vi bli slettet og erstattet" og velger vekk alle appsene som tilhører min telefon og trykker bruk. (ingen av hennes apps vises på listen)

 

Da begynner den å slette alle spill og programmer dattern har lastet ned.

 

Går det ikke ann å ha flere enheter med forskjellig "programvare suiter" mot samme iTunes på en PC? De huskes jo, og dukker opp, som forskjellige enheter i iTunes. Da burde den vel klare å skille på hva som tilhører hvilken enhet...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dere som har hatt iPhone 4 en stund nå, er det noe dere synes mangler ved telefonen?

Hva synes dere kunne vært bedre?

 

Har lenge hatt lyst å sjekke ut iOS, men det er litt dyrt å slenge 5000 kr på bordet bare for å teste ut noe. Og så er ikke iPhone 4 så tilgjengelig i disse dager.

Lenke til kommentar

Da er det nok mer din feil enn Apple sin. Jeg har inntrykk av at de aller fleste har fått med seg at dette gjelder kun over Wi-Fi, og det ble ettertrykkelig understreket av Jobs i keynoten også.

Det var også hva som ble diskutert blant kolleger, så det var nok ikke bare meg ;). Hvem sin "feil" er helt irrelevant.

 

Men ellers, det jeg lurte på ang. iTunes?

 

Har lenge hatt lyst å sjekke ut iOS, men det er litt dyrt å slenge 5000 kr på bordet bare for å teste ut noe. Og så er ikke iPhone 4 så tilgjengelig i disse dager.

Kjøp billigste iPod Touch? Da får du testet litt iOS 4.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har lenge hatt lyst å sjekke ut iOS, men det er litt dyrt å slenge 5000 kr på bordet bare for å teste ut noe. Og så er ikke iPhone 4 så tilgjengelig i disse dager.

iPhone 3GS er fortsatt en fantastisk telefon og burde i disse dager være mulig å få til ganske ålreit bruktpris.

 

Hvis du vurderer iPod Touch ville jeg utvilsomt ventet en måned med kjøpet, da det sannsynligvis er en ny iPhone4-basert iPod Touch rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Genser:

Godt tips ang iPod Touch :) Den vil jo da forhåpentligvis få oppdatert skjerm slik iPhone 4 har og de andre gode oppdateringene. Det spennende er hva prisen da vil bli, men muligens prisen på den nåværende da synker ennå mer. Elkjøp hadde nåværende 8GB på salg til 999,- nå nylig (vi kjøpte vår der).

 

Det kan jo også være de venter nærmere jul med lansering av ny iPod Touch. Gjenstår å se.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da er det nok mer din feil enn Apple sin. Jeg har inntrykk av at de aller fleste har fått med seg at dette gjelder kun over Wi-Fi, og det ble ettertrykkelig understreket av Jobs i keynoten også.

Det var også hva som ble diskutert blant kolleger, så det var nok ikke bare meg ;). Hvem sin "feil" er helt irrelevant.

Men du sa at det ikke var slik Apple presenterte det, derfor visste du det ikke. Det er jo helt feil. Det ble som sagt heftig understreket i keynoten. Hvis du ikke så eller leste den, så hadde du sett det ved å bare lese om Facetime på Apple sine iPhone-sider, der står det i de første setningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...