Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Av og til så trengs det faktisk. Vurdert operasjon selv (liten kropp, store pupper). Heldigvis så har jeg en sterk rygg, så jeg sliter ikke med selve vekten ellerno, men hadde vært fint å kunne ta på seg noe tettsittende og gå ut for en gangs skyld (gjør det ikke for jeg vil ikke ha oppmerksoheten dratt mot brystet mitt, gamle ekle menn pleide å se på meg når jeg var ung med lyst i blikket så er blitt skadet for livet). 

Edit: Når jeg sier ung så mener jeg ung. sånn 10-12 år gammel. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva med å ringe tidligere enn to dager før avreise? Og tro at vi både har innflytelse over leverandør og Posten fordi at jo, en mann skal på ferie om to dager så dere må bare glemme all annen post og kortproduksjon - fordi denne her personen, ja han skal på ferie om to dager!?

 

Liten kommentar til denne. Vil det ikkje være mulig å bestille ekspress transport frå produsent til kunden via f.eks. budbiltjeneste, flytransport, eller å sende ein courier i privatfly, osv i staden for å gå vegen om posten og B-post?

Eg er klar over at kunden heilt sikkert ikkje er villig til å betale det som ei slik ekstratjeneste koster, men det er vell mulig å redusere leveringstida litt for kunder som reint faktisk har eit akutt behov for å få nytt kort raskt, og som er villige til å betale for det?

 

 

Alt er mulig om du har penger nok. Men dersom man ringer vanlig kundeservice er det lite sannsynlig at personen er viktig nok for banken til å gjennomføre noe sånt.

 

 

Liten historie fra jobben i dag. Vi leier ut lokaler til diverse arrangement og har litt lyd og lys-utstyr som står fremme i forbindelse med det. Noen fremtidige gjester var innnom for å planlegge litt hvor de ville ha projektor og forskjellig. Vi hjelper selvsagt til med alt det tekniske som trengs. Allikvel hadde en (forøvrig veldig trivelig kar) begynt å fikle med et panel på de 2 minuttene jeg var et annet sted. 

 

Jeg spurte om hva det var han prøvde å gjøre.

- Få lyd fra Macen til høytalerene sa han. 

Vet du hva det panelet du trykker på er for spurte jeg.

- Neeeeeei sier karen.

Dersom du ikke vet hva panelet gjør vil jeg gjerne be om at du ikke trykker mer på det, sa jeg. 

 

Det var bare et panel for en rekke med spotlights vi har så ikke mye galt han fikk gjort. Men etter over 5 år har jeg sett så mye tullball som gjester har klart å stelle i stand fordi dem skal trykke på alt mulig selv når vi hjelper dem med glede og er lett tiligjengelig for spørsmål. Jeg har nå kanskje blitt litt streng, men rett etterpå var det lyd og bilde fra Mac og da var de veldig fornøyd og takket for hjelpen. 

Lenke til kommentar

Har en del av de samme utfordringene i ett lokale eg er med på å leige ut.

 

Der har det i mange år vært PA-høytalere og en miksepult, samt en del ledninger for å få alt til å fungere. Alle leigetakere får beskjed om å ikke koble om på det. Ofte har vi opplevd at de bare har koblet om i vilden sky med det resultatet at alt har ligget i en haug når de har vært ferdig. Ingenting fungerte, og neste leigetaker fikk det ikke til(mye å koble opp).

 

Nå har vi låst alt inn og leigetakerene får _kun_ tilgang til en HDMI inngang(for egen PC), stereo phono inngang(for lyd) og thats it. Løste mange problemer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nærbutikken her har endelig tatt til vettet og innført noe jeg har tenkt på lenge: poser BÅDE under starten av båndet, så man kan ta selv, OG bak kassen, så de spør. Genialt.

 

Edit: Egentlig har de vel hatt dette en stund. Men det var en periode der alle butikkene i området bare hadde en av delene, noe som er upraktisk.

Endret av Emancipate
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Inkluder poseavgiften som en skjult fast prosentavgift/økning på varene og legg posene ved enden av båndet så folk tar som de trenger. Aldri mer posesnakk.

Poseavgiften er for å forhindre bruk, ikke bare tjene inn penger til andre miljøtiltak. Så poenget er at den skal være godt synlig.

/end posediskusjon.  :dremel:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva mente du,skjønte

 

Kvitterer nå med at denne transaksjonen neppe vil vare og at vi bærer over med dette epos til det blir fraktet bort av moderator. Det er en del av butikken at den også stenger. Det er ikke alltid det blir pant selv om det flasker seg.

Hva mente du der? skjønte ikke posten din

Lenke til kommentar

Jeg har en 4-5 matvarer som jeg fint klarer å bære, kommer til kassen, betaler og blir ikke spurt om jeg skal ha pose.

Sånn etter betaling går samtalen noe slikt:

Kassa: trenger du pose?

Jeg: neida, det går bra.

Kassa: men du kan få en gratis ettersom jeg glemte å spørre.

Jeg: neida, jeg trenger ikke pose.

Kassa: tusen takk :)

 

Som om jeg trenger pose om jeg får den gratis...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mente du,skjønte

 

Kvitterer nå med at denne transaksjonen neppe vil vare og at vi bærer over med dette epos til det blir fraktet bort av moderator. Det er en del av butikken at den også stenger. Det er ikke alltid det blir pant selv om det flasker seg.

Hva mente du der? skjønte ikke posten din

Oversettelse: "Pose kjedelig. Sinte kunder morsomme."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

 

Når vi legger ut moderatormelding, så skal de følges. Dette gjelder uansett om det er en forumveileder eller moderator som er den som legger det ut.

 

Legg denne posediskusjonen død, og fortsett med kundehistoriene.

Endret av OhEasy
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...