Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her gikk det ekstreeemt bra (lørdag)! Fant virkelig tonen med hun ene fra første stund (forlesningen på en time), var heldig og fikk hun på intervjuet, og jeg solgte meg selv skikkelig! (på en ikke horete måte ;))

 

Endte med at hun sa "da møtes vi mest sannsynligvis i Florida" på slutten av intervjuet. Digg!

 

- Mr. "Kirkenes", hvis noen husker fra lørdagen :p

Lenke til kommentar

Veldig spent på hvordan det gikk. Hadde David(?) på intervju i dag, og samtalen fløt lett, snakket i omtrent et kvarter, og Jeni kom inn underveis og sa at hun var misunnelig for at han hadde fått intervjue meg... Håper det var positivt! Men... følte nesten ikke at vi snakket noe om norge, eller hva jeg virkelig liker ved landet... Bah.

 

Er det noen som vet hvor mange som får jobben, ut av ca hvor mange søkere? Er sannsynligheten stor for å komme med, liksom?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mange som får jobben, ut av ca hvor mange søkere? Er sannsynligheten stor for å komme med, liksom?

 

Etter det jeg vet så får man svar om man får jobben, om man ikke får jobben, eller at man er på venteliste. De var vist i Stavanger på fredag, samt Oslo på lørdag og søndag. Tenker meg en 100 personer på hver av dagene, ergo en 300 totalt. Ut fra hva jeg hørte så var det vist 50 stillinger. 1/6 som får jobb altså. Not half-bad hvis den beregningen stemmer :)

 

Insty: Jeg vet, jeg vet, men hadde et fly å rekke ;)

Lenke til kommentar

dimetho:

 

Vi var vel ikke mer enn ca 80 stk på lørdagen. og 15-30 på søndagen. Og det var vel ikke noe intervju i Stavanger på fredagen! Det var bare hun ene intervjueren som hadde vært der å besøkt ei venninne... Var vel hun som ikke ønsket å pronounce "Kirkenes"! ;)

 

Det vil si det bare er rundt 100 kandidater.. Men du kan ha rett med at det var 50 stillinger... Ifjor var det 150 stillinger, så synes det er litt drastisk hvis de har justert tallet ned til 50 dette året....

 

Men husker du når vi fikk vite om vi fikk jobben eller ikke??

 

btw. jeg husker deg pga jeg satt 1 stol til høyre for deg

Lenke til kommentar

Det var en del fler mennesker enn 15-30 personer på søndag. Var da jeg hadde intervjuet, og det var jo syv-åtte rader fylt opp under presentasjonen.

 

Joda, de var på rekruttering på fredag i stavanger, og Jeni hadde i tillegg foredrag på en fagkonferanse på Norsk Hotellhøyskole. Håper det var få som var interessert i stavanger, slik at det er større sannsynlighet for oss. :)

Lenke til kommentar
dimetho:

 

Men husker du når vi fikk vite om vi fikk jobben eller ikke??

 

btw. jeg husker deg pga jeg satt 1 stol til høyre for deg

 

Hmmm, var det deg jeg spurte om anngående en penn? Hvis ikke så husker jeg ikke deg ;)

Men ja, hun sa at man fikk svar om to uker, samt har hørt 10 dager et annet sted, så er vel noe imellom det.

 

Da virker det som at det er endel som søkte, blir kanskje litt tøff konkurranse. Det med 50 stillinger hørte jeg fra ei rett før intervjuet, så kan være at jeg tar feil.

 

Robocoop: Fordi det tar seg bedre ut på CV'en å ha jobbet for Disney enn å ha backpack'et rundtomkring. Og det er heller ikke samme opplevelsen. Er noe spesielt ved å bosette seg på et nytt sted over lengere tid, langt borti gokk. Hard jobbing har man bare godt av, tåler det jeg.

Lenke til kommentar

Tok under en uke å få pass for min del. Passfoto tok jeg på togstasjonen i en fotoboks for 60kr. Bare rusla bort på politistasjonen og gikk inn på passkontoret, dama i skranken tok ID og fylte ut skjemaet og tok bildet, og that's it. Utrolig lite pes.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...