Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk direkte lyst til å kline til hun Megan. Med det oppblåste, kunstige smilet, å den tvingte latteren.

 

Jeg var da fult klar over at om jeg kom inn, så var det fordi de ikke hadde noen andre å ta av. Jeg syns derimot at det var dårlig informasjon som var gitt til meg. Jeg fikk jo ikke engang noen mail om hva jeg skulle ha med meg på intervjuet!

 

Når er neste forsøk?

Isåfall så er det militæret på meg. Så venter jeg heller til jeg er 21, hehehe

 

Uffda. Har aldri vært noe særlig glad i Megan selv. Men hun var ikke på intervjuene når jeg var der, jeg hadde hun der Jeni. Uansett.. Neste runde er vel til høsten? De har intervjuer 2 ganger i året. Sånn Oktober og Mars ca.

Lenke til kommentar

Hahaha! Var Megan på intervjuene?? Skulle likt å dengt hun sjøl.. Jeg hadde han der Greg. Alle virker jo overfladiske, men er jo sånn amerikanere er. Men jeg syns Greg var en grei fyr. Tror derimot jeg fåkka opp under intervjuet, så derfor kom jeg ikke med.. Hadde en dårlig magefølelse denne uka, men trodde jeg hadde en fair sjanse hehe.

 

Jeg fikk info, men glemte halvparten av tingene. Og såvidt jeg nådde fram til både presentasjonen og intervjuet. Er jo ikke akkurat lommekjent i Oslo så det var grunnen. Måtte også få nytt pass og rulleblad i posten, men har jo faen meg ikke fått noe av det enda, så hadde ikke sendt inn det heller.

 

Du får si ifra hvis du skal prøve deg i oktober TanglewoodD!:p Når er det du skal i militæret btw?

Lenke til kommentar

Greg er faktisk skikkelig ålreit. Han er sjefen i Norgespaviljongen, så man ser han titt og ofte på jobb. Han er veldig hyggelig og behjelpelig.. Når jeg var der borte så døde bestemoren min, og han sa at jeg måtte bare dra hjem og fikk så mye fri jeg ville. (vanligvis får du ikke noe særlig fri) Så jeg fikk vært hjemme i 2 uker og dratt i begravelsen hennes ogsånt :)

Lenke til kommentar

Haha jeg likte heller ikke hun der franske dama. Hun var meget lite imøtekommende! Hvis Megan var den ene av intervjuerne (de andre Jeni og Greg) syns jeg hun også virka lite imøtekommende og sur.. Skulle med glede dengt både hun og hun derre franske. Men nå er det nå en gang sånn at man ikke slår jenter!:p

 

Hahaha! nice one! Mitt balltre er ødelagt, så du blir nødt til og ta med ditt!:))

 

Greg virker jo som en utrolig oppmerksom og medgjørlig sjef da!:)

 

Vi skreiv ikke noe søknad... Ringte til et tlf.nr og ble bedt om å møte i Oslo 21/22 mars. Der var det intervjuer. Men man må sende inn en CV på engelsk da, før man ringer.

Lenke til kommentar
Du får si ifra hvis du skal prøve deg i oktober TanglewoodD!:p Når er det du skal i militæret btw?

 

hahaahhah! Vi får denge de sammen, Megan og sæææærlig hun derre Franske som tok imot alle, for en forbanna hu*pe, Greg virka jo drit hyggelig, men Jeni, herregud.

 

Det skal jeg gjøre. Jeg gir vel lyd fra meg her inne, så du får også bare sende meg en PM, så drar vi inn sammen :) hehe.

 

- Ps, skal du eller jeg ta med balltre? hehah

 

jaja, fikk heller ikke jobb. da er jeg ikke den eneste.. men skiipt :(

Lenke til kommentar

Ja da er vi tre.. Er jævli kjipt.. Jeg kan ikke annet enn å smile, pga jeg er så flau og skammer meg over meg selv. Er det mulig ass...

 

Haha TanglewoodD. Så du har planlagt dette i flere dager du altså? Vi kan dra ens ærend til USA for å finne bilen til Megan, og totalvrake den! sounds good??:)

Lenke til kommentar
Jeg fikk direkte lyst til å kline til hun Megan. Med det oppblåste, kunstige smilet, å den tvingte latteren.

 

Jeg var da fult klar over at om jeg kom inn, så var det fordi de ikke hadde noen andre å ta av. Jeg syns derimot at det var dårlig informasjon som var gitt til meg. Jeg fikk jo ikke engang noen mail om hva jeg skulle ha med meg på intervjuet!

 

Garantert deres feil at du ikke fikk jobben ja.

:)

Lenke til kommentar

Hehe. ja føler det hjelper å snakke dritt om de, spess Megan. Men Greg er ikke en av dem tho. Han virket virkelig som en kjernekar. Haha ja det er liksom det. Hva faen er vi da gode for!? Ser ut som vi har tapt deluxe!

 

ArmenMinAU: Det nytter ikke å sende søknad nå. De har allerede hatt intervjuer, så du må nok vente til oktober. Det til tross for ditt "brysegfjes" ;)

Lenke til kommentar
Hehe. ja føler det hjelper å snakke dritt om de, spess Megan. Men Greg er ikke en av dem tho. Han virket virkelig som en kjernekar. Haha ja det er liksom det. Hva faen er vi da gode for!? Ser ut som vi har tapt deluxe!

 

ArmenMinAU: Det nytter ikke å sende søknad nå. De har allerede hatt intervjuer, så du må nok vente til oktober. Det til tross for ditt "brysegfjes" ;)

Megan var da ikke på intervjuene, så hva har hun gjort deg? Og han karen som var der var ikke Greg på lørdagen hvertfall...

Lenke til kommentar
Hehe. ja føler det hjelper å snakke dritt om de, spess Megan. Men Greg er ikke en av dem tho. Han virket virkelig som en kjernekar. Haha ja det er liksom det. Hva faen er vi da gode for!? Ser ut som vi har tapt deluxe!

 

ArmenMinAU: Det nytter ikke å sende søknad nå. De har allerede hatt intervjuer, så du må nok vente til oktober. Det til tross for ditt "brysegfjes" ;)

Megan var da ikke på intervjuene, så hva har hun gjort deg? Og han karen som var der var ikke Greg på lørdagen hvertfall...

'

Hmm. La meg se. TanglewoodD var av den oppfatningen at Megan var hun ene intervjueren. Men hun har heller ikke svart på den mailen jeg sendte henne idag, så det synes jeg er uprofesjonelt. Lurte bare på hvorfor jeg ikke kom med, så jeg vet hvilket område jeg må forbedre. Hva het han der fyren som var der på lørdagen da? Trodde det var Greg jeg. Husker ikke navnet hans. Han virka uansett som en kjernekar. Har du vært i Florida før siden du har såpass peiling? Kom du med??

Lenke til kommentar
Hmm. La meg se. TanglewoodD var av den oppfatningen at Megan var hun ene intervjueren. Men hun har heller ikke svart på den mailen jeg sendte henne idag, så det synes jeg er uprofesjonelt. Lurte bare på hvorfor jeg ikke kom med, så jeg vet hvilket område jeg må forbedre. Hva het han der fyren som var der på lørdagen da? Trodde det var Greg jeg. Husker ikke navnet hans. Han virka uansett som en kjernekar. Har du vært i Florida før siden du har såpass peiling? Kom du med??

Megan er, så vidt jeg har forstått, hovedansvarlig for det som skjer via rekrutteringsselskapet. Hun finner kandidater som Disney senere tar ut til intervju. Hun har ingenting med intervjuene å gjøre, det er Disney. Ergo, de tre som intervjuet var fra Disney, og på presentasjonen kom det frem at ingen av de var hverken Greg eller Megan.

 

At hun ikke har svart deg på mail er sikkert fordi hun har brukt hele dagen på å sende ut resultater. I tillegg er det ikke sikkert hun kan svare deg på hvorfor du ikke kom med, av den grunn at hun faktisk ikke har noe med intervjuet å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...