Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan tenke meg at det er "wdw(ALFAKRØLL)internationalservices.fr" som man skal sende vandelsattesten til. Er iallefall denne mailen som har blitt brukt til alt annet.

 

Og forresten lykke til folkens, ikke så lenge til vi får svar nå :)

 

 

Det har du rett i, er den mail adressa :)

Lenke til kommentar

On behalf of Walt Disney World, we are happy to let you know that you have successfully passed your interview for the Walt Disney World International Cultural Representative Program!

 

Walt Disney World has a departure date for you on September 22nd, 2009 until June 25, 2010 for a Merchandise position.

 

Wooohooo! :)

Lenke til kommentar
On behalf of Walt Disney World, we are happy to let you know that you have successfully passed your interview for the Walt Disney World International Cultural Representative Program!

 

Walt Disney World has a departure date for you on September 22nd, 2009 until June 25, 2010 for a Merchandise position.

 

Wooohooo! :)

 

Grattis! Merch? Ja, ok, hehe.. Du får det nok bra :D Men håper du har spart opp litt penger :D

Lenke til kommentar
Grattis! Merch? Ja, ok, hehe.. Du får det nok bra :D Men håper du har spart opp litt penger :D

 

Takk! Hehe, var det jeg prioriterte først, så. Virket som det som passet meg best. Vet at de tjener "værst" (streng tatt ikke så mye under "attractions"), men skal jobbe masse i sommer, så blir nok ingen pengeproblemer ;)

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Grattis! Merch? Ja, ok, hehe.. Du får det nok bra :D Men håper du har spart opp litt penger :D

 

Takk! Hehe, var det jeg prioriterte først, så. Virket som det som passet meg best. Vet at de tjener "værst" (streng tatt ikke så mye under "attractions"), men skal jobbe masse i sommer, så blir nok ingen pengeproblemer ;)

 

Lykke til folkens!

 

Det er bra, alle får det nok supert uansett! Lover deg et supert år :D

 

Ser forøvrig at du også er 86, rimelig digg å være 21 + der :)

Endret av Bella86
Lenke til kommentar
Grattis! Merch? Ja, ok, hehe.. Du får det nok bra :D Men håper du har spart opp litt penger :D

 

Takk! Hehe, var det jeg prioriterte først, så. Virket som det som passet meg best. Vet at de tjener "værst" (streng tatt ikke så mye under "attractions"), men skal jobbe masse i sommer, så blir nok ingen pengeproblemer ;)

 

Lykke til folkens!

 

Det er bra, alle får det nok supert uansett! Lover deg et supert år :D

 

Ser forøvrig at du også er 86, rimelig digg å være 21 + der :)

 

Ja hvordan er det egentlig? Altså for å bo på "non-pleasure", eller hva det var de kalte de stedene? De for 21+ :)

Mye bra festing? :)

Lenke til kommentar
Ja hvordan er det egentlig? Altså for å bo på "non-pleasure", eller hva det var de kalte de stedene? De for 21+ :)

Mye bra festing? :)

 

Wellness og non-wellness apartments, hehe. Jeg håper virkelig du får bo på Commons da! Når jeg dro dit så havnet alle nordmennene der, men i løpet av året ble Patterson Court ferdig også ble nordmennene delt og noe havnet på Commons, og andre på PC.. Det er kjipt, fordi man må være ute av stedet man ikke bor på innen kl 1. Vet ikke hvordan man gjør det med snicka og flicka nachspiel da, da får jo ikke alle vært på nach sammen.. Men jo, det er jo sånn at i under 21 leilighetene får man ikke ha alkohol, og det får ikke være fester der.. Da blir man terminated (sendt hjem). Men 21+ leilighetene går det fett :) selv om greia er at man ikke kan ha folk under 21 der. Men det er det jo som regel uansett. Hørt noe rykter om at Security (sikkerhetsvaktene ved boligkomplekset) har blitt strengere i det siste, og tar folk under 21 lettere ogsånt, men det var rimelig greit når jeg var der. Sykt mye festing er det i alle fall, ble som regel 5-6 dager i uka de første 3 mnd mine.. Så ble man litt sliten og det ble redusert til 4 dager. Hehehe. :) Du kommer sikkert til å kose deg på snickabo hvertfall!

Lenke til kommentar
Krysser fingrene for commons ja. Kjempebra skrevet og fortalt, takk for at du tar deg tiden! ;) Satser på at det blir moro uansett hvor jeg havner, selv om the commons er det stedet som er mest kjent :)

 

Bare hyggelig! Bare spørre om du lurer på noe mer :) Det er 4 gutter jeg var der sammen med som drar tilbake for andre gang i sommer, så du kommer antageligvis til å møte de.. Morsomt :D Men de jobber alle i food da, men uansett møter du de på snicka osv :)

 

Håper du gleder deg, jeg er egentlig sykt gira på å ta et andre år.. Men har begynt på (lang) skole og greier, så blir nok ikke noe av..

Lenke til kommentar

haha TanglewoodD!! Da er vi to! Jeg har også tilbringt store deler av dagen i skammekroken! Skjønner ikke hvordan jeg klarte å få det til...

 

Bella86: Jeg fikk ikke noe svar på hvorfor, så det gjorde trolig ikke TanglewoodD heller. Fikk bare beskjed om at vi ikke ble valg, og lykke til videre osv. Tenkte bare "fåkk off"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...