Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Da jeg var innom på politistasjonen på torsdag og skulle bestille pass, fikk jeg beskjed om å gå bort til fotoboksen som sto der for å ta bilde og levere det inn... Så i Stavanger er det ihvertfall lov!

 

suit89: Hvem du ble intervjuet av? Og når hadde du intervjuet? Jeg fikk beskjed om å møte kl.2, men kom jo ikke inn til intervju før kl. halv 4 ca.. Det kombinert med bakrus, gjorde at jeg også ble ganske så utslitt.

Lenke til kommentar

hei.

var på intervju på lørdagen og da fikk vi beskjed om at vi fikk svar innen 3.april, dvs neste fredag.

føler jo at det gikk greit men man vet jo ingenting før svaret ligger på mailen!

 

har lest at de skal ha inn ca 150 stk, men er ikke sikker på om dette er helt riktig.

 

kos dere i ventetiden!

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mange som får jobben, ut av ca hvor mange søkere? Er sannsynligheten stor for å komme med, liksom?

 

Etter det jeg vet så får man svar om man får jobben, om man ikke får jobben, eller at man er på venteliste. De var vist i Stavanger på fredag, samt Oslo på lørdag og søndag. Tenker meg en 100 personer på hver av dagene, ergo en 300 totalt. Ut fra hva jeg hørte så var det vist 50 stillinger. 1/6 som får jobb altså. Not half-bad hvis den beregningen stemmer :)

 

Insty: Jeg vet, jeg vet, men hadde et fly å rekke ;)

 

 

Når jeg var på intervju ifjord, fikk vel litt mer enn 2/3 jobb, så sjansen er ganske stor . Får nok vite om du får jobb innen et par uker :)

Lenke til kommentar
Er'e kødd?? Spurte du de?? Hvor i helvete annonserte de at det var rekruttering i stavanger da?? Hadde jeg visst det hadde jeg ikke trengt å ta turen til Oslo. Fy faen.....

 

 

De har aldri intervjuer i stavanger, de var på reiselivs linja på UIS, og informerte om at disney har et sammerbeid med skolen, og elever ved den linja har muligheten til å jobbe på hotellene til disney :)

 

Intervjuene er bare i oslo :)

Lenke til kommentar
Hmm.. Da jeg var innom på politistasjonen på torsdag og skulle bestille pass, fikk jeg beskjed om å gå bort til fotoboksen som sto der for å ta bilde og levere det inn... Så i Stavanger er det ihvertfall lov!

 

suit89: Hvem du ble intervjuet av? Og når hadde du intervjuet? Jeg fikk beskjed om å møte kl.2, men kom jo ikke inn til intervju før kl. halv 4 ca.. Det kombinert med bakrus, gjorde at jeg også ble ganske så utslitt.

 

 

Ja, jeg skulle på intervju halv 3 og måtte også vente skikkelig lenge. gikk bra da. men var heelt utslitt etterpå.

ble intervjuet av hun som var på en måte hoved personen, hun som hadde slekt fra norge eller noe:).

Lenke til kommentar
Fy fader, jeg er så misunnelig atte hjelp :) Håper dere får jobb hele hurven og koser dere gløgg ihjel! For det gjorde jeg!

 

Hysj! Akkurat nå så sitter vi i spenning og venter på om vi blir tatt med eller ikke! ;)

 

Dere får helt sikkert :) Tror de fleste får den.. Aldri hørt om noen som ikke har fått den faktisk.. Hehe. Men det hender vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...