Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Du får ringe sjøl og mase på dem hvis de ikke gjør det selv. Så viser du ekstra initiativ også, noe alle arbeidsgivere digger.

 

Finner jo ikke noe telefon nr! Derfor jeg sendte mail til de :) Hun dama sa hun skulle ringe denne uka, men sendte en mail forde jeg. Håper på det beste!

 

Nå drar jeg på jobb, ciao.

 

 

0033297848444, direkte til Megan som du skal snakke med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ringe sjøl og mase på dem hvis de ikke gjør det selv. Så viser du ekstra initiativ også, noe alle arbeidsgivere digger.

 

Finner jo ikke noe telefon nr! Derfor jeg sendte mail til de :) Hun dama sa hun skulle ringe denne uka, men sendte en mail forde jeg. Håper på det beste!

 

Nå drar jeg på jobb, ciao.

 

 

0033297848444, direkte til Megan som du skal snakke med :)

 

Så bra! Da slår jeg på tråden til henne i morgen - Å satser på at det ikke er 15kr/min og at hun prater mye av seg...

Lenke til kommentar
Har selv besøkt noen jeg kjenner som har jobbet der og kan ikke si de har samme erfaringer som enkelte her.

 

For det første er det helt idiotisk å ta til takke med en jobb der det kun betales minimum wage (300-400 dollar dagen i tips er bare tull, parken tar en stor prosentandel av tipsen). Utrolig at de klarer lure utlendinger til sånt, opplevelse eller ei.

Botilbudet (som er et krav) er elendig og håpløst dyrt. Arbeidsmiljøet suger, mye press og alskens rare krav.

 

Hvorfor dra til Disneyland når det er så utrolig lett å få seg en bedre betalt jobb på en tilfeldig restaurant hvorsomhelst? Å være bundet til parken suger rett og slett. Disneyland er et sted man blir drittlei svært fort.

 

Jeg jobbet der i et år, og jeg tjente 300-400 dollar dagen som servitør. Parken tar IKKE en stor prosentandel av tipsen, jeg vet ikke hvor du har det fra?? Mange har veldig forskjellige erfaringer fra dette oppholdet.. Det er sant at jobben er ikke akkurat fantastisk, og sjefene kan være jævlige.. Arbeidsmiljø i Norge og i USA er to HELT forskjellige ting. Men jeg hadde mitt beste år der nede, fikk reist masse rundt i USA og opplevd mye. Fått masse gode venner, og kjenner mange som har dratt tilbake for runde 2.

Lenke til kommentar
Du får ringe sjøl og mase på dem hvis de ikke gjør det selv. Så viser du ekstra initiativ også, noe alle arbeidsgivere digger.

 

Finner jo ikke noe telefon nr! Derfor jeg sendte mail til de :) Hun dama sa hun skulle ringe denne uka, men sendte en mail forde jeg. Håper på det beste!

 

Nå drar jeg på jobb, ciao.

 

 

når jeg sendte søknaden og cv så fikk jeg en mail med ett telefonnr som jeg måtte ringe.

 

bare 9 dager igjen til intervjuene begynner nå, noen som vet når man får svar egentlig?

Lenke til kommentar
Du får ringe sjøl og mase på dem hvis de ikke gjør det selv. Så viser du ekstra initiativ også, noe alle arbeidsgivere digger.

 

Finner jo ikke noe telefon nr! Derfor jeg sendte mail til de :) Hun dama sa hun skulle ringe denne uka, men sendte en mail forde jeg. Håper på det beste!

 

Nå drar jeg på jobb, ciao.

 

 

når jeg sendte søknaden og cv så fikk jeg en mail med ett telefonnr som jeg måtte ringe.

 

bare 9 dager igjen til intervjuene begynner nå, noen som vet når man får svar egentlig?

 

 

Hei! Fikk akkurat det samme mailen idag!

Telefonen min gikk tom for strøm idag, så skal ringe i morgen, for jeg antar de ikke har åpent etter 4!

Lenke til kommentar
Du får ringe sjøl og mase på dem hvis de ikke gjør det selv. Så viser du ekstra initiativ også, noe alle arbeidsgivere digger.

 

Finner jo ikke noe telefon nr! Derfor jeg sendte mail til de :) Hun dama sa hun skulle ringe denne uka, men sendte en mail forde jeg. Håper på det beste!

 

Nå drar jeg på jobb, ciao.

 

 

når jeg sendte søknaden og cv så fikk jeg en mail med ett telefonnr som jeg måtte ringe.

 

bare 9 dager igjen til intervjuene begynner nå, noen som vet når man får svar egentlig?

 

 

Ca to uker etter intervjuene :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg ringt de, å det var flaut. hehe..

 

Greia er at jeg ikke helt fikk med meg om jeg faktisk fikk et intervju i Oslo eller ei! Jeg velger å tro at de ikke har åpent på Lørdag og søndag, for ellers burde jeg ha fått en mail nå..

 

Uff. Nervepirrende!

 

Bare møt opp på intervjuet :) En trenger ikke å ha vært i kontakt med disney først, alle kan komme :) Og droppe innom :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg ringt de, å det var flaut. hehe..

 

Greia er at jeg ikke helt fikk med meg om jeg faktisk fikk et intervju i Oslo eller ei! Jeg velger å tro at de ikke har åpent på Lørdag og søndag, for ellers burde jeg ha fått en mail nå..

 

Uff. Nervepirrende!

 

Bare møt opp på intervjuet :) En trenger ikke å ha vært i kontakt med disney først, alle kan komme :) Og droppe innom :)

 

Så man trenger ikke ha kontakt med disney for å møte opp på intervju??

 

Men hvor er det intervjuene blir holdt, og når på dagen? En fordel å vite det!:)

Lenke til kommentar
Nå har jeg ringt de, å det var flaut. hehe..

 

Greia er at jeg ikke helt fikk med meg om jeg faktisk fikk et intervju i Oslo eller ei! Jeg velger å tro at de ikke har åpent på Lørdag og søndag, for ellers burde jeg ha fått en mail nå..

 

Uff. Nervepirrende!

 

Bare møt opp på intervjuet :) En trenger ikke å ha vært i kontakt med disney først, alle kan komme :) Og droppe innom :)

 

Så man trenger ikke ha kontakt med disney for å møte opp på intervju??

 

Men hvor er det intervjuene blir holdt, og når på dagen? En fordel å vite det!:)

 

 

Er bare til å møte opp :) var mange som gjorde det når jeg var der , de er i oslo husker ikke hva bygningen heter :) Starter rundt ti og siste intervju er vel ca i halv 4 tiden.

Lenke til kommentar
Da drar jeg til oslo på Søndag! Noen andre som skal dit?

 

Når skal vi egentlig møte opp?

 

Leste tidligere i tråden at det startet klokken 9, og varte til 16:00. Sikkert bedre å komme litt før. Bedre tidlig, enn for sent.

 

 

EDIT: Startet klokka 10 ser jeg nå

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar
Da drar jeg til oslo på Søndag! Noen andre som skal dit?

 

Når skal vi egentlig møte opp?

 

Leste tidligere i tråden at det startet klokken 9, og varte til 16:00. Sikkert bedre å komme litt før. Bedre tidlig, enn for sent.

 

 

EDIT: Startet klokka 10 ser jeg nå

 

 

i mailen jeg fikk står det at intervjuene begynner 9.30 på lørdag.

mulig det er 10 på søndag, det vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Da drar jeg til oslo på Søndag! Noen andre som skal dit?

 

Når skal vi egentlig møte opp?

 

Leste tidligere i tråden at det startet klokken 9, og varte til 16:00. Sikkert bedre å komme litt før. Bedre tidlig, enn for sent.

 

 

EDIT: Startet klokka 10 ser jeg nå

 

 

i mailen jeg fikk står det at intervjuene begynner 9.30 på lørdag.

mulig det er 10 på søndag, det vet jeg ingenting om.

 

Det er 09.30 man skal møte opp på søndag også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...