Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nettopp oppringt fra Frankrike (?), iallefall et +33-nummer. Ble tilbudt intervju, samt at hun skrøt av meg når jeg skulle fortelle om meg selv, Norge, etc.

 

Hørtes ut som at jeg var temmelig garantert jobb hvis jeg svarte likens på jobbintervjuet :)

Lenke til kommentar
Ble nettopp oppringt fra Frankrike (?), iallefall et +33-nummer. Ble tilbudt intervju, samt at hun skrøt av meg når jeg skulle fortelle om meg selv, Norge, etc.

 

Hørtes ut som at jeg var temmelig garantert jobb hvis jeg svarte likens på jobbintervjuet :)

 

Har du noen annen erfaring som kan hjelpe deg påvei mot en spesiell oppgave i disney? Vært servitør eller noe?

 

Hva forteller man da egentlig?

Lenke til kommentar
Ble nettopp oppringt fra Frankrike (?), iallefall et +33-nummer. Ble tilbudt intervju, samt at hun skrøt av meg når jeg skulle fortelle om meg selv, Norge, etc.

 

Hørtes ut som at jeg var temmelig garantert jobb hvis jeg svarte likens på jobbintervjuet :)

 

 

De som har med ansettelse av folk, til epcot, har kontorer i frankrike, derfor de ringte derfra..

Lenke til kommentar

Ang alkohol:

 

We offer wellness and non-wellness apartments. No alcohol is permitted inside of wellness apartments, and all participants who are under the age of 21 at the time of arrival will be placed in a wellness apartment automatically. Participants over the age of 21 can request a wellness apartment when they arrive. All apartments are non-smoking. All bedrooms, living areas and kitchens are shared; therefore, particpants should expect limited privacy.

 

Må vel holde drikkinga til utesteder da, og i USA er de sinnssykt harde på 21-års grensa si.

Lenke til kommentar
I USA må du være 21 år for å drikke lovlig.

Med andre ord, du vil få mer ut av denne turen,lovlig, ved å fylle 21år først da.. Uffamei.

 

Jobber en i disney, og en liker å drikke kan jeg garantere deg at dette blir ikke noe problem, er selv under age, og drakk hvertfall 3 ganger i uka ;) Bare ikke bli sett med en ølboks i hånda, ha alltid øl/drikke i plastkopper, så er det easy :)

Lenke til kommentar
Har du noen annen erfaring som kan hjelpe deg påvei mot en spesiell oppgave i disney? Vært servitør eller noe?

 

Hva forteller man da egentlig?

 

Har ikke vært servitør, men jeg satser på å få den jobben pga. den sinnsyke lønnsforskjellen folk nevner her. Skal prøve å fiske meg fram med at jeg er glad i å lage mat, nevne Ingrid Espelid Hovig (har kokebok av henne ;)) og generelt prate om norsk mat.

 

Studerer for tiden markedskommunikasjon som er veldig relatert til hvordan å behandle kunder osv. samt har jobbet på Hurtigruta før (erfaring med amerikanske turister) og barnehage (erfaring med barn), så det hjelper iallefall ikke mot min sak...

 

Skal bli spennende med dette intervjuet! Fikk beskjed om å møte opp i dress og skjorte, ikke noe jeans + tskjorte, ettersom det var veldig formelt. Skulle få all informasjon over mail.

 

Er litt keen på å få til å starte i august / september, håper det skal gå greit. Kunne være kjekt å jobbe her hjemme, tjene litt ordentlige penger før en slik tur.

Lenke til kommentar

Jeg har store planer om å søke jobb i Disneyworld om 2 års tid. Men jeg lurer på. Om jeg har tatovering på håndleddet (kan skjules med klokke, men...) får jeg ikke jobb der da? Har lyst å søke som servitør pga det alle sier om lønnsforskjellene men da kan jeg vel ikke ha klokke på meg? Eller hvordan funker dette?

Lenke til kommentar

jeg har en kompis som søkte på det greiene her. han sa han hadde røyket litt hasj for noen dager siden men er fortsatt bråsikker på at han kommer inn.

 

har jobbet i utlandet selv. 2 ganger faktisk hvor de krevde urinprøve begge gangene.

tar de urinprøve før eller under oppholdet der?

og da snakker jeg om en gutt som oppfører seg pent. (ingen som hadde sett at han røyker en gang i blandt)

 

si at jeg har rett,for da skylder han meg 500 spenn ;)

Lenke til kommentar
En del jobber i Norge krever også rusmiddeltesting - blandt annet blir alle som jobber i flyselskap og oljeselskap(meg bekjent) rustestet vhja. urinprøve..

 

ja dette er jeg klar over.

 

men veddemålet handlet om denne jobber i disney world..

 

noen her inne som ble testet på intervjuet eller under oppholdet?

Lenke til kommentar
jeg har en kompis som søkte på det greiene her. han sa han hadde røyket litt hasj for noen dager siden men er fortsatt bråsikker på at han kommer inn.

 

har jobbet i utlandet selv. 2 ganger faktisk hvor de krevde urinprøve begge gangene.

tar de urinprøve før eller under oppholdet der?

og da snakker jeg om en gutt som oppfører seg pent. (ingen som hadde sett at han røyker en gang i blandt)

 

si at jeg har rett,for da skylder han meg 500 spenn ;)

 

 

De tar ikke urinprøver før eller under oppholdet, så der røyk de 500 kronene :)

Lenke til kommentar
jeg har en kompis som søkte på det greiene her. han sa han hadde røyket litt hasj for noen dager siden men er fortsatt bråsikker på at han kommer inn.

 

har jobbet i utlandet selv. 2 ganger faktisk hvor de krevde urinprøve begge gangene.

tar de urinprøve før eller under oppholdet der?

og da snakker jeg om en gutt som oppfører seg pent. (ingen som hadde sett at han røyker en gang i blandt)

 

si at jeg har rett,for da skylder han meg 500 spenn ;)

 

 

De tar ikke urinprøver før eller under oppholdet, så der røyk de 500 kronene :)

 

 

mæææen faen ass!

 

hvorfor tar de ikke det?! det er jo helt vanlig :p

ja der røyk nok penga mine og vell så det. :(

Lenke til kommentar
jeg har en kompis som søkte på det greiene her. han sa han hadde røyket litt hasj for noen dager siden men er fortsatt bråsikker på at han kommer inn.

 

har jobbet i utlandet selv. 2 ganger faktisk hvor de krevde urinprøve begge gangene.

tar de urinprøve før eller under oppholdet der?

og da snakker jeg om en gutt som oppfører seg pent. (ingen som hadde sett at han røyker en gang i blandt)

 

si at jeg har rett,for da skylder han meg 500 spenn ;)

 

 

De tar ikke urinprøver før eller under oppholdet, så der røyk de 500 kronene :)

 

 

mæææen faen ass!

 

hvorfor tar de ikke det?! det er jo helt vanlig :p

 

 

Vett ikke hvorfor de ikke gjør det , men har værtfall aldri blitt gjort, bagasjen blir jo heller ikke sjekket når en drar , og skal inn til Usa.

ja der røyk nok penga mine og vell så det. :(

Lenke til kommentar

Søknad sendt! Sendte også mail til Vernepliktkontoret, for å spøre om jeg A) kommmer inn i dette året , B) Om jeg kan utsette det 1år.

 

Fikk telefon nå for 20min siden! siden jeg hadde full bil med folk og kjørte bil hørte dama i tlf sikkert bråket, så hun spurte om hun kunne ringe meg opp på Mandag, drit morsomt! =D

Endret av DrCoxyCox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...