Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uk blir litt på siden, ettersom de er ekstra tilknyttet USa på mange måter, og også la grunnlaget for det som ble til ameriakansk fotball.

 

På kontinentet vil du ikke det samme. CL har mer grobunn på kotinentet. Er ikke noe Engelsk eller Angloamrik. greie det.

Så en bør nok skille der.

Selvfølgelig, men det var ikke poenget. NFL kommer til Europa til å skape større interesse, selv om nesten ingen av sine lokale supportere fra USA reiser til Wembley til å se på kampen. Det samme skjer hvis CL lag spiller et par kamper i USA. Det blir noe misfornøyde lokale supportere men resten overlever faktumet at de stadion de ser på tv er litt annerledes.
Lenke til kommentar

Dersom CL-finalen ender opp med å bli spilt i New York tror jeg vi skal være fornøyd. På ett eller annet tidspunkt skjer det, og det blir enten der eller i Qatar. Jeg er helt imot det, ikke fordi jeg har noe stort imot USA; men fordi det er en europeisk turnering. Vi har allerede VM for klubblag og det skal langt mer til enn en finale i 'Junaiten, til for å gjøre det populært. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...