Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken kropp synes du er flottest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende hu til høyre er villere i senga.

Hehe!

Jeg kan tenke meg det er nok av entusiasme iallefall, men av praktiske årsaker ser jeg for meg at om man vil noe skal skje må man gjøre det selv :)

 

Jeg har ikke for vane å gjøre narr av kropper, men man må på et punkt innse at det der er en ekstremt usunn kropp som sannsynligvis ikke vil leve lenge om ikke ting endrer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sammenligningen av disse to - og det åpenbare - at hun til venstre er finest, poengterer mye av menneskets evolusjon: at vi vil ha en sunn og frisk make. Instinktivt ønsker (de fleste) hun til venstre. Hun til høyre er nok et fantastisk menneske, men fedme og overvekt vet vi fører til sykdom, og sykdom er ikke gunstig for overlevelse - instinktivt. Hilsen nerden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sammenligningen av disse to - og det åpenbare - at hun til venstre er finest, poengterer mye av menneskets evolusjon: at vi vil ha en sunn og frisk make. Instinktivt ønsker (de fleste) hun til venstre. Hun til høyre er nok et fantastisk menneske, men fedme og overvekt vet vi fører til sykdom, og sykdom er ikke gunstig for overlevelse - instinktivt. Hilsen nerden. 

Instinktet sier at hun til venstre spiser opp maten min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...