Gå til innhold

Boikott USA! - Fortell om din daglige boikott fram mot mellomvalget

Boikotter du amerikanske varer og tjenester?  

118 stemmer

1. 1. Boikotter du amerikanske varer og tjenester?

• Ja, jeg boikotter USA med stor innsats
      12
    • Ja, jeg boikotter USA med moderat innsats
      54
    • Ingen nevneverdig innsats i noen retning - Vet ikke - Vil ikke svare
      36
    • Nei, jeg støtter USA med moderat innsats
      8
    • Nei, jeg støtter USA med stor innsats
      8
  2. 2. Har du oppfordret eller vil du oppfordre andre til å bidra i boikotten?

• Ja!
      51
    • Vet ikke - Vil ikke svare
      21
    • Nei!
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, jjkoggan said:

Gjelder det dere også hvis boikotten «breaks» USA og skaper kaos og enorm fattigdom?

Da er det Trump som i så fall sørger for det. Dere valgte klovnen til president. Ikke bare en gang,men to. Deal with it. Akkurat nå er det mitt eget kontinent jeg konsentrerer meg om. Dere får klare dere selv. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Smule8o skrev (45 minutter siden):

Folket i USA har mulighet til å fikse dette allerede i november (?) ved å gi republikanerne tidenes dårligste valgresultat. Foreløpig ser det ikke ut som om det er noen særlig interesse for dette 

Det er mye interesse i å knuse Trumpister i November.  Jeg jobber for Sherrod Brown i August for senatet 

• Liker 3
Skrevet
Just now, Camlon said:

Boikott gjør ikke Europa sterkere, tar fokus vekk fra våre egne svakheter og er generelt sett ineffektivt.

Skal vi vinne må vi fokusere på hvordan vi gjør Europa sterkere og ikke på hvordan vi skal straffe USA.

Jeg er 120% enig i at vi bør fokusere på hvordan å gjøre Europa sterkere, men etter alt det konstante hatet og antieuropeiske propagandaen som MAGA har spredd i det siste og de manglende motstemmene fra demokrater, så har rett og slett merkevaren USA mistet glansen for meg.

Det blir som å kjøpe en bil som noen har dødd i.   Det frister rett og slett ikke.

• Liker 7
Skrevet
Van Der Linde skrev (2 minutter siden):

Da er det Trump som i så fall sørger for det. Dere valgte klovnen til president. Ikke bare en gang,men to. Deal with it. Akkurat nå er det mitt eget kontinent jeg konsentrerer meg om. Dere får klare dere selv. 

Collateral damage av uskyldige er bra, ser det ut 

Skrevet
jjkoggan skrev (2 minutter siden):

Ikke enda 

Dette argumentet likte ikke dere når vi skyldte Saddam og Irakerne for kaoset etter vi «broke» Irak

Ikke enda? Hva mener du? Det er jo ikke vår feil at VI, forbrukerne, svarer på den eneste måten vi kan. 👍

Og angående "broke" Irak, kan du forklare relevansen? Brukeren min er riktignok gammel, men jeg tok den ikke i bruk før lenge etter at Irak og Saddamn var et tema.

• Liker 3
Skrevet
2 minutes ago, jjkoggan said:

Det er mye interesse i å knuse Trumpister i November.  Jeg jobber for Sherrod Brown i August for senatet 

Stå på! Får håpe dere lykkes 

• Liker 2
Skrevet
jjkoggan skrev (4 minutter siden):

Skal lese meg litt opp på Sherrod. Og lykke til. 👍

Skrevet
Duriello skrev (2 minutter siden):

Ikke enda? Hva mener du? Det er jo ikke vår feil at VI, forbrukerne, svarer på den eneste måten vi kan. 👍

Og angående "broke" Irak, kan du forklare relevansen? Brukeren min er riktignok gammel, men jeg tok den ikke i bruk før lenge etter at Irak og Saddamn var et tema.

Det finnes alternativer til boikott.  Dere har sjansen til å overbevise mange amerikanere hvorfor de ikke burde støtte Trump igjennom mye media for eksempel 

Skrevet
jjkoggan skrev (4 minutter siden):

Det finnes alternativer til boikott.  Dere har sjansen til å overbevise mange amerikanere hvorfor de ikke burde støtte Trump igjennom mye media for eksempel 

Jeg styrer jo ikke media, og tviler på at brukerstyrte media som Document har den effekten du er ute etter. 😶‍🌫️ 

Det hadde jo ikke hatt effekt uansett, ser jo på SoMe hvor hjernevasket kulten er..

Boikott it is for min del. 👍

• Liker 7
Skrevet

Jeg styrer jo ikke media, og tviler på at brukerstyrte media som Document har den effekten du er ute etter. 😶‍🌫️ 

Det hadde jo ikke hatt effekt uansett, ser jo på SoMe hvor hjernevasket kulten er..

Den eneste måten å endre støtte for MAGA politikk er å endre meninger om MAGA ideologi, ellers forsetter MAGA politikk med nye flinkere og farligere Trump politikere 

Skrevet (endret)
Duriello skrev (8 minutter siden):

Akkurat som streikeretten er arbeiderens eneste virkemiddel mot den mektige kapitalisten (som likevel kan nekte arbeideren å komme inn i fabrikken - lockout) er boikott virkemiddelet mannen i gaten har. En person utgjør kanskje ikke mye, men 100 kan det. Og disse hundre kan bli til tusen. Er enig med Duriello her!

Endret av Boing_80
  • Liker 5
Skrevet
jjkoggan skrev (7 minutter siden):

Den eneste måten å endre støtte for MAGA politikk er å endre meninger om MAGA ideologi, ellers forsetter MAGA politikk med nye flinkere og farligere Trump politikere 

Ting Trump ikke bryr seg om:

• Andres meninger
  • Protester
  • Diplomati

Ting Trump bryr seg om:

• Militærmakt
  • Økonomi
  • Nobels fredspris
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
jjkoggan skrev (9 minutter siden):

Det blir isåfall en jobb for dere der borte. Jeg gidder ikke mer. Jeg har tatt mitt valg. 👍 Det endres nok når ting normaliserer seg. 

• Liker 6
Skrevet
Fibonacci skrev (3 minutter siden):

Ting Trump ikke bryr seg om:

• Andres meninger
  • Protester
  • Diplomati

Ting Trump bryr seg om:

• Militærmakt
  • Økonomi
  • Nobels fredspris

Trump mister alle makten sin så snart flere republikanerne ikke støtter ham.  Dette skjer bare når republikanske senatorer tror stemmerne deres ikke støtter Trump og de kan utfordre ham 

• Liker 1
Skrevet

Det blir isåfall en jobb for dere der borte. Jeg gidder ikke mer. Jeg har tatt mitt valg. 👍 Det endres nok når ting normaliserer seg. 

Det normaliseres aldri uten endringer i meninger 

Skrevet
1 minute ago, Duriello said:

Samme her.

Tillit er noe som bygges sakte over tid og som rives ned fort når du har en pedofil voldtektsmann som direkte hater og truer Europa og Norge som president.

Jeg vil nok styre unna digitale varer fra USA for uoverskuelig framtid.   Tilliten er ikke der lenger.

Og for å være litt hakk i plata @jjkoggan.  Få Sherrod Campbell Brown til å føre litt normal politikk.  Ikke sånn "alle heterofile hvite menn er forferdelige rasister med hvit arvesynd" politikk.  Det tror jeg vil være en vinnende strategi i tiden framover.   

Men hva vet jeg om politikk i Ohio.  Kanskje det er det som må til for å vinne?  I såfall er det bare enda en grunn til å boikotte varer fra USA.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...