Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går fikk jeg en pakke i posten fra dx men i følge pakkesporinga befinner den seg fortsatt i Shenzhen.. Det tok på dagen 3 uker så leveringstida er grei nok men pakkesporinga virker ikke helt god. Er dette typisk for China Post sin pakkesporing? Uforståelig og ikke helt oppdatert? :p

Lenke til kommentar

Den kinesiske pakkesporinga registrerer bare kinesiske scannesteder. Straks den forlater landet, f.eks fra Shenzhen, så stopper oppdateringene. Bruk heller posten.no sitt sporingssystem. Det overtar scanningen ved ankomst. Det er samme sporingsnummer som brukes.

 

Takk for tipset! Det viste seg at pakken min har ligget hos det lokale postkontoret siden 4. august. Men noen melding i postkassen har jeg ikke fått.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk tingene mine for ikke så lenge sia.

Bestilte en slik "Double-Sided 2-Digit Display PCI Motherboard Analyzer/Diagnostic Test POST Card"

Sto så fint: - English user manual was included

Tror dere jeg fikk på engelsk? Neida. Ikke faen. Kinesisk. Og hele poenget med kortet er å fulge manualen, men når jeg ikke skjønner en dritt der er den ubrukelig!! :nei2:

Lenke til kommentar

Som regel utdaterte kart som du ikke kan oppdatere fordi de er piratokpiert.

 

red:som Dragonlove nevner er det imidletid måter å ordne dette på, både gratis (ulovlig) og for en sum. I siste fall er det billigere å bare kjøpe en TomTom GPS.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Er det noen her som har denne kortleseren?

sku_2708_2.jpg

Den smeltet og kunne tatt fyr om det hadde ligget noe antennelig over den. Jeg skrev dette i en review hos DX, men mistenker at den kanskje ikke kommer gjennom sensuren. Den bør uansett IKKE brukes. Ødelegg den snarest mulig og før du glemmer dette innlegget. Lever restene til elretur. Denne er BRANNFARLIG!

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...