Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte denne lille bilen for morroskyld, satt den i vinduet da jeg fikk den.. har gått noen uker men tro det eller ei, i dag beveget den seg :) Trodde det var hoax.

Jeg synes at de var så tøffe, at jeg bestilte 12 stk, og linet dem fint opp i vinduskarmen over sengen min, og neste morgen sto solen om, og jeg ble vekt av at det regnet småbiler :hmm:

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt E-sigaretter fra DX forresten? Bestilte en pakning nå, bare for nysgjerrighetens skyld. Og at det faktisk kostet meg like mye som en baguett.

Åssen fungere egentlig disse E-sigarettene? Hva er poenget? Er det noe man bruker for å slutte å røyke?

Lenke til kommentar

Åssen fungere egentlig disse E-sigarettene? Hva er poenget? Er det noe man bruker for å slutte å røyke?

 

Er ikke for å slutte men heller et bedre alternativ, som snus. Man slipper alle kjemikaliene som er i vanlige tobakk, men får fortsatt nikotin. Det virker ved å varme opp en nikotinholdig væske til den blir til damp.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

En annen ting, hvis jeg bestiller småting som alle er under 200kr, går det fint i tollen selv om hele pakken kanskje blir 400? Eller bør jeg dele det opp i flere bestillinger?

 

Mye morsommere å få 20 små pakker i postkassa enn 1 stor - som du i tillegg må hente på postkontoret OG betale til tullen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja, får vel bare vente da. Sendte en forespørsel til DX hvor jeg spurte om dette var vanlig leveringstid eller om det var noen spesielle omstendigheter. Mulig det får litt fart på leveringen?

 

Har vel over 10 bestillinger fra DX, fordelt på de siste tre-fire årene, og aldri opplevd av det har tatt så lang tid.

Lenke til kommentar

Tenkte å bestille noen småting, hansker og litt annet dilldall, men kan det være noe jeg har glemt, noen tips?

 

Skal jeg gidde å bestille et sånn minihelikopter, eller er det bare søppel? Noen som har prøvd?

Jeg har ikke prøvd de selv, men etter hva jeg har lest fra andre så finnes det gode minihelikoptere på DX. ;) Veldig billige, og gode til prisen. Jeg skal kjøpe meg et sånt helikopter selv, men kan ikke prioritere sånt denne måneden. :)

 

Jeg skulle til å anbefale deg denne, men den er visst blitt utsolgt. Er uvisst om den kommer tilbake.

 

 

Noen som har erfaring med leveringstiden fra DX om dagen? Jeg la inn en bestilling 7. juli, men den er ennå ikke sendt... Alt var på lager og betaling ble godkjent umiddelbart.

Høres rart ut, jeg anbefaler deg å ta kontakt med dem, kunde-support-en er veldig hyggelig, ihvertfall etter min erfaring. :) De siste gangene jeg bestilte i år brukte de 3-6 dager, så ble pakkene sendt, og så fikk jeg dem etter rundt 2 uker. ;)

 

 

Jeg bestilte et par ting der 23 juli, de ble sendt 26 juli. Har ikke fått de enda.

Du må regne med litt ventetid når du bruker gratis frakt-alternativet, det tar nok minimum 2 uker for dem å sende varene fra Hong Kong. Jeg har måttet ventet mer enn en måned og enkelte ganger mer, men de siste 4-5 gangene gikk det bare 2 uker. :) Så leveringstiden varierer, husk at de har veldig mange kunder over alt i hele verden, så man må belage seg på litt variabel leveringstid. Hvis det er krise kan du jo bruke fraktalternativet som du må betale for.

 

 

Jaja, får vel bare vente da. Sendte en forespørsel til DX hvor jeg spurte om dette var vanlig leveringstid eller om det var noen spesielle omstendigheter. Mulig det får litt fart på leveringen?

 

Har vel over 10 bestillinger fra DX, fordelt på de siste tre-fire årene, og aldri opplevd av det har tatt så lang tid.

Hva fikk du i svar? :)

 

 

Noen tips til hva jeg kan bestille meg hos DealExtreme for under $10? Har småtteri igjen på SpendOn kortet som jeg vil ha brukt :)

Tja, godt mulig det, spørs hva du interesserer deg for. Jeg har kjøpt mye på DX, men mye av det er elektronikk. Hvis du gir meg et hint til hva du er ute etter kan jeg ta en titt. ;)

 

 

Hvor lang tid tar det typisk å få ting fra DX? Venter en USB dings som har status "departure from outward office of exchange" den 2012-07-30 på URL http://intmail.183.c...mStatusQuery.do Bestilt 20/7.

Det varierer alltid litt. Det kommer an på hvor mye pågang det er, om de har varen på lager eller de må vente på den osv. Husk at de har millioner av kunder, så det skal litt til å være raske hver gang. Gratis frakt-alternativet tar også lenger tid, og blir nok sikkert ikke like mye prioritert. Fri frakt fra Hong Kong er faktisk ganske bra. ;)

 

Men typisk bruker de fra rundt 2 uker til 1 måned. I enkelte tilfeller kan det ta lenger tid, er du veldig uheldig kan det ta et par måneder. Jeg har aldri opplevd det selv, men vet andre har gjort det. :)

 

 

En annen ting, hvis jeg bestiller småting som alle er under 200kr, går det fint i tollen selv om hele pakken kanskje blir 400? Eller bør jeg dele det opp i flere bestillinger?

Som sagt så er det totalverdien på ordren som gjelder. Hvis varen(e) du bestiller per ordre overstiger 199 NOK, så må du også betale toll på frakten (men på DX får du gratis frakt, så her er ikke dette relevant).

 

Men la oss si at du bestiller varer for 199 kroner med frakt for f.eks. 40 NOK, da blir hele ordren på 239 NOK, men du skal altså ikke betale toll på dette. Nettopp fordi varenes verdi er under 200. :)

 

Så hvis du kan, del ordren opp slik at totalsummen blir under 200 NOK. :) Kjøper du for mer enn 200 NOK, legg til denne i ordren. ;)

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...