Gå til innhold

Pissed off afrikanere etter meg


Anbefalte innlegg

Du er nødt til å enten prøve å la det gå over av seg selv ved å slutte å provosere (som å bevisst bruke ordet neger når du *vet* at de blir sure av det), eller, om ikke det går, søke hjelp hos voksne. Det kan enten være politiet eller skolen. Det har ikke noe å si at ikke du vet hele navnet på gjerningsmannen, slikt finner politiet lett ut hvis de går inn for det.

 

Å begynne å samle gjenger til slosskamper er det absolutt dummeste du kan gjøre. Det vil bare eskalere problemet ved at de gjør det samme, og så ender du opp med å måtte se deg over skulderen resten av livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg satt på bussen inn til sentrum av bergen for en stund siden da det kom noen pakistanere inn på bussen som skulle på vorspiel eller noe. Han ene gutten som satt 2 seter foran var så uheldig å se i deres retning når de kom gående inn på bussen med klirrende sekker.... Når han ene pakistaner gikk forbi han ungdommen på knapt 15 år så sa han et eller annet til han og fyrte til han med flat hånd.... Grunnen han hadde for å dra til han var at han hadde sett på han... Seriøst? Hvis de ikke kan oppføre seg kan de dra seg til helvete ut av landet

Lenke til kommentar

Helt enig, vi bør sende mørkhudede nordmenn ut av landet så fort de ikke oppfører seg riktig. Hey, når vi først er i gang, hvorfor ikke sende ALLE nordmenn som ikke oppfører seg riktig ut av landet? Er nok av plass på svalbard (vet det teknisk sett er Norge, ikke kveruler)!

Lenke til kommentar

Hei igjen. Sette pris på forslagene deres.

 

Det har roet seg litt nå. Ingen som er direkte på meg. Vet ikke om de har skiftet taktikk, men så fort jeg ikke er der, så legger han ene i gjengen ann på dama mi. Han er ikke neger, mer gulbrun :p Forbanna idiot,blunker til ho, og ber ho bli med ham og slik. Hvordan takler man en sånn situasjon? Har lyst til å kline til han, men det er bare meg det går utover..

Lenke til kommentar
Helt enig, vi bør sende mørkhudede nordmenn ut av landet så fort de ikke oppfører seg riktig. Hey, når vi først er i gang, hvorfor ikke sende ALLE nordmenn som ikke oppfører seg riktig ut av landet? Er nok av plass på svalbard (vet det teknisk sett er Norge, ikke kveruler)!

 

Vi bor og kommer herfra, om jeg vil oppføre meg som idiot i mitt eget land er det opp til meg. Det finnes plenty av norske idioter og å de blir satt in i jailen hvis de ikke oppfører seg som de skal... Er du på besøk så oppfører du der deretter eller du kan la være og bli kastet ut...

Endret av Pansergnom
Lenke til kommentar
Forbanna idiot,blunker til ho, og ber ho bli med ham og slik. Hvordan takler man en sånn situasjon? Har lyst til å kline til han, men det er bare meg det går utover..

Man takler en slik situasjon ved å ikke gjøre noe.

Er damen noe å samle på så har hun så gi henne kred for at hun håndterer den situasjonen helt fint selv, uten din innblanding.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Helt enig, vi bør sende mørkhudede nordmenn ut av landet så fort de ikke oppfører seg riktig. Hey, når vi først er i gang, hvorfor ikke sende ALLE nordmenn som ikke oppfører seg riktig ut av landet? Er nok av plass på svalbard (vet det teknisk sett er Norge, ikke kveruler)!

 

Vi bor og kommer herfra, om jeg vil oppføre meg som idiot i mitt eget land er det opp til meg. Det finnes plenty av norske idioter og å de blir satt in i jailen hvis de ikke oppfører seg som de skal... Er du på besøk så oppfører du der deretter eller du kan la være og bli kastet ut...

 

Det er akkurat det som er problemet, dei trur at dei kan gjøre som dei vil og i tilleg bryr dei seg ikkje om at Norge skal være eit bra land å bu i, fordi at dei kjem frå eit anna land.

Lenke til kommentar

Gå først til politiet. De skal jo passe på deg, og greier de ikke det, gjør de ikke jobben sin.

Du trenger heller ikke hele navnet på vedkommende når du skal anmelde noen. Og jeg har en følelse at de ikke er helt ukjente for politiet...

 

Hvis politiet ikke gjør noe må du gjøre noe selv. Samle sammen en stor gjeng, og ovverask de. Prøv først å prte dere fra det, og hvis det ikke hjelper trenger de bare juling.

Lenke til kommentar
Få deg en gunner og knert hele gjengen..

 

Eller som andre sier, gå til politiet og la de gjøre jobben sin. Trusler og vold er straffbart :)

Hva hvis politiet ikke gjør jobben sin? Det vil jo ikke akkurat komme som noen bombe om de ikke gjør det. Hvis politiet ikke beskytter deg, så må man gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Helt enig, vi bør sende mørkhudede nordmenn ut av landet så fort de ikke oppfører seg riktig. Hey, når vi først er i gang, hvorfor ikke sende ALLE nordmenn som ikke oppfører seg riktig ut av landet? Er nok av plass på svalbard (vet det teknisk sett er Norge, ikke kveruler)!

 

Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Hallo, de er EKTE nordmenn! Hvor skal de bli sendt til? Til eget land?

Det finnes mange idioter i verden, men det er bare at det er flere av dem som er utlendinger i her Norge. Trist men sant, derfor bør de bli sendt ut av landet.

Lenke til kommentar
Hei igjen. Sette pris på forslagene deres.

 

Det har roet seg litt nå. Ingen som er direkte på meg. Vet ikke om de har skiftet taktikk, men så fort jeg ikke er der, så legger han ene i gjengen ann på dama mi. Han er ikke neger, mer gulbrun :p Forbanna idiot,blunker til ho, og ber ho bli med ham og slik. Hvordan takler man en sånn situasjon? Har lyst til å kline til han, men det er bare meg det går utover..

Med tanke på at det er dama di, burde du vel prate med henne og fortelle henne hvor landet ligger ang hva du synes hun skal og ikke skal med denne personen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Helt enig, vi bør sende mørkhudede nordmenn ut av landet så fort de ikke oppfører seg riktig. Hey, når vi først er i gang, hvorfor ikke sende ALLE nordmenn som ikke oppfører seg riktig ut av landet? Er nok av plass på svalbard (vet det teknisk sett er Norge, ikke kveruler)!

 

Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Hallo, de er EKTE nordmenn! Hvor skal de bli sendt til? Til eget land?

Det finnes mange idioter i verden, men det er bare at det er flere av dem som er utlendinger i her Norge. Trist men sant, derfor bør de bli sendt ut av landet.

 

Nei dei er ikkje ekte nordmenn

Lenke til kommentar
Helt enig, vi bør sende mørkhudede nordmenn ut av landet så fort de ikke oppfører seg riktig. Hey, når vi først er i gang, hvorfor ikke sende ALLE nordmenn som ikke oppfører seg riktig ut av landet? Er nok av plass på svalbard (vet det teknisk sett er Norge, ikke kveruler)!

 

Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Hallo, de er EKTE nordmenn! Hvor skal de bli sendt til? Til eget land?

Det finnes mange idioter i verden, men det er bare at det er flere av dem som er utlendinger i her Norge. Trist men sant, derfor bør de bli sendt ut av landet.

Andregenerasjonsinnvandrere er like mye nordmenn som deg. Det med å sende folk til svalbard var selvfølgelig tull, det jeg ville få frem var hvor utrolig hjernedødt det er å ville sende andregenerasjonsinnvadrere ut av landet.

Når det gjelder folk som enda ikke har fått statsborgerskap så forstår jeg det delvis, men når de er statsborgere, eller til og med har vært det siden de ble født, og er født og oppvokst i Norge er det ren og skjær galskap. Vil til og med gå så langt som å si at andregenerasjonsinnvandrere har mulighet til å bli mer norske enn de fleste nordmenn, spesielt om den ene forelderen er norsk.

Lenke til kommentar

Innos, hvor er det du kommer fra?

 

Jeg forstår tankegangen til de fleste, altså, jeg er ikke akkurat noe støttegruppe for invandrere, jeg takker de for kebaben, men så kan de ta turen tilbake der de kom fra.

70% av utlendingene jeg kjenner her er kompetente rasshøl. Vold, dop, kriminalitet ol.

Jeg er klar over at det ikke gjelder for alle med litt farge i huden..

 

Men samtidig, det har all rett til å være her, ifølge noen, å enkelte utlendinger jobber jo ( å faktisk noen av de betaler 10% skatt!) også, så er ikke noen grunn til å være rasistiske!

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Hei igjen. Sette pris på forslagene deres.

 

Det har roet seg litt nå. Ingen som er direkte på meg. Vet ikke om de har skiftet taktikk, men så fort jeg ikke er der, så legger han ene i gjengen ann på dama mi. Han er ikke neger, mer gulbrun :p Forbanna idiot,blunker til ho, og ber ho bli med ham og slik. Hvordan takler man en sånn situasjon? Har lyst til å kline til han, men det er bare meg det går utover..

Har lest gjennom hele tråden nå, mye interresant lesning. :p

I din situasjon ville jeg bare tatt en prat med dama di, bare fått hørt om hun oppfatter det likt som deg osv. Hvis hun oppfatter det likt som deg og ikke liker det kan hun jo bare avvise han totalt, så slutter han nok med det ganske kjapt. Hvis hun ikke gjør det høres hun ikke ut som noen å samle på uansett.

Lenke til kommentar
Vet ikke om de har skiftet taktikk, men så fort jeg ikke er der, så legger han ene i gjengen ann på dama mi. Han er ikke neger, mer gulbrun :p Forbanna idiot,blunker til ho, og ber ho bli med ham og slik. Hvordan takler man en sånn situasjon? Har lyst til å kline til han, men det er bare meg det går utover..

Har du snakket med henne om dette?

 

Husk at slike som de du viser til her er slike som sannsynligvis ser på norske jenter som horer, og som "trening" til de skal gifte seg med en jomfru fra sin egen kultur. Så hvis hun faller for triksene deres blir det garantert tøm&røm.

Lenke til kommentar

Høres ut som en noe kjip situasjon. Det verste du kan gjøre er å angripe en av de i gjengen. Da er du gått fra å være rasisten til rasisten som vil banke alle negerne i hele verden, og du er på ett veldig dårlig sted. Vold avler vold. Innlegget her blir på mange måter en repetisjon av hva mange har sagt tidligere.

 

Dette er ungdomsskole, så tror jeg at det hele kan blåse over. Kontakt fornærmede og be om unnskyldning. Har en viss mistanke om at det går på æra løs. Så du må enten bøye deg og be om unnskyldning, eller knekke noe. Ned skal du uansett. Vil på det sterkeste ikke anbefale å samle hele gjengen deres for å ha en dialog mot de. Blir fort til at du velger ett ord feil og hele opplegget ender med at du blir lynsjet. Få fatt på en av de på tomannshånd.

 

Hvilken situasjon er best? Kaste seg litt i rang på skolen, og la kjæresten din og degselv gå i fred. Eller nekte å bøye deg og i verste fall risikere at du og folk nær deg blir skadet?

 

Lett for mange her å si at du bør ta opp kampen mot minoritetsgruppen som bøller med deg. Testoseronet bare flyter over her når folk foreslår gjengopprør, torpedoer og diverse. Det er ikke feigt å søke en fredelig løsning på konflikten. Dersom disse folka er så utilregnelig som du får de til å fremstå, så er det best å gjøre det du kan for å unngå deres negative oppmerksomhet. Enkelte kamper er ikke verdt det.

 

//Swiss

Endret av SwissChesus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...