Gå til innhold

Pissed off afrikanere etter meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som føler at ordet "neger" begynner å bli overflødig. Jeg tror folk har forstått at dere ikke synes det er et stygt ord å bruke, men dere trenger ikke å overdrive bruken av det. Dere er voksne mennesker, jeg vil tro at dere kan andre, mer passende ord å bruke?

 

Edit: Til trådstarter: Virkeligheten er ikke en actionfilm, hvor du er helten. Ypper du med flertallet, får du juling.

Kan du ikke bare "bite i det sure eplet" og glemme det tullet med, "Jeg gir meg ikke for de, jeg bøyer meg ikke og lar de ikke tråkke på meg". Bare beklag (selv om du ikke mener det) og spør hva du kan gjøre for å få dem til å glemme det. Hjelper ikke det, så er 112 ikke så mange sifre å taste ... Det er min mening.

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar

Vi hadde en ganske identisk hendelse på skolen for ikke lang tid siden. Uten å ha gjort noe som helst får plutselig en av vennene mine en neger etter seg, han blir anklaget får å ha kastet snøball etter ham. Neste dag kommer negeren igjen og sier han skal banke ham. Plutselig slår negeren en knyttneve etter ham, han bommer, kan hende han angra litt på det ;) , for han blir slått rett bakken og banka opp av vennen min.

 

Neste dag har negeren tatt med seg fetteren sin, for at han skulle banke han opp. Vi har også en kosovo-albaner på skolen, han fikk i hvert fall stoppa fetteren da.

 

Så mitt råd er hvis du ikke finner noen andre utveier, saml en gjeng med kosovo-albanere og bank dritten ut av de.

 

jeg synes det blir veldig feil og bøye seg i støvet og bare la de holde på som de vil...

Lenke til kommentar
jeg synes det blir veldig feil og bøye seg i støvet og bare la de holde på som de vil...

 

Synes også det blir helt feil, men hvis man samler noen stykker og lærer dem god Norsk folkeskikk blir det regnet som grov rasisme, så jeg kan ikke se at trådstarter kan gjøre annet enn å be pent om unnskyldning og håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Hadde ikke forundret meg hvertfall :p Men tror nok dessverre ikke det ville være noen god løsning, selv om det sikkert ville være meget tilfredstillende å se disse idiotene bli slått halvt ihjel av noen gærne skinheads :!: Vil nok ikke gagne deg spesielt godt, du som prøver å renvaske deg for disse rasistiske anklagene :p Og tror ikke Tore Tvedts gjeng er noen jeg ville rotet meg bort i.

Lenke til kommentar

Skjønner situasjonen din.. Ikke noen enkle løsninger der. For ALL del ikke gå til politiet,- det glemmer de aldri!! Og de får uansett ikke gjort noe.

 

Tror det beste er å bite det i seg og vente på at det går over, og det gjør det så lenge du ikke gjør noe helt spesielt. De har måtte tåle masse dritt selv og gjør det de kan for å beholde selvrespekten blant arogante normenn. Tro ikke at de ikke har hatt mere problemer en du har nå. Sånn er livet, ikke alltid fedt. Chill og ta det med ett smil så 'årner det seg'.

Lenke til kommentar
Skjønner situasjonen din.. Ikke noen enkle løsninger der. For ALL del ikke gå til politiet,- det glemmer de aldri!! Og de får uansett ikke gjort noe.

 

Tror det beste er å bite det i seg og vente på at det går over, og det gjør det så lenge du ikke gjør noe helt spesielt. De har måtte tåle masse dritt selv og gjør det de kan for å beholde selvrespekten blant arogante normenn. Tro ikke at de ikke har hatt mere problemer en du har nå. Sånn er livet, ikke alltid fedt. Chill og ta det med ett smil så 'årner det seg'.

 

Som HVA DA.. ? ".. siden de kaller meg neger, så da skal jeg være arrogant mot nordmenn" pathetic.

 

Hvis fortellingen til laffe stemmer, så viser det jo hvilken forakt mange viser for Norge. Jeg skjønner ikke at de gidder å bo her hvis hvite folk er så forferdelige.

 

Me either. Åja, fortellingen er sann, ellers så hadde jeg ikke skrevet det. Skrive eller snakke om noe som er usant er bare waste of time, imo.

 

[sjul]
For noen par dager siden så var jeg på bussen med noen kamerater. Det var noen negerer der som satt og hørte på yoyo-musikk. Jeg tokk da opp mobilen min og skrudde på en metall sang. De bare.. "Skro av den toplige mosiken, whityyy" så snudde jeg meg og sa "hæ, hva faen er dere sier, whity. Jeg er neger for faen? Jævla niggere.. slå heller av "yoyo-niggermusikken-I-Cant-sing" deres. Ahh skulle bare sett trynet demmes. latterlig, de ville nokk slå meg der og da, men siden vi var fler så tørte de ikke gjøre noe så det ut som.
[/sjul]

Neger som åpenlyst hører på metall

Det er ikke noe JEG opplever å se så veldig ofte...

Du skal ha Cred for musikksmaken i allefall... thumbup.gif

 

Hehe, jeg har alltid likt metall. Startet vell med metallica/Maiden fra 7-8års alderen og siden har det bare forflytta seg til BM+ sjangeren:)

 

 

edit: leifer

Endret av laffe
Lenke til kommentar

enkelte svarte menn og kvinner bruker unnskyldninger for eksempel at noen er rasist for å få deres vilje.

er det så enkelt at du kalte dem en neger, en gang og ha skrevet en oppgave, kan de like godt kalle hos en hvit ost-neger.

jeg ville ha spurt koffer de i var sint, jeg ville ikke ha godtat en unnskyldning om at du kalte dem neger EN GANG.

til sist ville jeg ha kalt dem en rasist for hvite

Lenke til kommentar

Bare se på meldingene i tråden her så ser dere hva slags holdninger de må leve med. Hadde jeg vært innvandrer så hadde jeg banka dritten ut av hele gjengen her! ;) Faan,- er det ingen av dere som har fantasi nok til og se litt utafor sitt eget hodet eller? Vi behandler dem som dritt, fra første stund- via alle innstanser de må innom, i medier og over hele linja. Å være norsk er omtrent som og vinne i lotto,- har dere reist litt rundt og sett hvordan det er i andre deler av verden eller? Hadde vært fedt hvis folk slutta og være så jævli egoistiske og heller kunne dele litt av overskuddet vårt med andre uten og drive å føle seg så sinnsykt ovenpå. Vi bor tross alt på en ganske liten planet, den burde tilhøre alle som bor her uavhengig av grenser. Nå er det 2008, men folk har jo holdninger som vi fortsatt var på 60-tallet.

Lenke til kommentar

Så vi burde oppføre oss like jævlig mot alle fordi det gjør det i andre bedritne deler av verden?

Er det det du mener?

Man burde kunne kalle en neger for en neger uten at man risikerer lemlestelse fra jengen hans, det er poenget.

Når negrene kaller normennn for witie så burde neger aksepteres den andre veien.

Joda innvandrere diskrimineres over en lav sko i Norge men det gir ikke innvandrerne rett til å voldta samfunnet av den grunn.

Skjerpings. :mad:

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Så vi burde oppføre oss like jævlig mot alle fordi det gjør det i andre bedritne deler av verden?

Er det det du mener?

Man burde kunne kalle en neger for en neger uten at man risikerer lemlestelse fra jengen hans, det er poenget.

Når negrene kaller normennn for witie så burde neger aksepteres den andre veien.

Joda innvandrere diskrimineres over en lav sko i Norge men det gir ikke innvandrerne rett til å voldta samfunnet av den grunn.

Skjerpings. :mad:

 

Skremmende hvor tett ett hue kan bli- kansje hvis du prøver å trekke det ut av rasshølet ditt? (lurer på om jeg får advarsel for den der?!? ;))

Nei, ikke det jeg mener, tror det er det du mener?!? Prøver vel egentlig bare å si at det er vanskelig å slukke ett bål ved å kaste bensin på det?!?! Comprende?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi være nødt til å se utafor vårt eget hode.

Vi bor her på berget sammen emd nisser og dverger og det er det vi må forholde oss til.

Våre nye landsmenn har værsågod å innrette seg etter dette.

Det er bare å ta deg en tur ned til gulf statene og se hva du har og forholde deg til, og sist men ikke minst diskrimineringen som foregår der.

Jeg tror sosialistene ser vel rosenrødt på det som skjer rundt oss.

 

Og nei jeg er ikke villig å dele midlene til staten med korrupte politikere og andre tjenestemenn som tikkker nødhjelpen i egne lomme.

 

Og til slutt om jeg velger å være tett i hue og dra det ut av ræva er det min sak og min fetisj og har ingenting for øvrig med denne diskusjonen å gjøre.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...