Gå til innhold

Pissed off afrikanere etter meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lei en torpedo, og då han til og grisebanke en av de og familien hans. Du og noen kammerater kan også gå rundt i noen karakteristiske hvite hettegensere/kapper i hagen dems eller noe.

Det første gjorde en kammerat av meg, funket fett, hørte ikke noe fra de etterpå. men dette var ikke Afrikanere, da, noen nordmenn som ville ha han vekk fra byen fordi han ødela for at de kunne selge hasjen sin ved at han solgte sin egen hasj der.

 

Sistnevnte gjorde en annen venn av meg. Familien flyttet. Funket fett det og. Men jeg ville nok satt kortene mine på en torpedo om du er seriøs.

Lenke til kommentar

Shark, poenget ditt er? :) Han søker ikke etter trøst men råd.

 

 

Jeg har tenkt litt på saken. Kjenner du noen neger som er venn med deg? En god løsning er at en negervenn snakker med dem og løser saken, det har skjedd med kompisene mine.

Det er ofte sånt hvis du er venn med en neger og han er venn med han idiot osm du har problem med, da blir alt glemt når han idioten har funnet ut at du har en negervenn som støtter deg. Det er ofte sånt.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Siden dere er rundt 15år, da er de nok full av hormoner og feighet. Ikke lurt å bruk gjengen din å banke dem. Vold gjør bare verre siden de er feige og klarer ikke å innrømme tap.

 

Du kan jo prøve å overse dem? Eller er det for seint? Åssen er situasjonen din egentlig?

Lenke til kommentar

Det er nok dessverre for seint. Møter ejg de i byen, vet jeg ikke hva de vil gjøre. Men det nytter ikke prate med dem, de hører ikke på meg.

 

Og de sier ting til hverandre. "han har sagt deg og det" senest i går, fikk jeg en tlf der en hadde hørt fra han andre at ejg hadde sagt jeg skulle utrydde negere. Noe jeg faktisk ALDRI har sagt!?

 

dermed hisser de seg mer opp

Lenke til kommentar

Loev: torpedo kommer og gjør det de skal, og bryr seg ikke mer, få med mange, som du fester mye med og er med på byen, dermed har du "alltid" beskyttelse fra dem.

problemet er jo hvis de er i flertall...

 

edit: kan føre til mer problemer senere me det kan funke...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Men guys:

 

Auda, trykket litt fort :p

 

 

OM jeg skal prøve å prate med de. Prate dem til fornuft. Da må jeg jo samle alle sammen, så vi får pratet om det alle sammen, right? Tror det er beste løsning, om ejg får til det. Jeg kan jo alltids prøve?

 

Men da må dere hjelpe meg litt med hvordan jeg skal gå frem?

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar

- Ikke banne

- Ikke vær aggressiv eller arrogant

- Ikke si "ro deg ned" eller noe sånt, da oppfatter de det som at du hyper deg på dem.

- Bruk "din oppfatting og min oppfatting, misforståelse" argument, altså at ingen har tatt feil. Bare at hele greia var misforståelse

- Vær litt positiv, men ikke for positiv. Litt blid er bra.

 

Flere personer er ALLTID dumt fordi de liker å hype hverandre mot deg. Rolig diskusjon med én person er alltid bra.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

alle sammen høres ikke ut som en god idè, sammen er de mye sterkere enn deg, og så lenge de faktisk er imot deg, så vil de hisse opp hveradre og det vil gå ut over deg.

 

tenk på dette som en skole-klasse, hvordan får du elevene til å høre skikkelig godt etter, i klassen med 30 andre eller alene med hver enkelt elev?

 

edit: er det det at de ikke liker deg/vil ha bråk og leter bare etter en grunn er 1on1 best, er dette en "uskyldig" missforståelse, så er det best å ta det med alle.

 

husk, det er ikke sikkert at de faktisk lyver helt om at du vil utrydde alle negere, 1 fjær blir fort til 10 høns, kan ha startet med at noen overhørte en samtale om at du ikke liker negerene som banker deg

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...