Gå til innhold

Pissed off afrikanere etter meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har skljedd så mye nå..

 

Først fikk jo har fyren kuttet øret.

 

Og på lørdag var det et masse slagsmål. Jeg har pratet en del med Kosovo-albanerne, og de bestemte seg for å ta han negern i klassen min, kameraten (han som legger ann på kjæresten) og han "lederen". Og det gjorde det. Grisebanket dem så de havnet på legevakta med løse tenner og brekte armer og gud vet hva. Han "lederen" har nå stått frem i avisa, og opptrer som det englebarnet. Siden han har endt opp med juling, så bruker han dette til fordel for seg selv. Skrev bla "Jeg skulle ønske de gjorde noe med de som bråket i byen", samt "Jeg har aldri laget bårk, jeg vil bare ha en god utdanning. Jeg er redd de skal drepe meg". FY FAEN! Forbanna idiot. Alle syns synd på den stakkars negern som har fått juling to ganger nå.

 

MEN INGEN tenker på hvem som startet ALT. Det er han lille jævelen av en neger som sikkert sitter og gnir seg i henda. Brenn

Lenke til kommentar

Sikker mange som kommer til å være uenige med meg nå, men mener du kom ganske gost ut av det. Han av mulig afrikansk opprinnelse i klassen din (aka negern) kommer sikkert (ja hvis en skal følge statisikker, og nei jeg orker ikke finne noen å henvise til nå) til å drite seg ut med å banke noen andre eller komme i noen form for klammeri med loven i fremtiden. Regner med at dette var en lokalavis så de får sikkert greier på det og skriver en artikkel om at ungdommer juger mer og mer eller noe sånn shit ;)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg vil bare si at jeg banket ingen. Og for det andre var det ikke jeg som sa "bank de". Det som var tilfellet var at disse som har plaget meg har lenge vært i tottene på kosovo-albanerne. Jeg sto og pratet med de på skolen, hvor de fortalte at 2 av gutta i gjengen deres hadde blitt banket og fått hjernerystelse begge to. Da forklarte jeg min situasjon, og de sa at de hadde tenkt til å ta igjen på de.

Og jeg sier jo så klart ikke nei da?

Lenke til kommentar

Stenges for oppryddning.

 

Edit: Og da åpner vi igjen. jeg ber dere legge dere følgende på minne: Vi har stor takhøyde for hva man kan si her på forumet, unntakene er i stor grad diktert av norsk lov og forbudet mot rasisme.

 

Men vi har betydelig lavere takhøyde for hvordan man sier det. Uansett hva dere mener så uttrykk det på en sivilisert måte, ellers får dere postene deres slettet. Og uansett hvor dumme dere synes motparten er: Personangrep er ikke tillatt her på forumet.

 

Noen poster er derfor slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke her i tråden!

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Hei. Jeg vil bare si at jeg banket ingen. Og for det andre var det ikke jeg som sa "bank de". Det som var tilfellet var at disse som har plaget meg har lenge vært i tottene på kosovo-albanerne. Jeg sto og pratet med de på skolen, hvor de fortalte at 2 av gutta i gjengen deres hadde blitt banket og fått hjernerystelse begge to. Da forklarte jeg min situasjon, og de sa at de hadde tenkt til å ta igjen på de.

Og jeg sier jo så klart ikke nei da?

 

Selvfølgelig sier du ikke nei. Det ville blitt som om du hadde forsvart dem som har banket deg og vært ute etter deg.

Lenke til kommentar
Selvsagt sier du nei....

 

Da viser du at du ikke lar deg synke til samme nivå som dem, og at det går an å takle konflikter uten slag og spark.

 

"You cannot get ahead while you are getting even." Dick Armey

 

Geir :)

 

Men er det nå virkelig så enkelt? Det nytter ikke med moralisme når en gjeng med mennesker bestemmer seg for å banke dritten av deg. Man kan også bli sett på som feig og dermed enda mer utestengt hvis man oppfører seg som man har en bedre moral i slike situasjoner, dette er noe man som oftest ikke vil i og med at du trenger noen til å backe deg opp hvis situasjonen blir så alvorlig.

Lenke til kommentar
Dark Archon: Survival of the fittest-dyrementalitet altså?

 

Vel, ser du på livet som så lite dyrebart at du vil riskere å miste det bare for og være moralistisk?(når det gjelder ytringsfrihet er jeg personlig villig til det, mens i situasjoner som denne er jeg ikke det.) Tro meg, man klarer seg ikke på egenhånd i Ungdomskole/VGS-miljøer hvis noen vil kjøre fjeset ditt ned i asfalten, de eneste som klarer seg uten backing er vel folk som er unormalt sterke, høye og eventuelt kraftig bygde, og selv disse klarer seg vel ikke hvis 10+ folk swarmer dem. Jeg sier ikke at han skal oppfordre til bråk, men han bør prøve å handle på en måte som ikke gir han flere fiender/uvenner ihvertfall.

 

Survival of the fittest-dyrementalitet er av og til virkeligheten i barneskolen/ungdomsskolen /VGS slik jeg har opplevd det, det blir derfor urealistisk å behandle dette miljøet som et "utopia".

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Men er det nå virkelig så enkelt? Det nytter ikke med moralisme når en gjeng med mennesker bestemmer seg for å banke dritten av deg. Man kan også bli sett på som feig og dermed enda mer utestengt hvis man oppfører seg som man har en bedre moral i slike situasjoner, dette er noe man som oftest ikke vil i og med at du trenger noen til å backe deg opp hvis situasjonen blir så alvorlig.

Skal vel kanskje ikke si det er enkelt men fullstendig gjennomførbart er det.

Det krever bare litt mer social skills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...