Gå til innhold

Pissed off afrikanere etter meg


Anbefalte innlegg

Jaja, har så klarte pratet med damen om dette. Og hun misliker fyren like mye som meg. Dette er i form av blunking og forsøk på å tafse på ho. Hun fortalte mg at hun og en venninne hadde sittet sammen i skolegården, hvor han kommer og blunker til de. Så hadde han spurt om de skulle være med, så hadde venninna hennes sagt råhardt nei(ikke så begeistret for han hun heller). Da hadde han svart med "Jeg liker venninna di(altså dama mi), vil du være med meg da, snuppa?" Hun sier nei, det er ikke det. Men han gjør det fordi det er JEG som er kjæresten hennes. Fyren har veldig tunnelsyn sånn generelt. Ser det når venninnene mine er i skolegården, fyren kan jo komme bort og dytte de, kalle de for "bimbofitter", "horer" og "Billige ludder" for å ta noen eksempler. I stad presterte han faktisk å kaste mat på ho ene, og han har tidligere slått ho. Et slag vi på godt norsk kaller en "Bitch-lap", altså ikke knyttneven.

 

Spør du meg, kan man vel ikke synke stort dypere enn han, men fortsatt. Dere skjønner hva jeg mener :hrm:

 

edit: leif

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har lest igjennom denne tråden nå... Det hele startet nok når du kalte en av dem for "neger." Dette er noe de ikke selv blir såret av på noen måte, sannsynligvis kaller dem hverandre for "negere" både støtt og stadig. Når de hørte deg kalle dem neger gjetter jeg at dette blir brukt som unnskyldning for å smikke deg til støtt og stadighet.

 

Noen fåreslår torpedo imens andre fåreslår at du skal bøye deg i støvet... Jeg antar problemene med denne gjengen kommer til å forsvinne ganske snart viss du bare holder deg lavt i terrenget en stund.

 

Fungere ikke dette så må jeg nok sørgelig nokk våge å påstå at det å slå tilbake er den eneste måten du kan forsvare deg selv på. For hvis du først har blitt banket opp en gang, vill de sannsynligvis ikke gi seg, det kan faktisk forsette slik og det kan bli en vane og banke deg hver gang gjengen deres er samlet og du er i nerheten. Derfor tror jeg at du må samle albanerene og alt annet som kan krype og/eller gå.. Dette er dog noe du bør prøve å unngå

 

Siden du selv sier at politiet ikke er noe til tess så er det bare å oversee dem.

 

Btw: Selfølgelig kan de sendes tilbake, 1. 2 eller andregenerasjons innvandrere, gjør en i slekten deres en slik ting sender vi hele gjengen tilbake der de kom fra.. Dette ville ført til at familien ville passt bedre på familien og hva de gjorde i fritiden...

Lenke til kommentar

Har vært borte i noe lignende for 3-4 år sida. Har en god kompiss av et afro-amerikansk utseende. Han er såpass åpen om sitt egen etniske bakgrunn, at man kan kalle han 'neger' uten at han reagerer. Han tuller bare tilbake. Kallte han 'jævla neger' på fest. Som nevnt så syns han det bare er morsomt og kaller meg 'cracker'. Tilfeldigvis så var det en liten kameratgjeng på tre mørkhudede som overhørte det og kallte meg rasist. Jeg bare lo det bort og det virka som om de bare kødda sjøl. Fikk to slag i trynet et par timer etterpå når jeg var aleine. Litt typisk....

 

Vurderte å anmelde det, men to solide blåveiser og en litt skeiv nese var ikke verdt risken med å få en gjeng på døra i ettertid.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Dama mi håndterer slike fyrer svært så bra må jeg si. Hu bare kikker på dem med sånt dumt blikk, sånn "jaha?" med brillene nede på nesa-blikk (uten briller). Da blir de bare paff og skygger unna. Ellers, det heter jo neger. Og mørkhudede kvinner heter negresse. Vel? Hva skal man ellers kalle dem? De kalles jo oss hvitinger/whitey også. Rasisme har for lengst begynt å gå andre veien. Nå er de vi som blir ofre for rasisme. Står man på gata og en innvandrer spør om å få bomme en røyk og du ikke har, da er du rasist. Helt høl i huet. Nesten så man bare må være snill og grei og ikke gjøre annet enn å smile til disse folka.

Lenke til kommentar
Tror du det? Er det ikke litt for seint?

Det er ikke for sent. Det burde vel bli noen år før det er for sent.

Og jo mindre sjangse for at han får statsborgerskap, jo bedre :)

 

Dama mi håndterer slike fyrer svært så bra må jeg si. Hu bare kikker på dem med sånt dumt blikk, sånn "jaha?" med brillene nede på nesa-blikk (uten briller). Da blir de bare paff og skygger unna. Ellers, det heter jo neger. Og mørkhudede kvinner heter negresse. Vel? Hva skal man ellers kalle dem? De kalles jo oss hvitinger/whitey også. Rasisme har for lengst begynt å gå andre veien. Nå er de vi som blir ofre for rasisme. Står man på gata og en innvandrer spør om å få bomme en røyk og du ikke har, da er du rasist. Helt høl i huet. Nesten så man bare må være snill og grei og ikke gjøre annet enn å smile til disse folka.

Slår jeg en neger, og sier svarting, er det rasisme.

Slår en neger meg og sier Kvite jævel, er det bare vold.

 

Hvorfor e det bare de fargede som skal kunne bli utsatt for rasisme? Kan være det ikke er slik, men jeg har ivvertfall opplevd det sånn.

 

På barneskolen kom jeg i en krangel med en inder/pakistaner. husker ikke fra hvor. Det var også lærere som overhørte denne krangelen, ingen reagerte når han kaldte meg homo. Men med en gang jeg kalte han pakkis, da ble det styr...

Lenke til kommentar

Det du bør gjøre i dette tilfelle er å ta et alvorsprat med ham som trakasserer kjæresten din og eventuelt politianmelde dersom ting begynner å bli alvorlig. Selv om dine utsagn mot dem er rasistiske, har dem ingen rett til å volde eller komme med trusler. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kontaktet rektoren + politinamelde (dersom ting begynner å utvikle seg i en alvorlig retning).

Endret av sirkelens ende
Lenke til kommentar

Blir så irritert av niggere der ute. Har så lyst til å stå fram i avisa med mine meninger. Jeg har fått tilbud om det(snakke om negere) men er så forbanna redd for at familien min skal ja, få noe sinte reaksjoner fra andre(mhm, de er hvite). Selv er jeg nigger og har 0 problem med å bli kalt jævla nigger, svarting.. whatsoever. Slavetida? MY ASS. Folk som har problemer med å bli kalt nigger/neger har alvorlige problemer. Lav sosial Intelligens should we call it. Det beste er at alle negerene der hvor jeg bor misliker meg og resten av folket som har samme meninger(de som er adopterte). Rart med det. De som har norske foreldere har nesten ingen problemer med å bli kalt neger eller det "offensive" ordet nigger.

 

For noen par dager siden så var jeg på bussen med noen kamerater. Det var noen negerer der som satt og hørte på yoyo-musikk. Jeg tokk da opp mobilen min og skrudde på en metall sang. De bare.. "Skro av den toplige mosiken, whityyy" så snudde jeg meg og sa "hæ, hva faen er dere sier, whity. Jeg er neger for faen? Jævla niggere.. slå heller av "yoyo-niggermusikken-I-Cant-sing" deres. Ahh skulle bare sett trynet demmes. latterlig, de ville nokk slå meg der og da, men siden vi var fler så tørte de ikke gjøre noe så det ut som.

 

 

Men som mange har sagt og nevnt tidligere så ville jeg nokk anmeldt dem. Å ikke gikk gi deg før de har virkelig tatt hånd om det...

Lenke til kommentar

Haha. Artig med det.

I dag ble han jeg har kommentert som "lederen" tidligere i tråden brutalt slått ned og fikk venstre øre avskjært med kniv fra noen kosovo albanere.

 

Kan ikke si jeg syns det var dumt, egentlig. høres vel jævlig ut, men. Ja.

 

Edit: Jeg hadde ingenting med dette å gjøre, nei.

 

Og dette var vel kanskje det jeg trengte for å bli glemt xD

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
I dag ble han jeg har kommentert som "lederen" tidligere i tråden brutalt slått ned og fikk venstre øre avskjært med kniv fra noen kosovo albanere.

Det er slik det ender opp når begge parter absolutt må "vinne". Hele konseptet er utrolig tåpelig, for man vinner jo i praksis ingenting. Ikke penger, ikke skoleplass, i det hele tatt ingenting som har verdi i det norske samfunnet.

 

Derimot kan man tape ganske mye på det hvis man får noe på rullebladet, spesielt hvis man må i fengsel og må utsette utdanning, eller hvis man har en jobb man kan miste. "Han begynte" hjelper ikke som unnskyldning i slike saker.

Endret av Naranek
Lenke til kommentar
For noen par dager siden så var jeg på bussen med noen kamerater. Det var noen negerer der som satt og hørte på yoyo-musikk. Jeg tokk da opp mobilen min og skrudde på en metall sang. De bare.. "Skro av den toplige mosiken, whityyy" så snudde jeg meg og sa "hæ, hva faen er dere sier, whity. Jeg er neger for faen? Jævla niggere.. slå heller av "yoyo-niggermusikken-I-Cant-sing" deres. Ahh skulle bare sett trynet demmes. latterlig, de ville nokk slå meg der og da, men siden vi var fler så tørte de ikke gjøre noe så det ut som.

Neger som åpenlyst hører på metall

Det er ikke noe JEG opplever å se så veldig ofte...

Du skal ha Cred for musikksmaken i allefall... :thumbup:

 

Derimot kan man tape ganske mye på det hvis man får noe på rullebladet, spesielt hvis man må i fengsel og må utsette utdanning, eller hvis man har en jobb man kan miste. "Han begynte" hjelper ikke som unnskyldning i slike saker.

Du kan tape ett øre :roll:

Lenke til kommentar
Når du er så dum og sier "neger", fortjener du bank. Om du ikke enda har skjønt det, er det veldig, veldig få av afrikansk avstamning som liker å bli kalt "neger", fordi det stammer fra det gamle navnet "negro", som igjen var hva europeerne kalte de afrikanske slavene for mange hundre år siden. Når du skriver "våre afrikanske nye landsmenn" i et innlegg har jeg tungt for å ta deg seriøst i det hele tatt. Du ser ikke på utlendinger på lik linje som nordmenn? Overskriften er "pissed off afrikanere etter meg" - hvorfor ikke "pissed off idioter etter meg", da? Hvorfor akkurat afrikanere? Utgjør det en stor forskjell, bortsett fra at du har kalt dem negere en gang, noe som du aldri burde ha gjort i første omgang. Mennesker med minoritetsbakgrunn har ofte (jeg sier ikke alltid, men ofte) et markeringsbehov.

 

Since when ble neger et negativt ord?

 

Er det rart trådstarter setter navn på de som truer ham? Det hadde vel de fleste.

Det er ett fett hvor de er fra og hvem de er når de oppfører seg som de gjør. Det er bare synd det stort sett er utlendinger som gjør det.

 

Har også opplevd denne mentaliteten på ungdomsskolen i drammen i min tid, men de fleste vokser av seg denne idiotiske tankegangen med tida, det er ihvertfall en liten trøst. De som ikke gjør det havner som oftest skeivt ut og bedriver tiden med helt andre ting enn å være lydig borger for å si det sånn...

 

At den/de som har truet deg alltid må være flere betyr at de frykter deg alene.

Greia er at de skal tøffe seg veldig foran kompisene sine for å ... ja, aner igrunn ikke hvorfor...

 

Løsningen på problemet er derimot kinkig. Dette kommer selvsagt an på masse faktorer. Du kan bare gjøre din greie og overse de helt. Bare gå unna hvis de virker truende. Blir det til at du ikke kommer deg unna kan du fortelle de at du ikke gidder å bråke, og spørre de hva som er greia deres. Spør de hva de oppnår med å holde på sånn.

 

Å prate med en av de eldre brødrene dems er nok ikke dumt. De liker somregel ikke at de yngre brødrene oppfører seg som idioter.

 

Og ja, dette gjelder like fullt for utlendinger som nordmenn.

Lenke til kommentar
Since when ble neger et negativt ord?

Betegnelser på grupper blir negative når mange nok som snakker negativt om gruppen begynner å bruker dem. Det kommer til å skje med "afrikaner" også, etter hvert som personer som ønsker å snakke negativt om slike grupper, samtidig som de prøver å virke seriøse, går over fra å bruke neger til afrikaner.

 

Idiot var før et faguttrykk, "fattigkassa" har blitt "sosialkontor", "fattige" har blitt "sosialklienter" (tror det var et annet ord som ble brukt i en periode, men det ble også oppbrukt). "Sosialklient" er nå begynt å bli ganske belastet, og etter hvert vil det sannsynligvis bli byttet ut med noe mer politisk korrekt igjen det også.

 

Her er en fornøyelig vri på saken:

http://groups.google.com/group/no.fag.spra...958d42a14a5a5f7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...