Gå til innhold

Pissed off afrikanere etter meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er jo tydelig at det er generelle drittsekker han har å gjøre med, i første omgang så visste vi jo ikke hva det var. Nei, unnskyldninger og lignende hjelper ikke lengre her. Her må han enten dra inn politiet, overse disse gutta og drite totalt i de. Eller samle masse venner for å vise at hvis de fortsetter kan det bli skader av det.

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror ikke trådstarter er blitt mindre rasist etter denne historien.

Sitter jo rimelig godt i det og bryr ikke engang politiet seg om at en 15 åring kan bli slått i hjel av lynsemobben så er vel ikke mulighetene så mange lengere.

 

Han kan jo prøve å få historien på trykk i dagbladet slik at folk flest ser hvordan innvandrer Oslo er av 2007.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Siste jeg ville gjort er vell i allefall å si unnskyld. En kammerat av meg opplevde noe lignende med en del pakkistanere (de krevde at han sa unnskyld for at de hadde klappet til han) og hadde ikke jeg stått ved siden av han og backet han hadde de garantert banket dritten av han. De fleste "utlendingjengene" består vell for det meste av feige avskum som ikke tør å gjøre noe så lenge de ikke er overlegne i anntall og muskelkraft. Jeg ville nok prøvd hardt mot hardt men hvis du er hvit og norsk ender nokk du med svarteper, særlig hvis du blir kalt rasist av dem fra før. En hvit som slår en svart blir fort rasist i dag. Uansett, stå på og ikke bøy deg for avskummet. Backer deg gjerne jeg hvis alt går dritt ;)

Lenke til kommentar
Vel, jeg tror ikke trådstarter er blitt mindre rasist etter denne historien.

Sitter jo rimelig godt i det og bryr ikke engang politiet seg om at en 15 åring kan bli slått i hjel av lynsemobben så er vel ikke mulighetene så mange lengere.

 

Han kan jo prøve å få historien på trykk i dagbladet slik at folk flest ser hvordan innvandrer Oslo er av 2007.

 

Meh jeg tror de fleste driter i dette, man blir jo stemplet som rasist bare man kritiserer innvandringen. Personlig frykter jeg vel at Nynazistiske organisasjoner som fks Vigrid vil etter hvert tjene noe sykt på at slik oppførsel er såpass vanlig, for hva skal du ellers gjøre hvis du er utstøtt av alle og frykter daglig for ditt liv? Jeg tror de fleste personer heller ville ha meldt seg inn i en slik organisasjon enn å sette helsen/livet til ;).

 

On Topic:

 

Har havnet i noe lignende selv bare i mye mindre skala, det finnes alltid en del drittsekker der ute som alltid skal yppe seg. IMO er det f*** meg ikke sikkert det er noen løsning på denne situasjonen, det eneste som hjelper er vel en eller annen form for fysisk hevn over dine plageånder, men dette kan jo selvfølgelig slå tilbake på deg selv også ;).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Gått til politiet og fått dei utvist av landet.

Sonne negera som det burde ikkje fått komme inn i landet(eller at ingen).

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gått til politiet og fått dei utvist av landet.

Sonne negera som det burde ikkje fått komme inn i landet(eller at ingen).

De er antagelig født og oppvokst i Norge.

 

Men det betyr ikke at de ikke arver sine foreldres jungelinstinkter ... dessverre. Ikke alltid like lett å være inkluderende og åpen når man har sett eller følt hvordan enkelte etniske grupperinger oppfører seg.

Lenke til kommentar

Når du er så dum og sier "neger", fortjener du bank. Om du ikke enda har skjønt det, er det veldig, veldig få av afrikansk avstamning som liker å bli kalt "neger", fordi det stammer fra det gamle navnet "negro", som igjen var hva europeerne kalte de afrikanske slavene for mange hundre år siden. Når du skriver "våre afrikanske nye landsmenn" i et innlegg har jeg tungt for å ta deg seriøst i det hele tatt. Du ser ikke på utlendinger på lik linje som nordmenn? Overskriften er "pissed off afrikanere etter meg" - hvorfor ikke "pissed off idioter etter meg", da? Hvorfor akkurat afrikanere? Utgjør det en stor forskjell, bortsett fra at du har kalt dem negere en gang, noe som du aldri burde ha gjort i første omgang. Mennesker med minoritetsbakgrunn har ofte (jeg sier ikke alltid, men ofte) et markeringsbehov.

Lenke til kommentar
Når du er så dum og sier "neger", fortjener du bank. Om du ikke enda har skjønt det, er det veldig, veldig få av afrikansk avstamning som liker å bli kalt "neger", fordi det stammer fra det gamle navnet "negro", som igjen var hva europeerne kalte de afrikanske slavene for mange hundre år siden. Når du skriver "våre afrikanske nye landsmenn" i et innlegg har jeg tungt for å ta deg seriøst i det hele tatt. Du ser ikke på utlendinger på lik linje som nordmenn? Overskriften er "pissed off afrikanere etter meg" - hvorfor ikke "pissed off idioter etter meg", da? Hvorfor akkurat afrikanere? Utgjør det en stor forskjell, bortsett fra at du har kalt dem negere en gang, noe som du aldri burde ha gjort i første omgang. Mennesker med minoritetsbakgrunn har ofte (jeg sier ikke alltid, men ofte) et markeringsbehov.

 

Hvordan, jeg mener HVORDAN, skal han da legge fram at han blir anklaget for rasisme av "noen idioter".

Herregud, hva skal man kalle de. Hvis de ikke kan kalles negere, eller afrikanere? Skal "en ubestemt minoritet av annen pigmenttype som er uenig i mine uttalelser angående ett tema som jeg ikke kan gå inn på" gi oss noe informasjon som kan hjelpe ham?

 

Hva er det korrekte termet for å beskrive en av en annen hudfarge/etnisitet?

Lenke til kommentar

Moods, det er ikke noe galt å si neger.. Poenget her er at de idioter er ute etter bråk UANSETT, selv om han har sagt neger eller ei. Ville de være ute etter ham fordi de synes at det er kult å hype mot andre.

 

Si meg en ting, har du i hele tatt erfaring med utlendinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...